Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaalit meni  (Luettu 3958 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaalit meni
   Noilla laitapuolen kulkijoilla olikin muutama viikko oikein kissanpäivät. Oli tarjolla grillimakkaraa, lohikeittoa ym. ja päälle pullakahvia. Nyt ovatten sitten sulatelleet ylensyöntiä toista viikkoa.
 Eivät onneksi pääse nälkiintymään, kun MTK tarjoo pyttipannua. ;D

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/pyttipannua-tuottajahinnalla-30-sentti%C3%A4-annos-1.110409

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vaalit meni
niin, eikö ole ilkeää kun joku seura näyttää konkreettisesti mitä ruoka oikeasti maksaa?   on se vaan niin väärin kun voisi vain könytä liiteriin ja ostaa ylijäämää halvalla... kuitenkin sielläkin on tuotteitten hinnat noussu, ihan samaan tahtiin kuin muillakin.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niin, eikö ole ilkeää kun joku seura näyttää konkreettisesti mitä ruoka oikeasti maksaa?   on se vaan niin väärin kun voisi vain könytä liiteriin ja ostaa ylijäämää halvalla... kuitenkin sielläkin on tuotteitten hinnat noussu, ihan samaan tahtiin kuin muillakin.

Kävin yhdessä vaalipaneelissa ennen vaaleja. Aluksi oli pullakahvit. Ajattelin että mitähän ne nuo pultsarit täällä tekee. Luulin jotta kahvin jälkeen häippäseevät kadulle. Kun menin sinne auditoriion missä paneeli oli, niin toinen niistä pultsareista änkes viereen. Oli muuten tiukka kaks tuntinen. Haisi kuin kärpän raato se ukkeli.  ;)

Että siellä ne on puliukot torilla pyttipannu jonossa huomenna.  ;) Ymmärtäähän ne hyvin että makkara on kallista jopa  3 euroo.  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niinpä. kallista on kun tuottajan osuus on senttejä tuossa.      niin ja tosiaan, kyllä laitapuoli tuntee kaverinsa!!!!

Dr.Who

• Vieras
Kyllä taitaa olla niin että ilmainen sapuska kelpaa tuulipukukansalle,ei siinä paljon tuottaja aatetta kuunnella.
Sama se on kauppaliikkeissäkin kun on kaffetarjoilu,sellasta sakkia on kahvimuki kourassa joita ei muulloin näy ostoksilla.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niinpä. kallista on kun tuottajan osuus on senttejä tuossa.      niin ja tosiaan, kyllä laitapuoli tuntee kaverinsa!!!!

kyll on MTK politrukeilla kommentit köykäsiä.

Sama on sävel kuin SAK:n politrukeilla, saavutetuista eduista ei luovuta.  ;)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyt on hinta kohillaan, voi sepekin tarjota ruuat vaikka naapurille  ;D
Soita Sepe naapurille ja sano, että huomenna syödään ja sinä tarjoot, paikan luonnollisesti valitset itse  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Soita Sepe naapurille ja sano, että huomenna syödään ja sinä tarjoot, paikan luonnollisesti valitset itse  ;D

Mä en kyllä tuollaista ruokaa ilkee naapurille tarjota.  :D

navettapiika

• Vieras

Niin, tai ne naapurussuhteet on niin hyvin hoidettu, että koiranruokakin olisi liian hyvää tarjottavaa... ::)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Niin, tai ne naapurussuhteet on niin hyvin hoidettu, että koiranruokakin olisi liian hyvää tarjottavaa... ::)

No koiranmakkara on kyllä yhtä hyvää kuin Atrian  :)

navettapiika

• Vieras

No koiranmakkara on kyllä yhtä hyvää kuin Atrian  :)
Enemmän siinä  toki on lihaa kuin lenkkimakkarassa.. ::)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
makkarasta puheenollen. miksi atrian metukkapaketin teksteissä lukee, jotta kypsytelty tanskassa tjsp. mitä se tarkoittaa. onko lihakin tanskalaista, vai onko niin, jotta se käytetään kypsyteltävänä tanskassa ja jos, niin miksi niin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras
Atrialla ei ole kypsyttämöä täällä Suomessa..en osta sitä, ihan periaatteen vuoksi. Jos ei muuta ole,  niin sitten ei syödä metukkaa. ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kuka hitto edes tuota metukkaa saa alas kurkusta?   joskus ostannu ja kyllä meinaa jäädä kitalakeen kiinni, on sen verta rasvaista jauhoa että...

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei sitä sikarukka, tai nauta, tai mikälie tiedä atrian rattaille lähtiessään, jotta vielä ulkomaille.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...