Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ylileveysvalot  (Luettu 11679 kertaa)

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Ylileveysvalot
Minkälaiset kiinnikkeet kannattas tehä mezzovalmettiin? Ja ennenkaikkea mihin ne sais kiinni? Koneessa kun on ne kapeat suojat, jotenki tuntuu ettei ne siinä kyllä kauan pysy.

Kuinka moni yleensäkin värkkää näiden valojen kans? Paljon näkee tiellä koneita paripyörillä mutta ilman asianmukasia valoja.
Ilman valoja paripyörillä tien päällä maksaa 35€. Appiukko oli kokeillu ;D

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Ylileveysvalot
niiden kolmen 8 millin pultin alle joilla suoja kiinni hytin takalaidassa,siitä orkkikset ovat kiinni hyvin pysyy.

Red Bull

  • Vieras
Vs: Ylileveysvalot
Mulla on lattarautalätkät pultattu vaan pultattu lokasuojaan siten että lokasuoja jää väliin. Päällä sitten kanttiputki mihin ylileveysvalojen varsi tulee kiinni tappi reikään periaatteella. Vielä ainakin on mukana pysynyt..  ::)

Turvemiehet varsinkin näkyy päästelevän liikennevaltroillaan paripyörien kanssa hällä väliä vilkut pyörien..  >:(

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Ylileveysvalot
en oo laittanu muutamaan vuoteen enään ollenkaan kun on noi vilkut katolla ny jos launtaina sataa niin pitäs ajaa deutsi ruoveteen vuokralle noin 200km parit päällä

kysyn_vaan

  • Vieras
Vs: Ylileveysvalot
Pitäisi siirtää ylileveysvalot samaan varastoon typpisalkun kanssa...   

Ja viereen valmiiksi tilaa kerääjakasvien kylvölaitteistolle :-X

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Ylileveysvalot
en oo laittanu muutamaan vuoteen enään ollenkaan kun on noi vilkut katolla ny jos launtaina sataa niin pitäs ajaa deutsi ruoveteen vuokralle noin 200km parit päällä
Nuohan on kaksi aivan eri asiaa! Majakka on lähinnä tienpidon ajoneuvojen käyttöön.
pessimisti ei pety!

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Ylileveysvalot
Ei kai se kattomajakka sitä varten oo. Aikansa ku se päällä ajelee alkaa vilkku menettää tehonsa. Meinaan kanssa-autoilijoiden silmissä.

Tosin tunnustan itekki ajavani majakka päällä kesällä niittokoneen kans. Tuosa vanhalla maantiellä kun on hiukka ahdasta 320 koneen kans. Varsinki ku remppasivat tien 10v sitte ja ei se yllättäen ainakaan leventyny sillä >:( Niittokoneeseenki oon kyllä suunnitellu valoja, ja sitte ku vielä laittas ne johonki semmoseen punakeltaseen levyyn kiinni.

Pikkusen ylläri ku pimeellä laskee täptäptäppäri 50kmh vastaan tuosa vanhalla tiellä parit päällä ja ilman asianmukasia valoja.. Piilopaikat hakusalla.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Ylileveysvalot
en oo laittanu muutamaan vuoteen enään ollenkaan kun on noi vilkut katolla ny jos launtaina sataa niin pitäs ajaa deutsi ruoveteen vuokralle noin 200km parit päällä
Nuohan on kaksi aivan eri asiaa! Majakka on lähinnä tienpidon ajoneuvojen käyttöön.
Mun mielestä se varoittaa myös esimerkiksi erikoiskuljetuksista..  Jota maatalouskoneet ovat hyvinkin pitkälti..

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Ylileveysvalot
en oo laittanu muutamaan vuoteen enään ollenkaan kun on noi vilkut katolla ny jos launtaina sataa niin pitäs ajaa deutsi ruoveteen vuokralle noin 200km parit päällä
Nuohan on kaksi aivan eri asiaa! Majakka on lähinnä tienpidon ajoneuvojen käyttöön.
Mun mielestä se varoittaa myös esimerkiksi erikoiskuljetuksista..  Jota maatalouskoneet ovat hyvinkin pitkälti..

Mutta esim paripyörät ei ole erikoiskuljetus. Niille kun on erikseen määrätty ylileveysvalot laissa ja siinä ei mun mielestä puhuta majakasta mitään.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Ylileveysvalot
Aina pitää olla ylileveysvalot jos on paripyörät. Ja tietenkin on aina plussaa jos ne sattuis vielä pelaamaan. Monesti nimittäin näkee tollaisia heijastimia ::)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7097
Vs: Ylileveysvalot
en oo laittanu muutamaan vuoteen enään ollenkaan kun on noi vilkut katolla ny jos launtaina sataa niin pitäs ajaa deutsi ruoveteen vuokralle noin 200km parit päällä
Nuohan on kaksi aivan eri asiaa! Majakka on lähinnä tienpidon ajoneuvojen käyttöön.
Mun mielestä se varoittaa myös esimerkiksi erikoiskuljetuksista..  Jota maatalouskoneet ovat hyvinkin pitkälti..

Mutta esim paripyörät ei ole erikoiskuljetus. Niille kun on erikseen määrätty ylileveysvalot laissa ja siinä ei mun mielestä puhuta majakasta mitään.

Onnistuko säkitys ja siirto vai olivatko liian korkeita? Iltapäivällä oli kelikin kohdillaan, kuten on nytkin, ainakin täällä.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Ylileveysvalot
Aina pitää olla ylileveysvalot jos on paripyörät.
Valot tarttee vain pimiällä. Valosaan aikaan riittää heijastimet.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: Ylileveysvalot
Jos oikeen haluaa näkyvyyttä, niin vaihtaa majakat sinisiksi.  :o
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Ylileveysvalot
Aina pitää olla ylileveysvalot jos on paripyörät. Ja tietenkin on aina plussaa jos ne sattuis vielä pelaamaan. Monesti nimittäin näkee tollaisia heijastimia ::)
 
Ei tarvi valoja! Heijastimet riittää, valoisalla.
pessimisti ei pety!

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Ylileveysvalot
en oo laittanu muutamaan vuoteen enään ollenkaan kun on noi vilkut katolla ny jos launtaina sataa niin pitäs ajaa deutsi ruoveteen vuokralle noin 200km parit päällä
Nuohan on kaksi aivan eri asiaa! Majakka on lähinnä tienpidon ajoneuvojen käyttöön.
Mun mielestä se varoittaa myös esimerkiksi erikoiskuljetuksista..  Jota maatalouskoneet ovat hyvinkin pitkälti..

Mutta esim paripyörät ei ole erikoiskuljetus. Niille kun on erikseen määrätty ylileveysvalot laissa ja siinä ei mun mielestä puhuta majakasta mitään.

Onnistuko säkitys ja siirto vai olivatko liian korkeita? Iltapäivällä oli kelikin kohdillaan, kuten on nytkin, ainakin täällä.

Onnistu joo ja säkit on kerrassaan mahtavia. Just passelisti mahtuu sisälle. Ei tosin ihan täyteen saa tuosta mun virityksestä mutta ei näillä määrillä nii nuukaa. N.puolet lajiteltu, tänää oli välipäivä, sattu muuta hommaa sen verran. Huomena tai lauantaina jatkuu.