Lainaus käyttäjältä: Järkimies - 23.04.15 - klo:16:54Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.04.15 - klo:03:29Lainaus käyttäjältä: bobbari - 22.04.15 - klo:22:20Lainaus käyttäjältä: Tupajumi - 22.04.15 - klo:20:47Hallinnollista taakkaa valitetaan, mutta viljelijät itse vapaaehtoisesti omaa hallinnollista taakkaansa lisäävät, kun valitsevat näitä kerääjäkasveja ja suojavyöhykkeitä, ketään tarkastajaa ei kiinnosta joku kaura, ohra tai vehnä, nämä tukiautomaatit ovat valvontaprioriteeteissä ihan ykkössijalla.Onko pieneen mieleen juolahtanut, että pelkkä rehuviljan viljely minimituilla on niin reilusti tappiollista,että vasta erillaisten tukielementtien käytöllä viljely saadaan kannattavaksi... Tuppaa "etujärjestö" ajamaan nämä tukielementit alas.Niinpä. Akka on menny vanhaksi, ei saa siitäkään nuoren viljelijä tukilootaAB-alueellakin maksettiin nuorten viljelijöitten tukea, Veeti ehti saada täydet, mutta sitten MTK junttasi sen pois AB-alueelta, C-alueen tukeen ei koskettu. Samalla MTK junttasi pois myös EU:n AB-alueelle määräämän korotetun investointituen.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 23.04.15 - klo:03:29Lainaus käyttäjältä: bobbari - 22.04.15 - klo:22:20Lainaus käyttäjältä: Tupajumi - 22.04.15 - klo:20:47Hallinnollista taakkaa valitetaan, mutta viljelijät itse vapaaehtoisesti omaa hallinnollista taakkaansa lisäävät, kun valitsevat näitä kerääjäkasveja ja suojavyöhykkeitä, ketään tarkastajaa ei kiinnosta joku kaura, ohra tai vehnä, nämä tukiautomaatit ovat valvontaprioriteeteissä ihan ykkössijalla.Onko pieneen mieleen juolahtanut, että pelkkä rehuviljan viljely minimituilla on niin reilusti tappiollista,että vasta erillaisten tukielementtien käytöllä viljely saadaan kannattavaksi... Tuppaa "etujärjestö" ajamaan nämä tukielementit alas.Niinpä. Akka on menny vanhaksi, ei saa siitäkään nuoren viljelijä tukiloota
Lainaus käyttäjältä: bobbari - 22.04.15 - klo:22:20Lainaus käyttäjältä: Tupajumi - 22.04.15 - klo:20:47Hallinnollista taakkaa valitetaan, mutta viljelijät itse vapaaehtoisesti omaa hallinnollista taakkaansa lisäävät, kun valitsevat näitä kerääjäkasveja ja suojavyöhykkeitä, ketään tarkastajaa ei kiinnosta joku kaura, ohra tai vehnä, nämä tukiautomaatit ovat valvontaprioriteeteissä ihan ykkössijalla.Onko pieneen mieleen juolahtanut, että pelkkä rehuviljan viljely minimituilla on niin reilusti tappiollista,että vasta erillaisten tukielementtien käytöllä viljely saadaan kannattavaksi... Tuppaa "etujärjestö" ajamaan nämä tukielementit alas.
Lainaus käyttäjältä: Tupajumi - 22.04.15 - klo:20:47Hallinnollista taakkaa valitetaan, mutta viljelijät itse vapaaehtoisesti omaa hallinnollista taakkaansa lisäävät, kun valitsevat näitä kerääjäkasveja ja suojavyöhykkeitä, ketään tarkastajaa ei kiinnosta joku kaura, ohra tai vehnä, nämä tukiautomaatit ovat valvontaprioriteeteissä ihan ykkössijalla.Onko pieneen mieleen juolahtanut, että pelkkä rehuviljan viljely minimituilla on niin reilusti tappiollista,että vasta erillaisten tukielementtien käytöllä viljely saadaan kannattavaksi...
Hallinnollista taakkaa valitetaan, mutta viljelijät itse vapaaehtoisesti omaa hallinnollista taakkaansa lisäävät, kun valitsevat näitä kerääjäkasveja ja suojavyöhykkeitä, ketään tarkastajaa ei kiinnosta joku kaura, ohra tai vehnä, nämä tukiautomaatit ovat valvontaprioriteeteissä ihan ykkössijalla.