Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.  (Luettu 9657 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Niin yhdestä mennyt vai?? :D 

N.H

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Tonnisista tiedä, mutta ainakin m, XX60 ja Tm säätö vaihteiston oikealla puolella mangeettiventtiilien ja laatikon välistä. Siellä pitäisi olla kaksi napainen anturi joka ruuvataan irti ja sen jälkeen ruuvataan 27mm tai 30mm kannalla oleva tulppa pois jonka alta ponnahtaa jousi. Sinne sitten pieni prikka väliin ja paineiden mittaus sillä säätö on todella herkkä. Ja jousi pitää painaa kunnolla paikoilleen ja silti tulpan paikoilleen saanti on hankalaa.
   Miten forssonilla laatikko toiminut kun paineita nostettu? toiset kun väittää että toimii paremmin kuin alku perin ja jotkut että tulee liian äkäinen?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Niin yhdestä mennyt vai?? :D
Zetor osaatko lukea ? :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Järkimies

  • Vieras
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.

Kirjoota poika rauhassa noita satuja. Ostan takuula usiamman nyykkärin 
vaikka sittenhä sun täytyy tänne propakandaosastolle palakata joku toinen valamettimiäs tuuraamaha ja kirjuuttamaha kaveriks

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.

Kirjoota poika rauhassa noita satuja. Ostan takuula usiamman nyykkärin 
vaikka sittenhä sun täytyy tänne propakandaosastolle palakata joku toinen valamettimiäs tuuraamaha ja kirjuuttamaha kaveriks
Nykkärin tehtaalla ruokalassa tarjotaan joka päivä Suomalaisia elintarvikkeita on se mahtavaa touhua,nyt nyyskyjä ostamaan se tekee kutaa Suomelle ja sen maataloustuotannolle. ;D ;D ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Tuanoin ainakin 6080 eteen päin on munmielestä aika jyhkeen olonen voimansiirto.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Niin yhdestä mennyt vai?? :D

Todennäköisesti...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Järkimies

  • Vieras
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.

Kirjoota poika rauhassa noita satuja. Ostan takuula usiamman nyykkärin 
vaikka sittenhä sun täytyy tänne propakandaosastolle palakata joku toinen valamettimiäs tuuraamaha ja kirjuuttamaha kaveriks
Nykkärin tehtaalla ruokalassa tarjotaan joka päivä Suomalaisia elintarvikkeita on se mahtavaa touhua,nyt nyyskyjä ostamaan se tekee kutaa Suomelle ja sen maataloustuotannolle. ;D ;D ;D ;D

Onneks nevan lairaas on edellisvuoren karpaloota, sitten heinäkuulla mustikoota ja lopussa taas puolukoota sekä karpaloota. Ja hillaaki joskus näköö

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Niin yhdestä mennyt vai?? :D
Zetor osaatko lukea ? :o
Osaan kyllä mutta noi sun tarinas on yleensä sellaisia että jos yhdestä on hajonnut niin hajoo kaikista.. Mutta mun käsittääkseni noissa kaikissa TM sarjalaisissa lukuunottamatta 175 ja 195 on aikaslailla sama perä.. Niistä enemmän tietävät voi niistä enemmän kertoa..  Mut ite en oo kyllä kuullut että toi niiden heikko paikka olis..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Niin yhdestä mennyt vai?? :D
Zetor osaatko lukea ? :o
Osaan kyllä mutta noi sun tarinas on yleensä sellaisia että jos yhdestä on hajonnut niin hajoo kaikista.. Mutta mun käsittääkseni noissa kaikissa TM sarjalaisissa lukuunottamatta 175 ja 195 on aikaslailla sama perä.. Niistä enemmän tietävät voi niistä enemmän kertoa..  Mut ite en oo kyllä kuullut että toi niiden heikko paikka olis..
Tiedän usean tapauksen on niiden tauti.Kertokaa nyt mistä niitä kestäviä saa se olisi monelle ensiarvoisen tärkeä tieto.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Järkimies

  • Vieras
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Niin yhdestä mennyt vai?? :D
Zetor osaatko lukea ? :o
Osaan kyllä mutta noi sun tarinas on yleensä sellaisia että jos yhdestä on hajonnut niin hajoo kaikista.. Mutta mun käsittääkseni noissa kaikissa TM sarjalaisissa lukuunottamatta 175 ja 195 on aikaslailla sama perä.. Niistä enemmän tietävät voi niistä enemmän kertoa..  Mut ite en oo kyllä kuullut että toi niiden heikko paikka olis..

Tää sassi luuloo vaan, notta meininki on ku neuvostoliitos. Kaikki ajavat ja remontoivat Valtraa. Ei taira kommunismi mennä läpi ny?

liiteri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Pitäisi olla 22-24 bar.
säätö mäntäpumpun  päällä olevan prioriteettiventtiilin jousikupista säätölevyä lisäämällä.Osoittaa eteenpäin ( kuuskanttinen )
mittaa ensin valmiuspaine 25-27 bar

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2218
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Niin yhdestä mennyt vai?? :D
Zetor osaatko lukea ? :o
Osaan kyllä mutta noi sun tarinas on yleensä sellaisia että jos yhdestä on hajonnut niin hajoo kaikista.. Mutta mun käsittääkseni noissa kaikissa TM sarjalaisissa lukuunottamatta 175 ja 195 on aikaslailla sama perä.. Niistä enemmän tietävät voi niistä enemmän kertoa..  Mut ite en oo kyllä kuullut että toi niiden heikko paikka olis..

165:ssa on 180-90 perä (ei ajovoimantottoa), 150/155 olikohan Winner 140 perä ja pienemmissä pienempien. Jotenkin tähän suuntaan.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Pitäisi olla 22-24 bar.
säätö mäntäpumpun  päällä olevan prioriteettiventtiilin jousikupista säätölevyä lisäämällä.Osoittaa eteenpäin ( kuuskanttinen )
mittaa ensin valmiuspaine 25-27 bar
Kannattaa tosiaan itse räppäillä niin on sitä remonttia jatkossakin kun ei kaikkea kuitenkaan hallitse  ;D.Onko nyykkärillä huoltoa Suomessa kun pitää itse mennä sorkkimaan?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

liiteri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
 ;D