Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kuhn vpb 2160  (Luettu 11170 kertaa)

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Vs: kuhn vpb 2160
Vanha ketju löytyi. Oletteko tyytyväisiä vielä merkkeihinne joita 5 vuotta sitten puolustitte. Itse olen vuodesta 2007 ajannut remmi Viconeilla ja nyt Kuhnilla, siis yksikkö paalaimia.

Maanviljelyssexpertti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 221
Vs: kuhn vpb 2160
Vanha ketju löytyi. Oletteko tyytyväisiä vielä merkkeihinne joita 5 vuotta sitten puolustitte. Itse olen vuodesta 2007 ajannut remmi Viconeilla ja nyt Kuhnilla, siis yksikkö paalaimia.
Miten kuhni on pelannu ja mikä malli? 18 vuotta ajanu kiinteä kammioisella ja sitä ennen muuttuvakammioisella. Tähän aikaa syysrehun korjuu oli ihan tuskaa hihnakoneella, ruohoa oli kaikki raot täynnä ja remmit luisti. Nykyisin ilmeisesti toimii? Kovasti nyt kiinnostais tehdä isompaa paalia. Kuhn, pötikkä, mchale ja Claas olisi mietinnässä.

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Vs: kuhn vpb 2160
Nyt on tuo 2160. Hyvin on pelannut, toki joskus täytyy putsata jos on kovin lyhyttä ja märkää. Apilat, Italian raiheinä, sinimailanen pahimpia jos on kovin märkää, aina on saanut hommat tehtyä. Mutta ei verrattavissa vanhoihin ketjukoneisiin  taikka remmi Welgeriin. Kestävyys aivantoista kuin remmi NH.ssa noissa märissä oloissa. Eli huomattavasti parantuneet 20 vuodessa