- Kyllä se viinanhaku vähenee... nollaraja laskee kohti Helsinkiä ja Suomi raitistuu pohjoisesta alkaen. Mites nuo nettiviinat?
Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.04.15 - klo:20:41- Kyllä se viinanhaku vähenee... nollaraja laskee kohti Helsinkiä ja Suomi raitistuu pohjoisesta alkaen. Mites nuo nettiviinat? Sehän selvii sillai että tullissa rikkovat pullot,,,,, laittomasti. Suomen valtiolla on varaa maksaa sakot.
Ymmärränhän minä huolenne verotulojen riittävyydestä teidän elättämiseen. Silti en tuota kateutta ymmärrä.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.04.15 - klo:20:42 Ymmärränhän minä huolenne verotulojen riittävyydestä teidän elättämiseen. Silti en tuota kateutta ymmärrä. sannoo saetin katkerin katteellinen.
Lainaus käyttäjältä: 82-90 - 09.04.15 - klo:23:26Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.04.15 - klo:20:42 Ymmärränhän minä huolenne verotulojen riittävyydestä teidän elättämiseen. Silti en tuota kateutta ymmärrä. sannoo saetin katkerin katteellinen. Tietenkin sepellä on oikeus salakuljetukseen ja tullirikokseen postinvälityksellä. Eihän se keneltäkään ole poissa, että jättää veronsa maksamatta.
Virolaisilta fiksu veto, kerätään valtion tarvitsemat verotulot ulkomaalaisilta