Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lannoitteet  (Luettu 3460 kertaa)

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Lannoitteet
 Yaran markkinaosuus on saatava jyrkkään laskuun eikä siinä auta kepu, mtk tai kako. 5 vuotta oon henk.kohtaisesti pyrkinyt välttämään Yaran tuotteita ja palveluita mikäli mahdollista. Nythän lannoitteiden hinnoissa ei suuria eroja ole mutta kun saadaan aikaan todellinen kilpailutilanne niin tällekkin kusetukselle tulee loppu.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Yaran markkinaosuus on saatava jyrkkään laskuun eikä siinä auta kepu, mtk tai kako. 5 vuotta oon henk.kohtaisesti pyrkinyt välttämään Yaran tuotteita ja palveluita mikäli mahdollista. Nythän lannoitteiden hinnoissa ei suuria eroja ole mutta kun saadaan aikaan todellinen kilpailutilanne niin tällekkin kusetukselle tulee loppu.

Nykyisin eu:ssa tavaran vapaa liikkuvuus. Jos lannoitteet on halpoja euroopassa ,niin tilaa sieltä. Rahtihan on halpaa. Nytkin kun tilasin tavaraa Ranskasta, niin rahti sama, kuin jos roskakuski vie roskat 10km päähän. Painoa molemmilla samanverran. Suomi on sairaan kallis maa.  :)

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Näin juuri jokaisen on toimittava itse eikä syytellä ja etsiä vikaa tahoilta joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä paitsi jos on kuivuva kuulakärkikynä kädessä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Yodavaari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Asetuksia ja säädöksiä täytyisi muuttaa siten, että halvempien lannotteiden tuonti ja käyttö olisi mahdollista.

Suomessa on lobbarit toimineet tosi hyvin ja lainsäädännöllä on kilpailu estetty.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mtk-lannoitteiden-hinnat-karanneet-k%C3%A4sist%C3%A4-1.104963

Kiitos häkäpaskan ja kokoomuksen että kemira myytiin pilkkahinnalla.

Jos se pilkkahinta olisi ollut, sehän olisi sinun omistuksessa sitten ?

-SS-

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta sepe, kukas net palkat onkaan neuvottelemalla tohon jamaan saanu?   ettei vain .....

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kiitos häkäpaskan ja kokoomuksen että kemira myytiin pilkkahinnalla.
Jos se pilkkahinta olisi ollut, sehän olisi sinun omistuksessa sitten ?

-SS-
Niin tai kaikista todennäköisimmin Maurin vävyn hallussa... ja Taaleritehdas möisi osuuksia kaivoksesta. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.