[
3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.
Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...
Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen. Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.
Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
[/quote]Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.
[/quote]
No allekirjoittaneella oli 91 mallinen Camry millä oli ajettu vajaa 200tkm eikä vaihdelaatikossa ollut koskaan mitään vikaa.
[/quote]
Kansanautolla lienee malleja jolla tuho tulee 60t km – ei kyllä pytty leikkaa kiinni niin kuin DX deutsissa, mutta öljyä syö juottovasikan malliin molemmat
