Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa. Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen. Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)
Lainaus käyttäjältä: metsajussi - 10.04.15 - klo:17:18Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa. Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen. Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 10.04.15 - klo:19:44Lainaus käyttäjältä: metsajussi - 10.04.15 - klo:17:18Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa. Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen. Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.Aika legendaa
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.04.15 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: SAS - 10.04.15 - klo:19:44Lainaus käyttäjältä: metsajussi - 10.04.15 - klo:17:18Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa. Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen. Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.Aika legendaa Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 10.04.15 - klo:20:13Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.04.15 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: SAS - 10.04.15 - klo:19:44Lainaus käyttäjältä: metsajussi - 10.04.15 - klo:17:18Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa. Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen. Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.Aika legendaa Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.Kyl meitin td camryssä loota kesti Liekö sit vikaa kun toimi..
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.04.15 - klo:20:43Lainaus käyttäjältä: SAS - 10.04.15 - klo:20:13Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 10.04.15 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: SAS - 10.04.15 - klo:19:44Lainaus käyttäjältä: metsajussi - 10.04.15 - klo:17:18Puolisen miljoonaa kilsaa toy-autoilla tahkonneena joutuu kyllä toteamaan että minkä ajo-ominaisuuksissa häviää niin sen vikojen puutteessa voittaa. Tämä on tietysti vain mun otantani (eikä uusimmista malleista). Käyttökin on ollut asiallista eikä amis-luokkaa...3 viimeisen Tojon suhteen varsinaista remonttia ei ole tehty oikeastaan yhtään. 200 tonnia ajettuun Anjovikseen laitettiin takaiskarit ja etulevyt. Ja johonkin meni 1 raidetangonpää. Nuo ovat viihtyneet meillä sinne 200 -300 tonnin välille.Kaverilla oli Camry ja siinä ei myöskään ollut ikinä mitään vaikka ajoa oli paljon. Todella huolettomia kilometrejä - eikä se ollut hassumpi ajaakaan. Jälkikäteen harmitti että se olisi oikeastaan pitänyt ostaa pois kuljeksimasta...Hirvittää oikein kun lukee näistä sataan tonniin lauenneista laatikoista ja moottoreista, loppumattomista sähköongelmista ym. Tai vehkeistä joissa jotkut etupään (apurungon) puslat ja palikat saa vaihtaa oikeastaan jokaiseen katsastukseen. Tuntee että todella vähällä olen päässyt :-)Veljen pojalla oli avensis ajoi kolme vuotta meni katsastamaan sen niin hylättiin oli takaripustukset niin ruosteessa että määräsi ne uusittaviksi.Osti siis uutena ajoi jotakin 30 -40 tuhatta kolmen vuoden aikana.Aika legendaa Täällä paikallinen camryn omistaja pääsi kerran lappiin ja takaisin niin piti vaihteisto avata,eli olivat askiltaan täysin susia.Kyl meitin td camryssä loota kesti Liekö sit vikaa kun toimi..Tarkoitin 90 luvun malleja.Tuskimpa noin vanhaa on ne ruostuu nopiaan.
Tojoa ei tahdo kukaan käytettynäkään kertovat tilastot,maine meni ruostumisen ja vikojen takia(runsaat takaisinkutsut).http://www.iltalehti.fi/autot/2015041019496360_au.shtml
Joo himulixsiinkin juur vaihdettiin airbägin piuha tai joku semmonen. Ihan hyvin vaikka auto on kohta 10v vanha niin kutsu tuli remppaan. Mutta juu minen mikään Toyotan ystävä ole mutta kylläne tekniikaltaan OLI luotettavia. Mutta samaa eivoi kyllä sanoa näistä uudemmista. kummoisia ajettaviahan ne ei ole koskaan ollu. No jotkut Celicat, Suprat, Soarer hauskoja pelejä miksei myös GT Corolla (takaveto) mutta tavis mallit ei kyllä ajettavuudella eikä haskuudella loista.
Jos omistaa toyotan, niin saiko silloin ostaa deutzin, vai voiko omistaa vain toisen vaihtoehdoista? Eli jos toyota, ei deutzia? Minulla ei ole noista kumpiakaan. Mutta löytyy kyllä öljynsuodattimia.
Tojoa ei tahdo kukaan käytettynäkään kertovat tilastot,maine meni ruostumisen ja vikojen takia(runsaat takaisinkutsut).