Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kestävä älypuhelin  (Luettu 17735 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Kestävä älypuhelin
mutta hiton kallis.   onks noi muuten mitä myyvät tehdaskunnostettuina yhtään kattelemisen arvoisia?     itellä kohta pula kun alkaa tuo erkin kortti pätkimään ja muutenkin alkaa ikä jo painaa...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26132
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Kestävä älypuhelin
ja kun korjaa tarpeeks niin onki vain viime aamuna puonnu lumia....        vmp!

Becka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: Kestävä älypuhelin
Ja Aifoun-äijät ne vasta huumorintajuttomia ovat, vaikka ovatkin vähä neitimäisiä, nyrkistä tulee salamannopeasti ja kipiästi sattuu jos sitä ai-kännykkää siis vähänkin arvostelee...    ;D

Hauku mun vaimoo, hauku mun lapsia, hauku mua, mut ÄLÄ MUN KÄNNYKKÄÄ !!!!   ;)



Joo´o kai me sitte ollaan neitejä ???.

Mutta iphone on kyllä oikeesti toimiva puhelin, vaikka onhan siinä toki omat rajoitteensa. Ja onhan tuo jo yli kolme vuotta pelittäny hyvin, eikä sitä ole nyt aivan hellästi pidettykään.

Vähän samanlainen uskonto kuin nuo lypsyrobotit.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Kestävä älypuhelin
Mulle eiole vielä valjennu että mihin tommosta älypuhelinta tarvii. Kun tableteissa on sitte jo semmonen näyttökin että siitä saattaa jotain nähdäkkin, ja kulkee melko samalla vaivalla mukana mitä tommonen ylikasvanu puhelin. Meinaan minua ainakin vitut*i tuo äly luurin koko versus ihan puhelin. Sitten se soitteli ittellänsä vähän mihin sattu yleensä hätänumeroon >:( >:( >:( >:( Akku ei kestä mitään versus tommonen tavallinen menee helpolla 1.5 viikkoa lataamatta. Eikä tommoset kosketusnäytöt toimi ainakaan mulla työpuhelimessa. Kyllä kunnon näppäimet pitää olla. Ja semmoinen akku että menis sen 2viikkoo lataamatta. Mielellään läpällinen kun semmosta näytönlasia en ole löytäny mikä ei naarmuuntus kuukaudessa vituiks. Jos siihen jonkun suoja kortsun kiskoo päälle niin sitte se näyttö ei reagoi kosketukseen.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Kestävä älypuhelin
eihän tollasissa ole näytön näpläystä kun siinä on näppäimet.   tosa tuttu just manas kun jo melkein puolvuotta vanha samu 3 sammuttelee ittiään kesken puhelunkin ja sitten muutenkin jumii pikkusen ...    kivoja leluja kuhan vaan toimis...

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
Vs: Kestävä älypuhelin