se on tuossa hupaisaa että tuon ikäiseen kotimaiseen koneeseen 1965 ei ole osaa,mutta 40-50 luvun fordsoneihin ja fergusoneihin löytyy osaa vaikka kuinka.
Viimeksi muokattu: 24.03.15 - klo:08:42 kirjoittanut kkk
Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 24.03.15 - klo:07:31se on tuossa hupaisaa että tuon ikäiseen kotimaiseen koneeseen 1965 ei ole osaa,mutta 40-50 luvun fordsoneihin ja fergusoneihin löytyy osaa vaikka kuinka.565 valmetit on kuitenkin ihan työkäytössä nykypäivänäki, missä on majurit ja textat, ei niitä näy
Löytyyköhän vanhan valmetin etukehdon puslia viä valmiina jostain,vai onko mentävä sorvarin puheille?Kun skänsällä on se prauni,niin munkin on saatava museokone käyttöön
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 24.03.15 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 24.03.15 - klo:07:31se on tuossa hupaisaa että tuon ikäiseen kotimaiseen koneeseen 1965 ei ole osaa,mutta 40-50 luvun fordsoneihin ja fergusoneihin löytyy osaa vaikka kuinka.565 valmetit on kuitenkin ihan työkäytössä nykypäivänäki, missä on majurit ja textat, ei niitä näy Tuo on totta monella tilalla iän aikainen valmetti pyörittää lietepumppua ynnä muuta lähes yötä päivää sesonkina,dektat ja majorit on museoitu ei niistä ole töihin,nuffi on poikkeus tuosta ikäluokasta ne töissä.