Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Edullisimmat kattoristikot  (Luettu 5066 kertaa)

kawatus

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Edullisimmat kattoristikot
Olisi tarve tehdä ens kesälle traktori varasto 9x12m ja siihen ostoset ristikot. Mistä olette saaneet halvimalla ? Hintaan pitäs sisältyä nipun nosto katolle. Paikkakunta on Raahe

grass seed

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: Edullisimmat kattoristikot
Sepa tai keminmaan puurakenne. Googleta niin löytyy yht tiedot. Maksoi jtn 120 e verolla kpl rahteineen. hallin sisäleveys on 12 m.

IsoPata

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 201
Vs: Edullisimmat kattoristikot
100€/kappale maks hinta sis ALV sun muut. Mulle tuli tuolla hintaa 10m ristikot.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Vs: Edullisimmat kattoristikot
Sepa tai keminmaan puurakenne. Googleta niin löytyy yht tiedot. Maksoi jtn 120 e verolla kpl rahteineen. hallin sisäleveys on 12 m.
Tätä komppaan. Seitsämän vuotta sitten 15,5 metrin ristikoille meni Sepalle, menneenä talvena 8 metrin ristikot Keminmaahan. Erot tooosi pienet.

Ja mieti vielä sitä nostoa. Itse kasattiin maassa ja otettiin vähän järeämpi nosturi avuksi. Työtunteja säästyy paljon!

grass seed

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: Edullisimmat kattoristikot
Minulle tuli suuntakuormassa pihalle jo hyvissä ajoin ristikot. Nosturiauto jossa 17 m yltävä pilkki päällä kävi nostamassa maassa tehdyt päätykolmiot ja ristikot paikalleen kun rakennus oli siinä vaiheessa. Autolle maksettiin n 55 e/h meniköhän 4 h max koko hommassa, 2 miestä oli asentamassa ja autokuski hoiti nostot