Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitäs minä sanoin  (Luettu 3723 kertaa)

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Mitäs minä sanoin
Venäjän kansa ei hylkää Putinia.

Krimiläiset haluavat kuulua Venäjään.

Venäjä ei luovu Krimistä ikinä.Joten kaikki pakotteet oli ihan turhia.Länsi vois lopettaa tuon mailman rauhan horjuttamisen ja hyväksyä se,että Venäjästä ei tule länsimaista demokratiaa,eikä sitä voi kiristää loputtomiin.
Se,että Venäjällä on vahva presidentti,jolla on kansan tuki on turvallisuuden kannalta hyvä asia.
Mikään ei ole niin pelottavaa kuin se ,että siellä syntyisi sisäinen valtataistelu .On tuo Putin kyllä taitava.Häipyy viikoksi,niin koko mailma kohisee,ja kun palaa takaisin,.niin huokaistaan helpotuksesta.
Vaikka tiedänkin hänen puutteensa,niin tuo kansa tarvitsee vahvan johtajan.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs minä sanoin
Kas kun ei kukaan oo vielä kirjoittanut ryssän kätyri.nuoleksija tai suomettuja. :-X
Vaikken muuta osaakkaan,niin venäläiset tunnen melko hyvin. 8)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mitäs minä sanoin
Onkohan tämä nyt meiltä pois?? ??? Menikö nyt pakotteetkin hukkaan.. :-\

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Mitäs minä sanoin
voe paskat!   ny korpiaa... ja kaiken sen halpuuttamisen vaiva ja tämä on tulos.   miä en kyllä ala enää mitään.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Mitäs minä sanoin
Öölin hinta lähentelee taas 50 USD/tynnyri. Varmaan lämmittää ihan vi tusti ryssän taloutta joku Krimin kaltainen rahareikä. Antaa pakotteiden ny olla viel vähän aikaa, sielläpähän muhivat omassa paskassaan.  :)
It ain't over till the fat lady sings

Köntys

  • Vieras
Vs: Mitäs minä sanoin
Öölin hinta lähentelee taas 50 USD/tynnyri. Varmaan lämmittää ihan vi tusti ryssän taloutta joku Krimin kaltainen rahareikä. Antaa pakotteiden ny olla viel vähän aikaa, sielläpähän muhivat omassa paskassaan.  :)

Ei ööli päivällä maksanu sen enempää ku ennenkään, salkun kipasin hakemassa  :)  Pian puolet juotu  ???

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Mitäs minä sanoin
Öölin hinta lähentelee taas 50 USD/tynnyri. Varmaan lämmittää ihan vi tusti ryssän taloutta joku Krimin kaltainen rahareikä. Antaa pakotteiden ny olla viel vähän aikaa, sielläpähän muhivat omassa paskassaan.  :)

Ei ööli päivällä maksanu sen enempää ku ennenkään, salkun kipasin hakemassa  :)  Pian puolet juotu  ???

Sun pitäis ostaakkin tynnyreittäin.
It ain't over till the fat lady sings

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mitäs minä sanoin
Nyt pitää vaan nauttia pakotteista vaikka kipeää tekisi. ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mitäs minä sanoin
Kas kun ei kukaan oo vielä kirjoittanut ryssän kätyri.nuoleksija tai suomettuja. :-X
Vaikken muuta osaakkaan,niin venäläiset tunnen melko hyvin. 8)
Eikukaan varmaan viitsinyt, koska tiedämme että tiedät olevasi kaikkea tuota  ::)

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mitäs minä sanoin
Kas kun ei kukaan oo vielä kirjoittanut ryssän kätyri.nuoleksija tai suomettuja. :-X
Vaikken muuta osaakkaan,niin venäläiset tunnen melko hyvin. 8)

  Putinin nahka kiilteli tänään silleen, että miehellä on melkoinnen stressi, tai sitten menossa psykoosiin. Paine on kova, kun tietää ettäö pitää pysyä vallassa hautaan asti, kuten Lenin ja Stalin. Voi olla Putinilla viimeiset vuodet melko yksinäisiä.  :)

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1426486314345.html

Viimeksi muokattu: 16.03.15 - klo:21:04 kirjoittanut Sepeteus

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Mitäs minä sanoin
Kas kun ei kukaan oo vielä kirjoittanut ryssän kätyri.nuoleksija tai suomettuja. :-X
Vaikken muuta osaakkaan,niin venäläiset tunnen melko hyvin. 8)

  Putinin nahka kiilteli tänään silleen, että miehellä on melkoinnen stressi, tai sitten menossa psykoosiin. Paine on kova, kun tietää ettäö pitää pysyä vallassa hautaan asti, kuten Lenin ja Stalin. Voi olla Putinilla viimeiset vuodet melko yksinäisiä.  :)

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1426486314345.html
Tuossa maassa ole välttämättä vaikeaa ;D Ajasta en puhu mitään ::)
pessimisti ei pety!

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs minä sanoin
Öölin hinta lähentelee taas 50 USD/tynnyri. Varmaan lämmittää ihan vi tusti ryssän taloutta joku Krimin kaltainen rahareikä. Antaa pakotteiden ny olla viel vähän aikaa, sielläpähän muhivat omassa paskassaan.  :)

--venäjälle ei talouskasvu ole niin tärkeä,kuin länsimaille.Siellä kärsitään mieluummin kuin alistutaan toisten määrättäväksi.Pakotteista kärsii eu itse. :(
Turha syyttää Venäjää laajentumishalustaan,kun eu on sitä myös.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs minä sanoin
Nyt pitää vaan nauttia pakotteista vaikka kipeää tekisi. ;D ;D

--kyllä myö nyt sas:in kans nautitaan pakotteista . :D  Ruoka on halpaa ja polttoaine,kiitos eu:n. ;)

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs minä sanoin
Kas kun ei kukaan oo vielä kirjoittanut ryssän kätyri.nuoleksija tai suomettuja. :-X
Vaikken muuta osaakkaan,niin venäläiset tunnen melko hyvin. 8)
Eikukaan varmaan viitsinyt, koska tiedämme että tiedät olevasi kaikkea tuota  ::)
[/quote

--------Naapurisovussa tarvitaan aina diplomatiaa,ei uhkailua eikä isottelua.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs minä sanoin


  Putinin nahka kiilteli tänään silleen, että miehellä on melkoinnen stressi, tai sitten menossa psykoosiin. Paine on kova, kun tietää ettäö pitää pysyä vallassa hautaan asti, kuten Lenin ja Stalin. Voi olla Putinilla viimeiset vuodet melko yksinäisiä.  :)

Miten niin hautaan asti.Vaalithan on taas jonkun vuoden päästä ja sitten on taas Medvedevin vuoro ja Putinista tulee pääministeri.
Medvedev on kyllä mullekkin mieleen.Siinä on kansalle silmänruokaakin ;)