En tiedä, mutta monesti pulssianturit ovat nolla-aktiivisia. Eli ne ovat nykästy ylös. Kun pulssi on "aktiivinen", ts. esim magneetti anturin kohdalla, niin kaikki roju mikä johdoissa liikkuu, menee anturin kanavaransistorin läpi maihin.
Maksimivirta on ehkä n. muutama kymmenen mA. Ja sitten toisen pään I/O jotain ihan muuta. Anturi on todennäköisesti vedetty ylös sen verran järeellä vastuksella, että sitä kautta ei tuu ropleemia.
Tuon välin komponenttien arvot ja kytkennät kun vaan tietää, niin ei tarvii kylän kokoisilla vastuksilla pulssia itelle vetää. Tai toisaalta tarviiko vastusta ollenkaan.
Valmetin poksin iioon suojaamisdiodi on myös hyvä tietää, että missä se on.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.