Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olohuone elämää  (Luettu 18181 kertaa)

Köntys

• Vieras
Vs: Olohuone elämää
Onkos sillä kuinka positiivinen vaikutus satotasoon kun seurustelee Tumen kiekkovantaitten kanssa koko talven  ::)
Vai onko tässä kyse nyt just siittä kun konemainoksissa sanotaan, että "aina pidetty katon alla", niin eihän noita voi ulos viedä edes keväällä.
Ainakin peltojen rautapitoisuus pysyy pienempänä ;) Arviolta kolmannes varsista vaihtoon ja kiekoista puolet. Ihanan halpaa, mutta itse konekin maksoi alle 5kEUR(alv.0%).

Onko Ilima Joelta, ylijäämätuotokselta  ::)

Niillä on nytkin jyräkömpijä 1,5k€  ja osia Tumeen pirusti  :P

Viimeksi muokattu: 06.03.15 - klo:10:08 kirjoittanut Köntys

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Minulla tuo kehitys on kulkenut toistepäin. Viimeaikoina olen kiikuttanut tietokonetta verstaaseen ja hieman on ollut mielessä rakentaa sinne tiiviimpi "toimistokoppi" jotta sais pidettyä pölyt ja muun paskan poikessa herkistä tavaroista.

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

hiluhi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Murheellinen vilkuttaja
Onkos sillä kuinka positiivinen vaikutus satotasoon kun seurustelee Tumen kiekkovantaitten kanssa koko talven  ::)
Vai onko tässä kyse nyt just siittä kun konemainoksissa sanotaan, että "aina pidetty katon alla", niin eihän noita voi ulos viedä edes keväällä.
Ainakin peltojen rautapitoisuus pysyy pienempänä ;) Arviolta kolmannes varsista vaihtoon ja kiekoista puolet. Ihanan halpaa, mutta itse konekin maksoi alle 5kEUR(alv.0%).

Sieltähän se.
Tuo 1,5kE kone oli myynnissä silloinkin. Tuo minun kone on kolmimetrinen pressukantinen vm.-98.
Koko kiekkosatsi Ilima Joelta olis noin puolet K:oon varaosatiskin tarjouksesta, mutta onko laatu sama ???

Köntys

• Vieras
Minulla tuo kehitys on kulkenut toistepäin. Viimeaikoina olen kiikuttanut tietokonetta verstaaseen ja hieman on ollut mielessä rakentaa sinne tiiviimpi "toimistokoppi" jotta sais pidettyä pölyt ja muun paskan poikessa herkistä tavaroista.

Niihän sitä ukkomiehet joutuu muuttaan verstaaseen, mullakin on jo sohva verstaassa, teevee pitäis sinne kans hommata. On siellä vaan rauhaisaa kitata kaljaa  :P

Köntys

• Vieras

Sieltähän se.
Tuo 1,5kE kone oli myynnissä silloinkin. Tuo minun kone on kolmimetrinen pressukantinen vm.-98.
Koko kiekkosatsi Ilima Joelta olis noin puolet K:oon varaosatiskin tarjouksesta, mutta onko laatu sama ???

Mahtaako nuota kiekkoja olla monen valmistamia?

Agraaari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
o ouuu....taitaa tämä aamu alka a olohuaneesya hualimatta aaallla...

hiluhi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
o ouuu....taitaa tämä aamu alka a olohuaneesya hualimatta aaallla...
aina hyvä vaihtoehto aaaa

TDK

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Ohan siinä puolensa olla poikamies. Meillä ku tois tuvan lattialle simultan osia nii tulis takuuvarmasti tukka kipiäksi. Eikä johdu keskikaljasta.

Yks kylän mies teki ooppeliin kansiremonttia takkatulen loimusa. Oli seki näky, penskat leikki ympärillä ja emäntä tarjoili tuoretta kaffia remonttimiehelle..

Köntys

• Vieras

Eikös harrikkaporukoissa ole ihan päivänselvää, että koko härpäke kannetaan aina talveksi olohuoneeseen, joskus jopa makkariin. Sitä hinkataan enempi kun akkaa  :o

SKM vois kertoa tarkemmin  :)

Ketku

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vain viilapenkki puttuu  ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Sen voisi hyvin pultata tuohon olkkarin sohvapöydän kanteen kiinni.  ;D

Tekisi lähtemättömän vaikutuksen, kun hiluhi joku lauantai saa baarista raahattua hoidon kotiinsa...
Nothing is Something Worth Doing

navettapiika

• Vieras
Joo, tyylikkäästi sisustettu, mutta noi lapsijutut olisi kannattanut siivota pois, ettei tule kuvaa hiukka vähä-älyisestä poikamiehestä.. ;)

hiluhi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sen voisi hyvin pultata tuohon olkkarin sohvapöydän kanteen kiinni.  ;D

Tekisi lähtemättömän vaikutuksen, kun hiluhi joku lauantai saa baarista raahattua hoidon kotiinsa...

Visakoivu pöytään ruuvipenkki  8) Olisi varmasti uniikki tapaus  ;D

hiluhi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo, tyylikkäästi sisustettu, mutta noi lapsijutut olisi kannattanut siivota pois, ettei tule kuvaa hiukka vähä-älyisestä poikamiehestä.. ;)

Miksi totuutta peittelemään ;)

ana111

• Vieras
Onks toi bahcon setti hyvä.näytti olevan huntil saatavil