Lainaus käyttäjältä: brotofobia - 06.03.15 - klo:08:52Onkos sillä kuinka positiivinen vaikutus satotasoon kun seurustelee Tumen kiekkovantaitten kanssa koko talven Vai onko tässä kyse nyt just siittä kun konemainoksissa sanotaan, että "aina pidetty katon alla", niin eihän noita voi ulos viedä edes keväällä.Ainakin peltojen rautapitoisuus pysyy pienempänä Arviolta kolmannes varsista vaihtoon ja kiekoista puolet. Ihanan halpaa, mutta itse konekin maksoi alle 5kEUR(alv.0%).
Onkos sillä kuinka positiivinen vaikutus satotasoon kun seurustelee Tumen kiekkovantaitten kanssa koko talven Vai onko tässä kyse nyt just siittä kun konemainoksissa sanotaan, että "aina pidetty katon alla", niin eihän noita voi ulos viedä edes keväällä.
Viimeksi muokattu: 06.03.15 - klo:10:08 kirjoittanut Köntys
Lainaus käyttäjältä: hiluhi - 06.03.15 - klo:09:38Lainaus käyttäjältä: brotofobia - 06.03.15 - klo:08:52Onkos sillä kuinka positiivinen vaikutus satotasoon kun seurustelee Tumen kiekkovantaitten kanssa koko talven Vai onko tässä kyse nyt just siittä kun konemainoksissa sanotaan, että "aina pidetty katon alla", niin eihän noita voi ulos viedä edes keväällä.Ainakin peltojen rautapitoisuus pysyy pienempänä Arviolta kolmannes varsista vaihtoon ja kiekoista puolet. Ihanan halpaa, mutta itse konekin maksoi alle 5kEUR(alv.0%).Onko Ilima Joelta, ylijäämätuotokselta Niillä on nytkin jyräkömpijä 1,5k€ ja osia Tumeen pirusti
Minulla tuo kehitys on kulkenut toistepäin. Viimeaikoina olen kiikuttanut tietokonetta verstaaseen ja hieman on ollut mielessä rakentaa sinne tiiviimpi "toimistokoppi" jotta sais pidettyä pölyt ja muun paskan poikessa herkistä tavaroista.
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 06.03.15 - klo:10:02Onko Ilima Joelta, ylijäämätuotokselta Niillä on nytkin jyräkömpijä 1,5k€ ja osia Tumeen pirusti Sieltähän se. Tuo 1,5kE kone oli myynnissä silloinkin. Tuo minun kone on kolmimetrinen pressukantinen vm.-98.Koko kiekkosatsi Ilima Joelta olis noin puolet K:oon varaosatiskin tarjouksesta, mutta onko laatu sama
Onko Ilima Joelta, ylijäämätuotokselta Niillä on nytkin jyräkömpijä 1,5k€ ja osia Tumeen pirusti
o ouuu....taitaa tämä aamu alka a olohuaneesya hualimatta aaallla...
Vain viilapenkki puttuu
Lainaus käyttäjältä: Ketku - 08.03.15 - klo:08:47Vain viilapenkki puttuu Sen voisi hyvin pultata tuohon olkkarin sohvapöydän kanteen kiinni. Tekisi lähtemättömän vaikutuksen, kun hiluhi joku lauantai saa baarista raahattua hoidon kotiinsa...
Joo, tyylikkäästi sisustettu, mutta noi lapsijutut olisi kannattanut siivota pois, ettei tule kuvaa hiukka vähä-älyisestä poikamiehestä..