Mulla on kiinalainen polttomoottorikäyttöinen kivipora. Olisiko jotain 30 cc.Turhakkeeksi tuon tekee se, että kun sen laittaa käymään, niin kara irtoaa ja osat hukkuvat louhikkoon Oon ajatellut kiinnittää siihen dildon päähän ja laittaa kirpputorille myyntiin
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 04.03.15 - klo:09:56Mulla on kiinalainen polttomoottorikäyttöinen kivipora. Olisiko jotain 30 cc.Turhakkeeksi tuon tekee se, että kun sen laittaa käymään, niin kara irtoaa ja osat hukkuvat louhikkoon Oon ajatellut kiinnittää siihen dildon päähän ja laittaa kirpputorille myyntiin Entäs jos sekin irtoaa ja hukkuu ...
Joku vanha Amerikanrauta pitäs saada. Olis sitten sekin koettu. Chevrolet Chevelle 1968-69. Saa tarjota, vaan tuskin on kellään pölyttymässä.
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 04.03.15 - klo:17:32Joku vanha Amerikanrauta pitäs saada. Olis sitten sekin koettu. Chevrolet Chevelle 1968-69. Saa tarjota, vaan tuskin on kellään pölyttymässä.Oliks Shrekillä just tuollainen
Viivakoodinlukija,joka miettii puoli päivää ,ennenkuin vastaa
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 04.03.15 - klo:18:11Viivakoodinlukija,joka miettii puoli päivää ,ennenkuin vastaa Mymmyllä ei ole päriseviä vehkeitä
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 04.03.15 - klo:17:34Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 04.03.15 - klo:17:32Joku vanha Amerikanrauta pitäs saada. Olis sitten sekin koettu. Chevrolet Chevelle 1968-69. Saa tarjota, vaan tuskin on kellään pölyttymässä.Oliks Shrekillä just tuollainenEi sentään GM:ää. Huh. Minulla on -70 mallinen Dodge Challenger.Ja talvihupia varten nelivetoinen turbocelica...
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 04.03.15 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: mymmy - 04.03.15 - klo:18:11Viivakoodinlukija,joka miettii puoli päivää ,ennenkuin vastaa Mymmyllä ei ole päriseviä vehkeitä Mutta viivaa lukevia näkkyy sitte kuitenki olevan...
Eli onko nurkkiin tullu hommattua (turhakkeita) kuten esim mönkijät, motorikelkat, motoripyörät yms? Niin nämähän ei omastamielestä ole välttämättä ollenkaan turhia Mutta toisten mielestä saattavat hyvinkin olla turhia. Ittemeinaan hommata mönkijän siis eimitään traktori mönkijää vaan semmonen takavetonen liukuri