Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karpela kakkonen  (Luettu 2465 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Karpela kakkonen
Elämä on parasta kometiijjaa

Veetin poika

• Vieras

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Karpela kakkonen
Jaa, minä luulin että se oli Karpelaa kakkoseen ....  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Luonto-liiton tominnanjohtajan mielestä AITO KESKUSTELUYHTEYS auttaa. Tarkoittaa varmaan, että maalaistolloille pitää antaa oikeaa tietoa susista. "Suuri osa maaseudun asukkaista tai metsästäjistä ei pidä sutta ongelmana". Moneltako tuo on mahtanut tiedustella asiasta ?

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
mistä se sauli nuita oekeen kaevaa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030219286286_uu.shtml

--taas on tehty juttu ihan tyhyjästä,kyllä medialla on puute oikeista asioista.
kepu yrittää tehdä presidentin rouvasta poliittisen likaisen jutun,mutta ei oikein onnistu.Jenni on niin fiksu,ettei sellaista naista monta Suomesta löydy.

En minäkään välitä susista,mutta kyllä tuo susipelko on ihan liioteltua.Täällä jos liikkuu susia,niin siltä seudulta kuskataan lapset kouluun ihan kotipihalta
Ettei niistä ole haittaa muille kuin vapaana liikkuville koirille.Ne taas on omistajan vastuulla.

Köntys

• Vieras
mistä se sauli nuita oekeen kaevaa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030219286286_uu.shtml

--taas on tehty juttu ihan tyhyjästä,kyllä medialla on puute oikeista asioista.
kepu yrittää tehdä presidentin rouvasta poliittisen likaisen jutun,mutta ei oikein onnistu.Jenni on niin fiksu,ettei sellaista naista monta Suomesta löydy.

En minäkään välitä susista,mutta kyllä tuo susipelko on ihan liioteltua.Täällä jos liikkuu susia,niin siltä seudulta kuskataan lapset kouluun ihan kotipihalta
Ettei niistä ole haittaa muille kuin vapaana liikkuville koirille.Ne taas on omistajan vastuulla.

Kyllä ne sudet on vaaraksi kiinni olevillekin koirille. Ja lisäksi karjalle, hevosille, lampaille ym. sitä ei kettutytöt hoksaa  :-\

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Karpelaa kakkoseen. :-*
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei se sauli sitäkää tiineeksi saanu, että sinnekkö lie tökkiny :o

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
ei se sauli sitäkää tiineeksi saanu, että sinnekkö lie tökkiny :o

Hauki on kakkonen, silli ykkönen.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä mummy on kait pikkasen lääkitystä keventäny;  sudet tappanu aika monta koiraa kesken metästyksen ja se nyt ei ihan niin kiva asia ole...                    mutta jos jenni on fiksu niin mikähän ainstein meikä sitten onkaan.   ite katoin sitä kerran että no tavon pissis on tuokin.   miten lie sale tollasen valinnu?   onko naisista todella etelässä noin pula?

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mista lie mymmy sen kepun tuohon nykässy... hotapuluverin vaekutusta?

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mista lie mymmy sen kepun tuohon nykässy... hotapuluverin vaekutusta?

kyllähän se katkeroittaa kun soini ilmoitti hyvissä ajoin ennen vaalikiertueen alkua, ettei persut lähde mukaan seuraavaankaan hallitukseen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Kyllä ne sudet on vaaraksi kiinni olevillekin koirille. Ja lisäksi karjalle, hevosille, lampaille ym. sitä ei kettutytöt hoksaa  :-\
[/quote]

--on tietenki,mutta se että siitä yritetään tehä poliittinen asia ärsyttää mua.
Minä annan presidentin rouvalle kunnian lausua oman mielipiteensä,vaikka se eroaa omastani.Jenni on kuitenkin sivistyksessä viisaampi kuin minä ja monessa muussakin. ;D

Köntys

• Vieras

Minä annan presidentin rouvalle kunnian lausua oman mielipiteensä,vaikka se eroaa omastani.Jenni on kuitenkin sivistyksessä viisaampi kuin minä ja monessa muussakin. ;D

Tuohan on poliittinen asia. Tuo on susipolitiikkaa, jota joku hienostokettutyttö yrittää puolustella  >:(

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tuohan on poliittinen asia. Tuo on susipolitiikkaa, jota joku hienostokettutyttö yrittää puolustella  >:(

Virolaiset on EU:ssa ja siellä susia ammutaan ihan vaan omilla päätöksillä, eli virhe on tehty kotimaassa, ei EU:ssa  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes