Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pakkolunastaja Valio  (Luettu 2385 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Pakkolunastaja Valio
https://www.facebook.com/groups/63451671555/?fref=nf

En muutenkaan osta pakkolunastaja-ydinjäte-Valion tuotteita. Hyvä näin.

Hieno homma, Valio, lisää ydinvoimaa! Lopettakaa kaikki Valion tuotteiden osto! Lisää Ydinvoimaa ja vielä' RysRosatom Romu!

Viimeksi muokattu: 26.02.15 - klo:15:21 kirjoittanut Sepeteus

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Pakkolunastaja Valio
On taas tyrnimarjakilju noussu jollakin päähän  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Pakkolunastaja Valio
On taas tyrnimarjakilju noussu jollakin päähän  :o
Spede juonut niin paljon tyrnikiljua, että pääkallo on happamuudesta sulanut. Hiusten juuret porautuvat aivoihin  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66102
Vs: Pakkolunastaja Valio
sepehän voisi sitten ihan oikeesti kertoa vaihtoehot tuottaa todella se tarvittava virta ... tai sitten se maan pääomien ulosvienti ostamalla sähkö jostain.         ja jos valion laitokset käyttää sähköä niin totta perkeleessä yrittää jotenkin hallita että ei nyt ihan sepeltä vaan hanki tuotakin... huonona päivänä maksaa triplasti ja kun saanu niiin silloin vois antaa myös halvalla.!!!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Pakkolunastaja Valio
On taas tyrnimarjakilju noussu jollakin päähän  :o
Spede juonut niin paljon tyrnikiljua, että pääkallo on happamuudesta sulanut. Hiusten juuret porautuvat aivoihin  ;D
Mitkä hiustenjuuret?? Nehän varisi ensimmäisenä. ???

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Pakkolunastaja Valio
On taas tyrnimarjakilju noussu jollakin päähän  :o

 Eihän nuo minun kirjootuksia ollut. Arvasin ettei teidän pää kestä niitä lukea Facesta, niin kopsasin tähän.  :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66102
Vs: Pakkolunastaja Valio
kuka nyt hitto tollaseen paskasivustoon edes haluis kirjautua?    en ymmärrä mikä tosa viehättää... joitain.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Pakkolunastaja Valio
kuka nyt hitto tollaseen paskasivustoon edes haluis kirjautua?    en ymmärrä mikä tosa viehättää... joitain.

 Pikkuserkku löytyi tuon Facen avulla. Hänen pappa muutti amerikkaan 1913. Isänsä kävi suomessa 1939. Sen jälkeen pikkasen yhteydet poikki. Tämä minun isän sekku oli Natojoukoissa saksassa 2 vuotta. Siksihän mulla on nää Nato sympatiat.  ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Pakkolunastaja Valio
kuka nyt hitto tollaseen paskasivustoon edes haluis kirjautua?    en ymmärrä mikä tosa viehättää... joitain.

 Pikkuserkku löytyi tuon Facen avulla. Hänen pappa muutti amerikkaan 1913. Isänsä kävi suomessa 1939. Sen jälkeen pikkasen yhteydet poikki. Tämä minun isän sekku oli Natojoukoissa saksassa 2 vuotta. Siksihän mulla on nää Nato sympatiat.  ;)
Ne ei varmaan halunneet että löydät  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

(O)

  • Vieras
Vs: Pakkolunastaja Valio
Kukapa tuollaista Sepeteusta sukulaisekseen kehtaapi tunnustaa.Kaikki kiertää kaukaa moisen

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Pakkolunastaja Valio
kuka nyt hitto tollaseen paskasivustoon edes haluis kirjautua?    en ymmärrä mikä tosa viehättää... joitain.

 Pikkuserkku löytyi tuon Facen avulla. Hänen pappa muutti amerikkaan 1913. Isänsä kävi suomessa 1939. Sen jälkeen pikkasen yhteydet poikki. Tämä minun isän sekku oli Natojoukoissa saksassa 2 vuotta. Siksihän mulla on nää Nato sympatiat.  ;)
Ne ei varmaan halunneet että löydät  :-X

 Niin ei, kun ne luuli jotta kaikki täällä on komunisteja ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66102
Vs: Pakkolunastaja Valio
eivät varmaan muistaneet olemassa oloa kun ensi huumassa tuonne kirjautuivat.   mutta sitten olikin jo myöhäistä katua.   tehty mikä tehty ja paskat housussa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Pakkolunastaja Valio
eivät varmaan muistaneet olemassa oloa kun ensi huumassa tuonne kirjautuivat.   mutta sitten olikin jo myöhäistä katua.   tehty mikä tehty ja paskat housussa.

 Sun sukulaiset vennäällä tapettiin jo 70 vuotta sitten. Ootko kattonu montako sukulaistas ammuttiin -18 keväällä. ;)

(0)

  • Vieras
Vs: Pakkolunastaja Valio
Kukapa tuollaista Sepeteusta sukulaisekseen kehtaapi tunnustaa.Kaikki kiertää kaukaa moisen

 :) ;)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Pakkolunastaja Valio
On taas tyrnimarjakilju noussu jollakin päähän  :o
Spede juonut niin paljon tyrnikiljua, että pääkallo on happamuudesta sulanut. Hiusten juuret porautuvat aivoihin  ;D
Mitkä hiustenjuuret?? Nehän varisi ensimmäisenä. ???

eikö ne eksän pimppeluurasta otetut istukkaat pysynnäkkään sepeteuksen piässä. ;D