Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peugeot 508:n tarina...  (Luettu 12911 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Bempusta on jäätyny kolme kertaa huohotin. Ampuis edes tikun tai korkin pois mut ei, öljyt menee aina imusarjaan ja sieltä pakopiippuun.

Joka kerta 750euroa, vakuutus onneks maksaa kuljetuksen.

Aikoinaan 205:sta lenteli eräitä kertoja tikku öljyjen kanssa. Kerran pullautti korkin. Sama peli 306:n kanssa. Ainoo vaan että hintaa ei tullut putsausta enempää.
No tee sille Ooppelit ja revi se putki vaan irti. Ja laitat molempiin päihin letkut sojottamaan kohti maapalloa, ilman mutkia  ;D

No sit se lakkaa käymästä ja sytyttää seosvikavalon. :-\

Sama jos ottaa öljytikun pois moottorin käydessä ni sammuu ja taas palaa seosvalo. :-\

Olis tietty se hyvä puoli et jos ei kävis ni ei jäätyskä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Bempusta on jäätyny kolme kertaa huohotin. Ampuis edes tikun tai korkin pois mut ei, öljyt menee aina imusarjaan ja sieltä pakopiippuun.

Joka kerta 750euroa, vakuutus onneks maksaa kuljetuksen.

Aikoinaan 205:sta lenteli eräitä kertoja tikku öljyjen kanssa. Kerran pullautti korkin. Sama peli 306:n kanssa. Ainoo vaan että hintaa ei tullut putsausta enempää.
No tee sille Ooppelit ja revi se putki vaan irti. Ja laitat molempiin päihin letkut sojottamaan kohti maapalloa, ilman mutkia  ;D

No sit se lakkaa käymästä ja sytyttää seosvikavalon. :-\

Sama jos ottaa öljytikun pois moottorin käydessä ni sammuu ja taas palaa seosvalo. :-\

Olis tietty se hyvä puoli et jos ei kävis ni ei jäätyskä. ;D
Eli taas tuli todistettua että ooppeli on parempi. Siin voi laittaa letkut miten vaan huvittaa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Bempusta on jäätyny kolme kertaa huohotin. Ampuis edes tikun tai korkin pois mut ei, öljyt menee aina imusarjaan ja sieltä pakopiippuun.

Joka kerta 750euroa, vakuutus onneks maksaa kuljetuksen.

Aikoinaan 205:sta lenteli eräitä kertoja tikku öljyjen kanssa. Kerran pullautti korkin. Sama peli 306:n kanssa. Ainoo vaan että hintaa ei tullut putsausta enempää.
No tee sille Ooppelit ja revi se putki vaan irti. Ja laitat molempiin päihin letkut sojottamaan kohti maapalloa, ilman mutkia  ;D

No sit se lakkaa käymästä ja sytyttää seosvikavalon. :-\

Sama jos ottaa öljytikun pois moottorin käydessä ni sammuu ja taas palaa seosvalo. :-\

Olis tietty se hyvä puoli et jos ei kävis ni ei jäätyskä. ;D
Eli taas tuli todistettua että ooppeli on parempi. Siin voi laittaa letkut miten vaan huvittaa

Kallis saksalainenkaan ei anna laittaa ilman lisähintaa letkua minne tahansa, halpa antaa samalla hintaa letkun laittamiselle minne tahansa rajattomat oikeudet. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Peugeot 508:n tarina...
KAit seuraavaks pitää tollanen 508 laittaa, vaikka velaks... ;D


http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=72375.0;topicseen


 Tiukaa moderointia

On. Ranskalaisella ajavan pitää osata myös kielioppia. ;D

Ei olis kyllä tännekään pahitteeks pieni "äikän perusteet" kurssi... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Peugeot 508:n tarina...
KAit seuraavaks pitää tollanen 508 laittaa, vaikka velaks... ;D


http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=72375.0;topicseen


 Tiukaa moderointia

On. Ranskalaisella ajavan pitää osata myös kielioppia. ;D

Ei olis kyllä tännekään pahitteeks pieni "äikän perusteet" kurssi... ;D
Enempi tilapäinen oikolukihäiriö.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Peugeot 508:n tarina...
KAit seuraavaks pitää tollanen 508 laittaa, vaikka velaks... ;D


http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=72375.0;topicseen


 Tiukaa moderointia

On. Ranskalaisella ajavan pitää osata myös kielioppia. ;D

Ei olis kyllä tännekään pahitteeks pieni "äikän perusteet" kurssi... ;D
Enempi tilapäinen oikolukihäiriö.

 ;D ;D

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=24360.0

- Käytä isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä.

- Älä lisää rivinvaihtoja (enter) JOKAISEN rivin loppuun (esim. kesken lauseen tai jokaisen yksittäisen lauseen perään), vaikka rivit näyttäisivät mielestäsi liian pitkiltä kirjoitushetkellä tai luettaessa viestiä leveästä selainikkunasta. Foorumiohjelmisto huolehtii tekstin rivittämisestä automaattisesti eli toisin sanoen älä katko rivejä itse muutaman sanan välein. Kappalejaot yms. ovat tietysti asioita, joista sinun pitää itse huolehtia. Kappalejaossa on hyvä jättää tyhjä rivi kappaleiden väliin. Säätämällä selainikkunansa leveyttä, voi jokainen käyttäjä vaikuttaa siihen, miltä viestit ruudulla näyttävät.

- Kirjoitusohjeen vastaiset ja lähtötiedoiltaan puutteelliset viestit poistetaan ilman erillistä ilmoitusta.

Viimeksi muokattu: 21.02.15 - klo:20:16 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19966
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Peugeot 508:n tarina...
KAit seuraavaks pitää tollanen 508 laittaa, vaikka velaks... ;D


http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=72375.0;topicseen


 Tiukaa moderointia

On. Ranskalaisella ajavan pitää osata myös kielioppia. ;D

Ei olis kyllä tännekään pahitteeks pieni "äikän perusteet" kurssi... ;D
Enempi tilapäinen oikolukihäiriö.

 ;D ;D

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=24360.0

- Käytä isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä.

- Älä lisää rivinvaihtoja (enter) JOKAISEN rivin loppuun (esim. kesken lauseen tai jokaisen yksittäisen lauseen perään), vaikka rivit näyttäisivät mielestäsi liian pitkiltä kirjoitushetkellä tai luettaessa viestiä leveästä selainikkunasta. Foorumiohjelmisto huolehtii tekstin rivittämisestä automaattisesti eli toisin sanoen älä katko rivejä itse muutaman sanan välein. Kappalejaot yms. ovat tietysti asioita, joista sinun pitää itse huolehtia. Kappalejaossa on hyvä jättää tyhjä rivi kappaleiden väliin. Säätämällä selainikkunansa leveyttä, voi jokainen käyttäjä vaikuttaa siihen, miltä viestit ruudulla näyttävät.

- Kirjoitusohjeen vastaiset ja lähtötiedoiltaan puutteelliset viestit poistetaan ilman erillistä ilmoitusta.


Vai että rivittyy.



-SS-

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Eikös eräisiin ranskalaisiin ole laitettu sähkövastus pitämään huohotukset sulana. Yhtä nerokas keksintö kuin led-takavalojen lämmitysvastus. Monissa muissa maissa osataan moottori suunnitella, ettei jäädy.

Monessa autossa välttyisi näiltä jäätymisiltä, kun laittaisi maskisuojan. Nykyään ollaan itse niin kädettömiä. Liekö ranskalaisiin saatavana nätisti tehtyä mallikohtaista suojaa.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Corolla on 2000-luvun Lada.

Ei ole. Lada on 2000-luvun Lada: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lada_Kalina

  8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Ei se nyt ranskalaisissakaan huohotin jatkuvasti jäädy, yhenkerran 45 vuoden aikana Pösössä jäätynyt, ja kilometrejäkin aika hyvin kertynyt. Toki parissa ollut sähkövastus huohottimessa.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Eipä ole eka kerta kun ranskiksen huohotin jäätyy  ;D

Opelissa tuo vika korjataan silleen, että huohotinletku irroitetaan kannesta ja käännetään alaspäin. Sit kun kesällä katsastetaan niin se pannaan kiinni  ;D
Bäccäri tekee öljysoraa jättämällä ooppelin aina pihas erikohtaan ;D

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Hyviä ransiksia saa vain nakkarilta.  ::)

Ehheh, tokihan joo ilmasto-spesifit huohotinongelmat on kertaluokkaa vakavampia kuin katastrofaaliset jakopää- & askivauriot à la VW-konserni.

 ;D

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Mä oon vanhassa Carinassa huomannu sellaisen ongelman, että koneessa oleva öljy ja vesi ovat toisistaan erossa eri järjestelmässä.
Öljy on voitelujärjestelmässä ja vesi jäähdytys järjestelmässä. Ei sitä tarvitse ajaa 20 kilsaa, että vesi haihtuu koneesta pois, koska se on suljetussa kierrossa.
No, onhan siinä se paisuntasäiliö, mutta ei se tyhjene vaikka kuinka huudattaa. Ehkä mielummin päinvastoin, jos isoo petonikuuppaa joutuu vetämään.  ;D

Tuosta pösön viasta lukiessani, huomasin, että eihän mainitsemani Carinan ongelma olekaan mikään ongelma.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

AC

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 381
Vs: Peugeot 508:n tarina...
Golfissa oli sama ominaisuus aikoinaan lisättiin eriste huohotin letkun päälle muistaakseni takuuseen eli taitaa olla kaikissa etelän mallieissa sama mahdollista

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
BMW leipoo
Kun Baijerinah leipoo, siinä ei paljon voita tarvita.. ;D ;D

Mun tuli Husokki mieleen... ;D

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=320392

Pistetääs uutta ketjua kun en haulla löytänyt/ole ikinä kuullut vastaavaa.

Kaverilla 2006 vuoden 530dA sedani, ajettu noin 245tkm. Toiminut moitteetta ja vei auton öljynvaihtoon. Öljynvaihdon jälkeen alkoi kova savutus, vaaleaa savua, joka tuli ihan kabiiniin sisään.
Mittaristo alkoi herjata öljymäärää -> uudelleen pajalle. Siellä todettiin että konehuone ilmeisesti öljyssä josta savutus johtuu. Öljyä 8 litraa koneeseen ja samat oireet jatkui.
Auto ilmesesti vietiin Schmiedmannille ja diagnoosi oli, että pari pyttyä leiponut kiinni ja korjausarvio useempi tuhat.
 
(varmistan vielä faktat ja pajat, öljynvaihtoa ei siis schmiedmannilla tehty, vaan jossain muualla)

en ikinä ole kuullut että auto, varsinkaan kohtuu uusi dieseli olisi leiponut kiinni.

no, kuitenkin...

Olen itse sitä mieltä, että yhtäkkiä ei tollaista vauriota tule ilman muuttujaa. Auto kuitenkin toimi normaalisti öljynvaihtoon asti ja sen jälkeen alkoi ongelmat.

Onko kellään ideoita mikä on voinut moisen aiheuttaa?

E: imusarjan läpät poistettu aikaa sitten.



Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159