Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe S260  (Luettu 23316 kertaa)

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: S260

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: S260
Vanhan mallin Magnumia ei saa kuin kolmen- tai neljänkympin versioina, mutta MX Magnumia pitäisi olla viidenkympin lootallakin. Tosin ei ehkä kovin yleinen.

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: S260
Vanhan mallin Magnumia ei saa kuin kolmen- tai neljänkympin versioina, mutta MX Magnumia pitäisi olla viidenkympin lootallakin. Tosin ei ehkä kovin yleinen.
Eikä mx Magnumin ensimmäisiä versioitakaan saanut 50km/h mallina.

Lese

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 525
  • Proud to be a REDNECK
Vs: S260
Pellot kiittää varmaan tuota magnumin 13000kg painoa  :-\
Miks Vesa myy ja te ette?

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: S260
T190 ja LTR käsittelemään se 320 heppaseks. Siinä saa voimaa jos se riittää, etkä tarvi painoa.

roadman

  • Vieras
Vs: S260
T190 ja LTR käsittelemään se 320 heppaseks. Siinä saa voimaa jos se riittää, etkä tarvi painoa.

juupa juu tietysti. Yks tollanen pyöri tässä maatalous ajossa ja urakoinnissa. ja kerran 1000h katkasu hoidossa. Ajettu 8000h ja 8 kertaa vaihdelaatikko rempattu.
Yleensä jos tommosia hepoja tarvii niin vedetään jotain raskasta. sepä vaan ei oikein onnistu jos ei sitä omaapainoa ole.
Tommone 8000 nyykkäri oli 17 motin lietevaunun ja 8 m multaimen edessä ja samalla lohkolla oli vastaava valtra samoilla hepoilla yhtäaikaa. Pikkasen pintamärkä lohko loivassa rinteessä. nyykkäri kävi kääntymässä rinteen alareunassa tulla murisi mäelle että heilahti, mut valtra purki kuormaan sinne alarinteen laitaan jotta pääsi pois sieltä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: S260
T190 ja LTR käsittelemään se 320 heppaseks. Siinä saa voimaa jos se riittää, etkä tarvi painoa.

juupa juu tietysti. Yks tollanen pyöri tässä maatalous ajossa ja urakoinnissa. ja kerran 1000h katkasu hoidossa. Ajettu 8000h ja 8 kertaa vaihdelaatikko rempattu.
Yleensä jos tommosia hepoja tarvii niin vedetään jotain raskasta. sepä vaan ei oikein onnistu jos ei sitä omaapainoa ole.
Tommone 8000 nyykkäri oli 17 motin lietevaunun ja 8 m multaimen edessä ja samalla lohkolla oli vastaava valtra samoilla hepoilla yhtäaikaa. Pikkasen pintamärkä lohko loivassa rinteessä. nyykkäri kävi kääntymässä rinteen alareunassa tulla murisi mäelle että heilahti, mut valtra purki kuormaan sinne alarinteen laitaan jotta pääsi pois sieltä.
Kai se kuskista riippuu mikä kestää... Tuo on käsittääkseni kestänyt hyvin  ;D https://www.youtube.com/watch?v=hABsbGZvoJY

antz

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: S260
Joo ei niillä tarvi ajaa kokoajan ku pullopersesika.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: S260
T190 ja LTR käsittelemään se 320 heppaseks. Siinä saa voimaa jos se riittää, etkä tarvi painoa.

juupa juu tietysti. Yks tollanen pyöri tässä maatalous ajossa ja urakoinnissa. ja kerran 1000h katkasu hoidossa. Ajettu 8000h ja 8 kertaa vaihdelaatikko rempattu.
Yleensä jos tommosia hepoja tarvii niin vedetään jotain raskasta. sepä vaan ei oikein onnistu jos ei sitä omaapainoa ole.
Tommone 8000 nyykkäri oli 17 motin lietevaunun ja 8 m multaimen edessä ja samalla lohkolla oli vastaava valtra samoilla hepoilla yhtäaikaa. Pikkasen pintamärkä lohko loivassa rinteessä. nyykkäri kävi kääntymässä rinteen alareunassa tulla murisi mäelle että heilahti, mut valtra purki kuormaan sinne alarinteen laitaan jotta pääsi pois sieltä.
Kai se kuskista riippuu mikä kestää... Tuo on käsittääkseni kestänyt hyvin  ;D https://www.youtube.com/watch?v=hABsbGZvoJY
Erikoisen oloinen dynamometri :o Eikö näitä paljon viritrttyjä uskalla laittaa oikeaan dynamometriin?
pessimisti ei pety!

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: S260
T190 ja LTR käsittelemään se 320 heppaseks. Siinä saa voimaa jos se riittää, etkä tarvi painoa.

juupa juu tietysti. Yks tollanen pyöri tässä maatalous ajossa ja urakoinnissa. ja kerran 1000h katkasu hoidossa. Ajettu 8000h ja 8 kertaa vaihdelaatikko rempattu.
Yleensä jos tommosia hepoja tarvii niin vedetään jotain raskasta. sepä vaan ei oikein onnistu jos ei sitä omaapainoa ole.
Tommone 8000 nyykkäri oli 17 motin lietevaunun ja 8 m multaimen edessä ja samalla lohkolla oli vastaava valtra samoilla hepoilla yhtäaikaa. Pikkasen pintamärkä lohko loivassa rinteessä. nyykkäri kävi kääntymässä rinteen alareunassa tulla murisi mäelle että heilahti, mut valtra purki kuormaan sinne alarinteen laitaan jotta pääsi pois sieltä.
Kai se kuskista riippuu mikä kestää... Tuo on käsittääkseni kestänyt hyvin  ;D https://www.youtube.com/watch?v=hABsbGZvoJY

https://www.youtube.com/watch?v=ouORP8qR9oQ

Kai tuota touhua kestää vaikka mikä ja millä teholla.
Nii se on...

veko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: S260
Tais olla viime syksynä kyseinen kampe oulun Valtralla laatikko huollossa.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: S260
voimaa ja halvalla ei yhdisty t190:n kohdalla millään lailla. ainakaan jos suomikoneiden hinnoista puhutaan. 

noita vanhoja ässiä saa halvalla. halvin mihinkä itse olen törmännyt oli 13000e alv. 0.

ässän sähköt on ongelma. niiden kanssa kyllä oppii pärjäämään. toinen krittinen paikka on etukardaanin liuku joka alunperin oli huonosti toteutettu. ne on vaihdettu takuuseen tai niin ainakin olisi pitänyt vaihtaa....

magnumiin verraten ässä on parempi tiellä. magnumin ohjaus ja vaihteisto ei ole tieajoon tarkoitettu. ässässä parempi etujousitus ja hyvä hyttijousitus mitä ei magnumissa ole ollenkaan.
----------

tuossa kokoluokassa hyvä vaihtoehto on deutsin 215-265 mallit. super lujia. sama zf 7300 laatikko kuin ässässä=todella luja.

esim:http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-traktorit/deutz-fahr-agrotron-260/7nilcacb.html

http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-traktorit/deutz-fahr-mk-3-230/fhjeelin.html

265:t on saksassa arvostettuja ja siksi aika kalliita:

http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-traktorit/deutz-fahr-agrotron-265/99696c8c.html

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: S260
T190 ja LTR käsittelemään se 320 heppaseks. Siinä saa voimaa jos se riittää, etkä tarvi painoa.

juupa juu tietysti. Yks tollanen pyöri tässä maatalous ajossa ja urakoinnissa. ja kerran 1000h katkasu hoidossa. Ajettu 8000h ja 8 kertaa vaihdelaatikko rempattu.
Yleensä jos tommosia hepoja tarvii niin vedetään jotain raskasta. sepä vaan ei oikein onnistu jos ei sitä omaapainoa ole.
Tommone 8000 nyykkäri oli 17 motin lietevaunun ja 8 m multaimen edessä ja samalla lohkolla oli vastaava valtra samoilla hepoilla yhtäaikaa. Pikkasen pintamärkä lohko loivassa rinteessä. nyykkäri kävi kääntymässä rinteen alareunassa tulla murisi mäelle että heilahti, mut valtra purki kuormaan sinne alarinteen laitaan jotta pääsi pois sieltä.
Kai se kuskista riippuu mikä kestää... Tuo on käsittääkseni kestänyt hyvin  ;D https://www.youtube.com/watch?v=hABsbGZvoJY
Erikoisen oloinen dynamometri :o Eikö näitä paljon viritrttyjä uskalla laittaa oikeaan dynamometriin?
Niin mikä on sit se oikea dynamometri?  :P 

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: S260
T190 ja LTR käsittelemään se 320 heppaseks. Siinä saa voimaa jos se riittää, etkä tarvi painoa.

juupa juu tietysti. Yks tollanen pyöri tässä maatalous ajossa ja urakoinnissa. ja kerran 1000h katkasu hoidossa. Ajettu 8000h ja 8 kertaa vaihdelaatikko rempattu.
Yleensä jos tommosia hepoja tarvii niin vedetään jotain raskasta. sepä vaan ei oikein onnistu jos ei sitä omaapainoa ole.
Tommone 8000 nyykkäri oli 17 motin lietevaunun ja 8 m multaimen edessä ja samalla lohkolla oli vastaava valtra samoilla hepoilla yhtäaikaa. Pikkasen pintamärkä lohko loivassa rinteessä. nyykkäri kävi kääntymässä rinteen alareunassa tulla murisi mäelle että heilahti, mut valtra purki kuormaan sinne alarinteen laitaan jotta pääsi pois sieltä.
Kai se kuskista riippuu mikä kestää... Tuo on käsittääkseni kestänyt hyvin  ;D https://www.youtube.com/watch?v=hABsbGZvoJY
Erikoisen oloinen dynamometri :o Eikö näitä paljon viritrttyjä uskalla laittaa oikeaan dynamometriin?
Niin mikä on sit se oikea dynamometri?  :P
Sellainen hydraulinen tai sähköinen missä kone antaa kaikkensa. Tää vaikutti vähän samanlaiselta millä autoja penkitetään.
pessimisti ei pety!

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: S260
Jarrudyno, jolla ajetaan kone kontilleen ja piirretään rajakäyrä teholle ja momentille. Eli voimanotto päälle, (käsi)kaasu niin sanotusti pohjaan ja kuormitusta aletaan lisäämään tasaisesti siihen saakka kunnes moottorin kierrokset on laskenut tuhanteen. Samaisella vehkeellä voidaan sit kuormittaa konetta vaikka maailman tappiin esim. maksimitehon tai- momentin kohdassa ja mittailla polttoaineen kulutuksia, jos mittalaitteistoon kuuluu kulutusmittari.