Nykypolitiikkaan hän haluaa sanoa sanansa: ”54 vuotta olen kokoomusta äänestänyt, mutta enää en äänestä. Nykyhallitukseen ei kokoomuksen olisi pitänyt ruveta. Euroopassa kokoomusministerit ovat leikkineet isompaa kuin ovat. Nyt on keskustan vuoro. Sen pitäisi vain löytää hyvät hallituskumppanit”, Yrjö Laakkonen pohtii eikä sulata kyllä kaikkia vanhoja keskustapoliitikkojakaan. Rennien kulutus taas kaksinkertastu eetiveemelilän pottukuopasa...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 18.02.15 - klo:17:19Nykypolitiikkaan hän haluaa sanoa sanansa: ”54 vuotta olen kokoomusta äänestänyt, mutta enää en äänestä. Nykyhallitukseen ei kokoomuksen olisi pitänyt ruveta. Euroopassa kokoomusministerit ovat leikkineet isompaa kuin ovat. Nyt on keskustan vuoro. Sen pitäisi vain löytää hyvät hallituskumppanit”, Yrjö Laakkonen pohtii eikä sulata kyllä kaikkia vanhoja keskustapoliitikkojakaan. Rennien kulutus taas kaksinkertastu eetiveemelilän pottukuopasa... Laakkonen pettyy 4 vuodes
Lainaus käyttäjältä: Minä Vaan - 18.02.15 - klo:17:27Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 18.02.15 - klo:17:19Nykypolitiikkaan hän haluaa sanoa sanansa: ”54 vuotta olen kokoomusta äänestänyt, mutta enää en äänestä. Nykyhallitukseen ei kokoomuksen olisi pitänyt ruveta. Euroopassa kokoomusministerit ovat leikkineet isompaa kuin ovat. Nyt on keskustan vuoro. Sen pitäisi vain löytää hyvät hallituskumppanit”, Yrjö Laakkonen pohtii eikä sulata kyllä kaikkia vanhoja keskustapoliitikkojakaan. Rennien kulutus taas kaksinkertastu eetiveemelilän pottukuopasa... Laakkonen pettyy 4 vuodes Ja sen jälkheen PerSu:ihin... korjasin
Perseelhen meni sepeteos-perreelä tuoki yritys...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 18.02.15 - klo:17:52Perseelhen meni sepeteos-perreelä tuoki yritys... otan osaa, samoin sulla
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 18.02.15 - klo:17:19Nykypolitiikkaan hän haluaa sanoa sanansa: ”54 vuotta olen kokoomusta äänestänyt, mutta enää en äänestä. Nykyhallitukseen ei kokoomuksen olisi pitänyt ruveta. Euroopassa kokoomusministerit ovat leikkineet isompaa kuin ovat. Nyt on keskustan vuoro. Sen pitäisi vain löytää hyvät hallituskumppanit”, Yrjö Laakkonen pohtii eikä sulata kyllä kaikkia vanhoja keskustapoliitikkojakaan. Rennien kulutus taas kaksinkertastu eetiveemelilän pottukuopasa... Laakkonen on pettynyt 54 vuodes
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/10-000-hehtaarin-mies-vaihtoi-puoluetta-1.89374