Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lomake 300  (Luettu 5263 kertaa)

sänki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82

navettapiika

  • Vieras
Vs: Lomake 300
Herttinen, miten siitä oli saatu noin yksinkertainen..hukkasinkohan minä osan jonnekin. :o

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Lomake 300
oha siinä hakuohjekki... onko tämä muuten koko valtakunnan aluveelle?
Elämä on parasta kometiijjaa

T-Bone

  • Vieras
Vs: Lomake 300
Mikä idea on tehdä tästäkin oma hakuprosessi kun ei kysytä edes litroja mitä on toimitettu meijeriin . ??

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lomake 300
Mikä idea on tehdä tästäkin oma hakuprosessi kun ei kysytä edes litroja mitä on toimitettu meijeriin . ??
No kai meijeri kertoo asian ihan pikkuisen luotettavammin  ;D Sieltähän se tieto kulkee
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

T-Bone

  • Vieras
Vs: Lomake 300
Mikä idea on tehdä tästäkin oma hakuprosessi kun ei kysytä edes litroja mitä on toimitettu meijeriin . ??
No kai meijeri kertoo asian ihan pikkuisen luotettavammin  ;D Sieltähän se tieto kulkee
Onhan se maitotuki kuukausittain myös meijerin ilmoituksen kautta ja kansallinen kriisitukikin syksystä alkaen  .
Sitähän minä vaan että ihmettelen että tarvitaanko oikeasti hakuprosessia lanketteineen ?Minun mielestä  ei tarvittaisi koska byrokratiaa on ollut tarkoitus vähentää vai onko tämä vain juhlapuhetta.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Lomake 300
Vain paskapuhetta.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Lomake 300
Mikä idea on tehdä tästäkin oma hakuprosessi kun ei kysytä edes litroja mitä on toimitettu meijeriin . ??
No kai meijeri kertoo asian ihan pikkuisen luotettavammin  ;D Sieltähän se tieto kulkee
Onhan se maitotuki kuukausittain myös meijerin ilmoituksen kautta ja kansallinen kriisitukikin syksystä alkaen  .
Sitähän minä vaan että ihmettelen että tarvitaanko oikeasti hakuprosessia lanketteineen ?Minun mielestä  ei tarvittaisi koska byrokratiaa on ollut tarkoitus vähentää vai onko tämä vain juhlapuhetta.
Kai tuolla lomakkeella on se idea, että kriisituen saavat jotka edelleen jatkavat tuotantoa. Eivät siis kaikki ne, jotka tuottivat maitoa viime syksynä.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Lomake 300
Mikä idea on tehdä tästäkin oma hakuprosessi kun ei kysytä edes litroja mitä on toimitettu meijeriin . ??
No kai meijeri kertoo asian ihan pikkuisen luotettavammin  ;D Sieltähän se tieto kulkee
Onhan se maitotuki kuukausittain myös meijerin ilmoituksen kautta ja kansallinen kriisitukikin syksystä alkaen  .
Sitähän minä vaan että ihmettelen että tarvitaanko oikeasti hakuprosessia lanketteineen ?Minun mielestä  ei tarvittaisi koska byrokratiaa on ollut tarkoitus vähentää vai onko tämä vain juhlapuhetta.
Kai tuolla lomakkeella on se idea, että kriisituen saavat jotka edelleen jatkavat tuotantoa. Eivät siis kaikki ne, jotka tuottivat maitoa viime syksynä.
asia on jutiinsa päinvastoin.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

kysyn_vaan

  • Vieras
Vs: Lomake 300
Minä veikkaan että kyse on ihan vaan siitä että joku direktiivi sanoo että kaikki EU:n tukia pitää erikseen hakea. Ja tämä on uusi EU:n maksama tuki.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Lomake 300
Minä veikkaan että kyse on ihan vaan siitä että joku direktiivi sanoo että kaikki EU:n tukia pitää erikseen hakea. Ja tämä on uusi EU:n maksama tuki.
tyyliin haluan tukea,nam,rastiruutuun,a,a,a,aapuuva ;D,sikälimikäli joku ei haluakaan ko.tukea,niin hakumenettely ei suotta häiritse hanen tili liikennettään ja aiheuta pahaa mieltä ;D

Viimeksi muokattu: 18.02.15 - klo:20:16 kirjoittanut milkboi

On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: Lomake 300
mutta onko sitten lomake nro 301 se jolla haetaan että en halua hakea tuota saakelinmoista tukea vaan haluan maidonhinnan takaisin kannattavaks?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Lomake 300
Minä veikkaan että kyse on ihan vaan siitä että joku direktiivi sanoo että kaikki EU:n tukia pitää erikseen hakea. Ja tämä on uusi EU:n maksama tuki.
Juuri näin. Muistakaa laittaa rasti ruutuun, jotta haette. Rastin puuttuminen tarkoittaa sitä, ettei hae tukia. Olisikohan joku neropatti lomaakkeenlaatijana ymmärtänyt esitäyttää rastin....

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: Lomake 300
mutta eikö ole suurta neroutta täyttää lomake ja todeta että en hae ko. tukea??????

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9744
Vs: Lomake 300
Mistä te muuten tiesitte tuollaisen lomakkeen olemassa olosta? Onko agronet jo nykyään ainut tiedonlähde tukien haussakin. Luulis tuosta nyt meijerin tai kunnan ainakin tiedottavan . Vai oliko tämä joku etelä-Suomen tuki ?