Saisko silleen pari hepoa lisää, kun löisi aina lekalla männänpäähän kun se on lähdossä alaspäin Tai muuttaa kaikki valot ledeiks ja rikkoo stereot, laturin ei tarvitse tehdä työtä
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 18.02.15 - klo:11:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 15.02.15 - klo:22:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 15.02.15 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettumistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 15.02.15 - klo:22:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 15.02.15 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettu
Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 15.02.15 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 15.02.15 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ?
Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..
Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 18.02.15 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 18.02.15 - klo:11:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 15.02.15 - klo:22:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 15.02.15 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettumistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 19.02.15 - klo:19:20Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 18.02.15 - klo:22:02Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 18.02.15 - klo:11:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 15.02.15 - klo:22:23Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 15.02.15 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.02.15 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Lassukka - 15.02.15 - klo:20:42Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisiKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettumistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa sääkö kuvittelet jotta nykykonees kaasun tietty asento antaa aina tietyn polttoaineannoksen männän päälle