Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tehon nosto Valtra 8350  (Luettu 21232 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tehon nosto Valtra 8350
Saisko silleen pari hepoa lisää, kun löisi aina lekalla männänpäähän kun se on lähdossä alaspäin  :(

Tai muuttaa kaikki valot ledeiks ja rikkoo stereot, laturin ei tarvitse tehdä työtä  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Tehon nosto Valtra 8350
Saisko silleen pari hepoa lisää, kun löisi aina lekalla männänpäähän kun se on lähdossä alaspäin  :(

Tai muuttaa kaikki valot ledeiks ja rikkoo stereot, laturin ei tarvitse tehdä työtä  :o

Nakkaa sen laturin pois moottorin kyljestä viemästä tehoja ja pyörittää sitä sitten vaikka ulosotolla  8)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Tehon nosto Valtra 8350
Tuulettimen hihnan kun katkasee niin ainakin 10kw tulee lisää ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Tehon nosto Valtra 8350
Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;D
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Köyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.

Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen?  Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..
Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)
Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettu
mistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa :-\ :-\ :-\ :-\
Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa  ;D 

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: Tehon nosto Valtra 8350
Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;D
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Köyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.

Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen?  Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..
Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)
Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettu
mistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa :-\ :-\ :-\ :-\
Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa  ;D
sääkö kuvittelet jotta nykykonees kaasun tietty asento antaa aina tietyn polttoaineannoksen männän päälle ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Tehon nosto Valtra 8350
Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;D
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Köyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.

Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen?  Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..
Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)
Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettu
mistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa :-\ :-\ :-\ :-\
Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa  ;D
sääkö kuvittelet jotta nykykonees kaasun tietty asento antaa aina tietyn polttoaineannoksen männän päälle ;) ;D 8) ::)
En oo niin mielestäni sanonut.. Mutta kyllä sulla kaasupolkimesta puuttuu tunto jollet pysty sitä kevyesti lisäämään.. Varsinkin ohjelmoinnin jälkeen kun kaasupoljin kalibroitiin samalla niin kyllä siittä tuli todella hyvin tunnokas kone vaikka 50hv tuli lisää..