Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 15.02.15 - klo:10:23Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.02.15 - klo:20:21Siis mikä siinä tattarijauhossa on vehnäjauhoa parempaa.....Minä en käytä tattari-jauhoa, se ei ole lähiruokaa Jos nyt mennään tähän aitoon lähiruokaan, niin se on meikäläiselläkin totaalinen evästyksen muutos edessä. Toi meitin elukka syö takuuvarmasti lähiruokaa, kun ei muuta vedä kuin oman navetan lihaa ja maitoa päälle. Tässäkö ihanne???
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.02.15 - klo:20:21Siis mikä siinä tattarijauhossa on vehnäjauhoa parempaa.....Minä en käytä tattari-jauhoa, se ei ole lähiruokaa
Siis mikä siinä tattarijauhossa on vehnäjauhoa parempaa.....
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 15.02.15 - klo:10:23Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 14.02.15 - klo:20:21Siis mikä siinä tattarijauhossa on vehnäjauhoa parempaa.....Minä en käytä tattari-jauhoa, se ei ole lähiruokaa Minä olen kyllä kasvattanutkin tattaria.makua en mene kehumaan..
Tiedän kaksi latinankielistä nimeä Lutra lutra ja Lynx lynx jos kumpaakaan on tarjolla kalatiskissä en osta Ei kait tuo uutinen ole tosi?
Lainaus käyttäjältä: (O) - 14.02.15 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 14.02.15 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: (O) - 14.02.15 - klo:15:56Coregonus albula on kohta pannullaMeillä oli eilen. Muista paistaa kunnon voilla ja rapeaksi.. jestas kun oli taas hyvää,ruisjauhoissa pyöräytin ja voita reilusti,perumamuussia ja kylmää maitoo.On meinaan nyt ähky olo,ja janottaa vallan hitosti. Joo, mut älä sää nolla ainaka konjakil sammuta sitä janoos ko noi alkotuotteet vaa e sovi sulle
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 14.02.15 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: (O) - 14.02.15 - klo:15:56Coregonus albula on kohta pannullaMeillä oli eilen. Muista paistaa kunnon voilla ja rapeaksi.. jestas kun oli taas hyvää,ruisjauhoissa pyöräytin ja voita reilusti,perumamuussia ja kylmää maitoo.On meinaan nyt ähky olo,ja janottaa vallan hitosti.
Lainaus käyttäjältä: (O) - 14.02.15 - klo:15:56Coregonus albula on kohta pannullaMeillä oli eilen. Muista paistaa kunnon voilla ja rapeaksi..
Coregonus albula on kohta pannulla
Lainaus käyttäjältä: Guarter - 15.02.15 - klo:11:57Tiedän kaksi latinankielistä nimeä Lutra lutra ja Lynx lynx jos kumpaakaan on tarjolla kalatiskissä en osta Ei kait tuo uutinen ole tosi?nuo kuuluvat lihatiskille
Lainaus käyttäjältä: opelmies jr - 14.02.15 - klo:20:10Lainaus käyttäjältä: (O) - 14.02.15 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 14.02.15 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: (O) - 14.02.15 - klo:15:56Coregonus albula on kohta pannullaMeillä oli eilen. Muista paistaa kunnon voilla ja rapeaksi.. jestas kun oli taas hyvää,ruisjauhoissa pyöräytin ja voita reilusti,perumamuussia ja kylmää maitoo.On meinaan nyt ähky olo,ja janottaa vallan hitosti. Joo, mut älä sää nolla ainaka konjakil sammuta sitä janoos ko noi alkotuotteet vaa e sovi sulle Nii en konjakilla tällä kertaa,sattui olemaan rommia pullo
Pitää täs lähtee ostamaan muikkuja persujen paikallistoimistosta. Siellä ei latinaa tunneta. Siellä vaan muuta lätistään.