Olis ulkomailla tarjolla halvalla, n 5000h ajettu. Vm 92 eli vanha kui mikä mutta nämä vissin erittäin kestävia rattoreita 
Mulla olis Kaveri suhtt lähellä joka pääsis sitä katsomaan. On jonkun verran ollut traktoreiden kanssa tekemisissä mutta ei kuitenkaan ihan ammattimiäs. Mitä kannattaa tarkistaa näissä? tässä ei ole ek:ta
Kestäviä ovat juu. Oon mäkin tuommoisella muutaman vuoden ajellu, mutta eipä tuu mieleen mitään konkreettista. Jaa niin tuonikäisessä ei liene vapaa-asentoa suunnanvaihtajassa...
Onhan siinä ollu vaiks mitä.
On toki, mut ei montaakaan semmoista, jonka voisi ostoa suunnitellessa todeta/ennakoida. Vanha on aina vanha. Jos 11500 tuntia ajetusta menee laturi, se on mahdollista? Tai penkki on paskana yhdeksän tuhannen tunnin kohdalla. Yx pikavaihde tuosta meidän koneesta puuttuu välistä, mutta ei sekään oireillut mitenkään ennen hajoamista.
MIkäs se etuakseli-systeemi oli?
Lakkas nelivetovoima välittymästä etuakselille, rutinaa vaan piti. Etutasauspyörästöstä oli jotain halki. Kalliiksihan se remontti tuli, kun laitettiin muutkin kuluneet paikat kuntoon samalla. Vajaat ykstoistatuhatta oli silloin mittarissa.
Sen lisäksi tohon on laitettu istuin, lämmityslaitteen puhaltimen katkaisija, valorele, nostolaitteen monitoimikatkaisija, laturi, hihnan kiristin, polttoaineletkut, ovien ja konepeiton lukituksen kaasujouset, polttoaineen siirtopumppu, nostotanko, sivurajoittimet. Tällä hetkellä rikki on pikavaihde ja mittariston lämpömittari, asensin toisen mittarin suuntaa antamaan. Ajojarrut on heikot, käsijarru ok (hajoo helposti jos jää päälle)