Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe olkisilppuri/ paalisirppuri  (Luettu 12807 kertaa)

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5143
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: olkisilppuri/ paalisirppuri
Ei kaurankuorta mistään sais.

No ei tähän hätään. Olen kyllä miettinyt josko hommaisi kaurankuorijan ja pistäisi sisuksen rehuksi ja kuoret kuivikkeeksi, mutta en ole saanut tuota laskemalla :-\ kannattavaksi oikein.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: olkisilppuri/ paalisirppuri
kokeile a-rehin kumppanuutta sehän myy lehti-ilmotuksella kaurankuorta.      olikos suursäkki 120;- +rahti ja alvi.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Vs: olkisilppuri/ paalisirppuri
kokeile a-rehin kumppanuutta sehän myy lehti-ilmotuksella kaurankuorta.      olikos suursäkki 120;- +rahti ja alvi.
ex-kotipaikkani lähellä pienen paikallismyllyn mylläri ihmetteli metsänreunassa höyryävien kaurankuorikasojen äärellä, että olisiko näistä kompostoriin kuivikkeiksi, saisi nekin rahalla myytyä. Silloin olisi voinut saada edullisesti, en tiedä, onko tilanne muuttunut.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: olkisilppuri/ paalisirppuri
kokeile a-rehin kumppanuutta sehän myy lehti-ilmotuksella kaurankuorta.      olikos suursäkki 120;- +rahti ja alvi.
No huh huh... itse kun muistan noita hintoja, niin luomukaurankuoresta 30€/tn oli se hinta mistä pystyi vielä tinkimään. Irtona tosin.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ana111

  • Vieras
Vs: olkisilppuri/ paalisirppuri
kokeile a-rehin kumppanuutta sehän myy lehti-ilmotuksella kaurankuorta.      olikos suursäkki 120;- +rahti ja alvi.
No huh huh... itse kun muistan noita hintoja, niin luomukaurankuoresta 30€/tn oli se hinta mistä pystyi vielä tinkimään. Irtona tosin.
merikontillinen kaurankuorii painaa...ööö,ei mitään.

Sadal eepil on täälpäin saanu aika kasan,jos ite hakee