Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mf parempi/halvempi versio Fendtistä  (Luettu 5633 kertaa)

erakko

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Tämä viesti olisi pitänyt mennä tuohon Ylivoimaisen syöppö vario- aiheeseen. (Tuli moka) No nyt asiaan, Koneviestissä pari vuotta sitten (nro 4 10.3.2006) oli testissä jd:n 6920s autopower ja Mf dyna-vt 7490. Siinä oli vertailtu kulutuksia, tässä mf:n:
-Nimellisominaiskulutus            g/voa. kWh: 267
-ominaiskulutus voa. 1000r/min g/voa. kWh: 249
-suurimalla teholla                   g/voa. kWh: 257
No siellä oli verrattu massikan kulutuksia vastaavan kokoiseen Fendt 818:aan. Tekstistä Fendtin kulutukset aiemmin mainitussa järjestyksessä:
-Nimellisominaiskulutus            g/voa. kWh: 289
-ominaiskulutus voa. 1000r/min g/voa. kWh: 276
-suurimalla teholla                   g/voa. kWh: 270
Näin siis Koneviestissä. Vaihteistokin on sama koneissa, joten ne eivät tee eroa! Eipä taida sisukiisseli ollakaan niin syöppö kuin moni luulee, ainakaan tuossa mf:ssä. Rajut on erot Fendtiin.
Ps: Ei minulla ole mitään Fendtiä vastaan, vaan sen hintaa vastaan! (Köyhän todisteluja)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

articla

  • Vieras
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
Tuolta voi tarkistaa asian:

http://tractortestlab.unl.edu/AGCO%20test%20reports.htm

Kuka maksoi KV:n testin? PLOP!

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot

niinpä fendt on skoda ja dynä vt audi jos noita verrataan, sillä erolla et fenttiin jääny audin hinta ja massikkaan skodan  :D

fentistä puuttuu jarrutusvoiman säätö, tehostetut jarrut puuttuu ,pienempi hydraulisäiliö,ei sähköpeilejä,lämmityksiä ,melutasossa iso ero ,toimiva vetokoukku puuttuu fentistä ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

erakko

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
Juuh laatuhan maksaa, jos se on niin että hyvää ja halpaa ei ole, mutta millä jää parhaimpaan tulokseen??? Kuka tietää...  huh mitä jaarittelua, jokainen ajakoon minkä parhaaksi näkee!

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
Juuh laatuhan maksaa, jos se on niin että hyvää ja halpaa ei ole, mutta millä jää parhaimpaan tulokseen??? Kuka tietää...  huh mitä jaarittelua, jokainen ajakoon minkä parhaaksi näkee!
Mä oon jo 30 vuotta ajanu Fergulla... Ajakoot muut millä lystää.

Kai niillä muillakin työt tulee tehtyä...

jotenkin.
tethering holes to their concave windings

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3601
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot


Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot


Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....

ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Ja varmasti...
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot


Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....

ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.

 ;D ;D ;D

Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out"   :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Ja varmasti...
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot


Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....

ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.

 ;D ;D ;D

Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out"   :P

No Britti merkit ei ole olleet saksassa kovin suuressa huudossa koskaan
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Ja varmasti...
No Britti merkit ei ole olleet saksassa kovin suuressa huudossa koskaan

Mutta masserihan on ranskalaanen..  ;D  ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
Taitaapa olla joillakin taas se aika kuukaudesta kun rupesi se ventti noin vaivaamaan. ;) ;) ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3601
Vs: Ja varmasti...
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot


Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....

ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.

 ;D ;D ;D

Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out"   :P



Jaa......sie oot siirtyny viljelemään saksankieliselle alueelle .......suomenkielisiä lehtiä kun lukee niin valumöntti on ainoa oikea trakvaattori

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mf parempi/halvempi versio Fendtistä
Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out"   

***Vai saksankielistä lehteä. Onko "out" saksaa?
Kui mää ain olen paras?

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Ja varmasti...
No tästä nyt pitää elämöidä  :P

Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi

Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::) 
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot


Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....

ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.

 ;D ;D ;D

Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out"   :P

johtuukohan se kalliimpi erään kaupan hinnnoittelusta mistä ojalakaan ei oo ennemmin tykänny  ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton