Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Nostetaan Suomi suosta"  (Luettu 1411 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
"Nostetaan Suomi suosta"
Edellyttää, että  MTK(/kepu on pidettävä kaukana päätöksenteosta:

http://www.mtk.fi/ajankohtaista/teemat/eduskuntavaalit/fi_FI/nostetaan_suomi_suosta/

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
Edellyttää, että  MTK(/kepu on pidettävä kaukana päätöksenteosta:

http://www.mtk.fi/ajankohtaista/teemat/eduskuntavaalit/fi_FI/nostetaan_suomi_suosta/

Ja kokoomus vielä kauempana demareitten kanssa! ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

navettapiika

  • Vieras
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
Voi Veeti, kyllä ne suotkin on nyt jäässä täällä tundralla. Ei sinne uppoa, saati sieltä nousta. ::)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
kyllä minä lähtisin kuitenkin siitä, että kyllä suomi mtk:n kestää. ja kokoomuksen. ehkä vielä demaritkin, mutta tuo niinistön villen terroristiporukka pitäisi saada ulos kaikesta päätöksenteosta.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
kyllä minä lähtisin kuitenkin siitä, että kyllä suomi mtk:n kestää. ja kokoomuksen. ehkä vielä demaritkin, mutta tuo niinistön villen terroristiporukka pitäisi saada ulos kaikesta päätöksenteosta.
Nehän yrittää maalaisten parhaaksi kaveriksi.. ei enään kaupunkilaishörhöt riitä vaali menestykseen, pitää yrittää jopa maalaisia samaan kelkkaan. ;D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
Edellyttää, että  MTK(/kepu on pidettävä kaukana päätöksenteosta:

http://www.mtk.fi/ajankohtaista/teemat/eduskuntavaalit/fi_FI/nostetaan_suomi_suosta/
Veeti on Kepu/MTK:lle vähän sama kuin Luontoliitto sudelle, tietenkin käänteisesti....




Jätkä

  • Vieras
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
kyllä minä lähtisin kuitenkin siitä, että kyllä suomi mtk:n kestää. ja kokoomuksen. ehkä vielä demaritkin, mutta tuo niinistön villen terroristiporukka pitäisi saada ulos kaikesta päätöksenteosta.
Nehän yrittää maalaisten parhaaksi kaveriksi.. ei enään kaupunkilaishörhöt riitä vaali menestykseen, pitää yrittää jopa maalaisia samaan kelkkaan. ;D

 Onneksi sellaset, jotka äänestäisvät maalla vihreitä, joko alaikäisiä ja/tai lähtevät Syyriaan isis-vaimoiksi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
elikkä ovat vain kelan rahoilla täällä!    mutta kyllä on hyvä että meillä on joku joka edes tekee jotain.       luin tuossa aamulla eilistä mt:tä ja siitä kuin evira laskuttaa, kun käsky käy, kaiken pien ja keskisuurten teurastomoiden kulut kunnolla.   hyvä että salolaisen pertti aikoinaan sai neuvoteltua nämä pk-yrityksien eu tuet ja vastuut oikein.                      ite kehui muutama vuosi sitten tuota saavu´tustaan.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
kyllä minä lähtisin kuitenkin siitä, että kyllä suomi mtk:n kestää. ja kokoomuksen. ehkä vielä demaritkin, mutta tuo niinistön villen terroristiporukka pitäisi saada ulos kaikesta päätöksenteosta.

Samaa mieltä, tämä kaiken estäminen ja kieltäminen, tappaa talouden toiminnan ja kasvun :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
Ja mä luin nopeesti että:Nostetaan Sami suosta.
Simmä aattelin että mitähän se siä on ollu tekemäs?Varmaanki raivaamas peltoo :o
Sit kyllä luin otsikon uudestaan 8) ;D ;D

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: "Nostetaan Suomi suosta"
Ja mä luin nopeesti että:Nostetaan Sami suosta.
Simmä aattelin että mitähän se siä on ollu tekemäs?Varmaanki raivaamas peltoo :o
Sit kyllä luin otsikon uudestaan 8) ;D ;D
Sää oot ollut nostamassa Suomee suosta, kun oot raivannutkin niin kauheesti :o
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.