Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vielä alkoholilaista  (Luettu 8711 kertaa)

navettapiika

• Vieras
Vs: Vielä alkoholilaista
Arvauskeskuksen lääkärit hallitsevat tropit, mutta muuta ei.. Ja saman avun saa kyllä sieltä alkostakin, valitettavasti. >:(

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä ::)
Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. ;)

joo ei ollut minulla ransuja mukana, kun joulun alla ajattelin vähän niinko pukkihommia ja menin pokkana tissiliiveistä kaikkitietävänä ostamaan sellaiset.

ihan ekana se myyjäneiti kysyi jotta minkäslaiset ne niinko pitäisi olla. no minä tietty vastasin, jotta sellaiset missä on selän takana sellaiset hakaset joista ne avataan.
no sitä vähän jo hymyilytti ja totesi jotta ai sellaiset. tuntui tietävän sellaisen mallin. sitten tietty väri selvitettiin, mutta vielä tuli paha kysymys. koko. siis minkä kokoiset.
minä siinä ehkä vähän jo punastelin ja se mokoma hymyili melkein ääneen, kun eri kokovaihtoehtoja vertailtiin, mutta mielestäni melkomoisen sopivat löytyi.

se myyjä sanosi vielä niinko vinkkinä, jotta kun seuraavan kerran tulen ostoksille, niin kannattaa kuulemma katsoa se kokomerkintä sieltä liiveistä. se on kuulemma siellä hakasten vieressä olevassa pienessä lapussa.

Ootkos sie ihan pojankossi, kun et noita tiiä. On se tuo ostos niin tarkka, että ei kyllä satu ihan sattumalta. ;)

navettapiika

• Vieras
niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä ::)
Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. ;)

joo ei ollut minulla ransuja mukana, kun joulun alla ajattelin vähän niinko pukkihommia ja menin pokkana tissiliiveistä kaikkitietävänä ostamaan sellaiset.

ihan ekana se myyjäneiti kysyi jotta minkäslaiset ne niinko pitäisi olla. no minä tietty vastasin, jotta sellaiset missä on selän takana sellaiset hakaset joista ne avataan.
no sitä vähän jo hymyilytti ja totesi jotta ai sellaiset. tuntui tietävän sellaisen mallin. sitten tietty väri selvitettiin, mutta vielä tuli paha kysymys. koko. siis minkä kokoiset.
minä siinä ehkä vähän jo punastelin ja se mokoma hymyili melkein ääneen, kun eri kokovaihtoehtoja vertailtiin, mutta mielestäni melkomoisen sopivat löytyi.

se myyjä sanosi vielä niinko vinkkinä, jotta kun seuraavan kerran tulen ostoksille, niin kannattaa kuulemma katsoa se kokomerkintä sieltä liiveistä. se on kuulemma siellä hakasten vieressä olevassa pienessä lapussa.

Ootkos sie ihan pojankossi, kun et noita tiiä. On se tuo ostos niin tarkka, että ei kyllä satu ihan sattumalta. ;)
Mutta oppia ikä kaikki.. Hyvä se on joskus aloittaa.. ;)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja kun kouralla näyttää ni jo taitava myyjä tietää vilkasulla ihan oikeen koon!                              mänkee tytöt kauppaan eikä mihkään marketinnurkkaan.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mutta oppia ikä kaikki.. Hyvä se on joskus aloittaa.. ;)

peerskeles. sepe luulee, jotta minä ensimmäistä kertaa vaimolle asusteita ostamassa.
minä kun olen jo melko haka noissa asioissa. kerrankin kun oltiin jyväskylään ralliin lähdössä, niin minäpä lampsin kauppaan ja ostaa hurautin vaimolle kolomenkymmenenseihtemän numeron kontiot.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
peerskeles. sepe luulee, jotta minä ensimmäistä kertaa vaimolle asusteita ostamassa.
minä kun olen jo melko haka noissa asioissa. kerrankin kun oltiin jyväskylään ralliin lähdössä, niin minäpä lampsin kauppaan ja ostaa hurautin vaimolle kolomenkymmenenseihtemän numeron kontiot.
Tissiliivit voit ostaa huoletta liian isot... mutta älä ikinä housuja.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Ala-Pertti liivikaupassa:
- Vaimolle rintaliivit ostaisin.
- Minkä kokoiset?
- 56.
- Anteeksi nyt herra, mutta ei sen kokoisia ole olemassakaan.
- Varmasti on. Lähtiessä karvahatulla mittasin.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
- Minkä kokoiset?
- 56.
Oliks molemmat kannut sisällä yht'aikaa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
- Minkä kokoiset?
- 56.

nojoo. myönnettäköön, jotta kaivinkoneeseen on helpompi ostaa pakettina perusketjut, vetokehät ja laput, kuin vaimoväelle liivit, mutta molempia on ostettu ja ketjut oli kerralla sopivat ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
- Minkä kokoiset?
- 56.

nojoo. myönnettäköön, jotta kaivinkoneeseen on helpompi ostaa pakettina perusketjut, vetokehät ja laput, kuin vaimoväelle liivit, mutta molempia on ostettu ja ketjut oli kerralla sopivat ;D
Höh. Mää ostin ensin DD -koon liivit ja hain sit niihin sopivan ämmän
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

navettapiika

• Vieras

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Monasti tullut alekorista otettua "löytöjä" mukaan. Kausituotteet... :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!

Ennen oli kaikki toisin. Oli pelkkä Anttilan kuvasto.  ;D

Se oli siiis ihquu, kun näytit niist vanhoist kuvastoist mulle niit miästen alusvaatekuvii! Hih!  :-*   :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!