SAS on tehnyt ihan kaikkea ja enemmänkin ,neuvo löytyy joka asiaan,mutta yksi juttu on mitä SAS ei ole tehnyt,ainakin oletan ja arvauksia sitten odottelen
Ole huoleti kyllä sinullekin niitä "kokemuksia" tulee kunhan sitä ikää tulee ja kasvat mieheksi eli täytät 50 vuotta silloinhan uroksesta tulee mies sitä ennen kloppi.
Ihan tosissaan ikä tuo kokemusta myös näihin remontti hommiin ,kuten olet varmaan neuvoja vanhemmilta pajamiehiltä saanut.Kun aloitin nämä hommat, oli paikallinen pajaukko korvaamaton tieto lähde ja häneltä sain monta niksiä ,aina kyselin ja olin nöyrä kuuntelemaan ,jota nykyajan isänniltä tahtoo puuttua aika lailla ,ollaan niin viisaita että jo rippikoulu iässä tuntuvat tietävän ihan kaikki remontti hommista.Velipojilta sain myös paljon vinkkejä kun olivat koneiden kanssa tekemisissä ammateissaan.
Nöyryyttä ja taas nöyryyttä ja kuuntelemisen taitoa ja vähemmän vanhoille tekijämiehille pottuilua niin johan alkaa tietoa kertyä.
Minä en tiedä kuin promillen koneiden korjauksesta ,mutta hyvähän sekin on kun ei mitään.Aina olen korvat höröllään ja silmät auki kun kuljen "remonttipiireissä".