Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hannes Hyvönen  (Luettu 3799 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Hannes Hyvönen
Suomalaiset ihastuivat sotaveteraaniin, joka muun muassa haki Sofi Oksasen tanssimaan tanssilattialle. Hän tanssi Oksasen kanssa Sata salamaa -kappaletta.

Hanneksen perspektiivi on pitkä. Hän ponnisti torpparin pojasta itselliseksi maanviljelijäksi.

101-vuotias sotaveteraani Hannes Hynönen hurmasi positiivisella olemuksellaan koko Suomen tämänvuotisissa Linnan juhlissa. Kiinalainen uutistoimisto Xinhua huomioi Hynösen isossa artikkelissaan keskiviikkona.

Xinhuan mukaan Väinö Linnan kirjoittama Tuntematon sotilas on vaikuttanut suuresti ylipäätään mielikuvaan suomalaisista sotaveteraaneista.

 Jari Tervo : Tehdäänpä jälleen yksi asia selväksi. Luokkaretkeläiset saavat olla täsmälleen sitä mieltä kuin he ovat. He saavat tulla myös kadulle osoittamaan mieltään. Heille kuuluu tämä perusoikeus demokraattisen, länsimaisen yhteiskunnan kansalaisina. Tämän oikeuden heille taisteli muitten joukossa Hannes Hynönen.

Hynösen sanomana:

Toivon, että ymmärrettäisiin, että olen pieni vaatimaton vanha ukko. Ei siinä sen ihmeempää ole.

Oli kerrassaan hienoa, että rouva Haukio laittoi posken minun poskeani vasten. Olemme kuin vanhat tutut, sillä olen tavannut hänet aiemminkin. Hän on ihana nainen.

Ja kyllä me tanssiakin veivattiin, ei niin notkeasti kuin ennen, mutta peuhattiinpa kuitenkin, hyväntuulinen Hynönen kertoi Ilta-Sanomien haastattelussa maanantaina.

Hynönen kehuu Linnan juhlia elämänsä hienoimmaksi tapahtumaksi.

- Tämä on vallan erikoista vanhalle miehelle. Tämä on enemmän kuin iloa!

Mitenkäs tämä tanssiminen tänään?, Helsingin Sanomien toimittaja Pipsa Palttala kysyy yli tuplasti häntä vanhemmalta Hynöseltä.

- No, minä olin ennen aika kova tanssimaan.

Entäs nyt?

- Kyllä minä olen vähän veivana vieläkin sitäkin.

Pitäisikö meidän mennä tanssimaan?

- Kokeiltaisiinko!


Onneksi olkoon Hannes Hyvönen, 102 vuotta. Päätän lähetyksen tähän.

   cría cuervos y te sacarán los ojos

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hannes Hyvönen
No mikset sinä sitten ymmärrä, että tuo on vanha pieni ukko  :( Vaikka se sitä itse joka välissä toitottaa, anna äijän olla rauhassa vaan  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Hannes Hyvönen
Saulilla on rujo tarkoitus Hannekselle,nyt kun olemme huomanneet minkä
rikoksen Sale teki valtiovarainministerinä (sodan jälkeisen ajan suurin talousrikollinen)on syytä hyväksi käyttää kaikki myönteinen omaksi parhaaksi ja kiillotukseski siihen Hannes on oiva ukko. :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7105
Vs: Hannes Hyvönen
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Hannes Hyvönen
mutta on se vaan hienoa että on oikea syntymäpäivä!   10. tammikuuta, silloin tuloo hyvää vuosikertaa joka vuosi!                                   ja kyllä se nyt on ihan kuin hannes sanoi;   kun maalaispoika lähtee hesaan , niin se on uutisaihe!!!!!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Hannes Hyvönen
No mikset sinä sitten ymmärrä, että tuo on vanha pieni ukko  :( Vaikka se sitä itse joka välissä toitottaa, anna äijän olla rauhassa vaan  ;D
Oho mielensäpahoittaja nillitää.  Tään piti olla positiivinen juttu, harmi kun sä pahoitit mieles.

 Mut hyräile mielessäs jotain biisiä, se pittää miele virkiänä, ajattele vaikka miten hulluja asioit, se voi auttaa sua tälläises pakkase.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Hannes Hyvönen
tiukka pipa, paha mieli!    itellä niin väljä että pyörii tuulessa mutta eipä pahemmin kiristä ajatuksia ja sitten voipi naureskella hölmöillekin jutuille.     joka paikasta pitää löytää posetiivisuus, - jopa kuppatestistä!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Hannes Hyvönen
Täytyy nostaa hattua torpparin pojalle  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

(O)

  • Vieras
Vs: Hannes Hyvönen
Suomalaiset ihastuivat sotaveteraaniin, joka muun muassa haki Sofi Oksasen tanssimaan tanssilattialle. Hän tanssi Oksasen kanssa Sata salamaa -kappaletta.

Hanneksen perspektiivi on pitkä. Hän ponnisti torpparin pojasta itselliseksi maanviljelijäksi.

101-vuotias sotaveteraani Hannes Hynönen hurmasi positiivisella olemuksellaan koko Suomen tämänvuotisissa Linnan juhlissa. Kiinalainen uutistoimisto Xinhua huomioi Hynösen isossa artikkelissaan keskiviikkona.

Xinhuan mukaan Väinö Linnan kirjoittama Tuntematon sotilas on vaikuttanut suuresti ylipäätään mielikuvaan suomalaisista sotaveteraaneista.

 Jari Tervo : Tehdäänpä jälleen yksi asia selväksi. Luokkaretkeläiset saavat olla täsmälleen sitä mieltä kuin he ovat. He saavat tulla myös kadulle osoittamaan mieltään. Heille kuuluu tämä perusoikeus demokraattisen, länsimaisen yhteiskunnan kansalaisina. Tämän oikeuden heille taisteli muitten joukossa Hannes Hynönen.

Hynösen sanomana:

Toivon, että ymmärrettäisiin, että olen pieni vaatimaton vanha ukko. Ei siinä sen ihmeempää ole.

Oli kerrassaan hienoa, että rouva Haukio laittoi posken minun poskeani vasten. Olemme kuin vanhat tutut, sillä olen tavannut hänet aiemminkin. Hän on ihana nainen.

Ja kyllä me tanssiakin veivattiin, ei niin notkeasti kuin ennen, mutta peuhattiinpa kuitenkin, hyväntuulinen Hynönen kertoi Ilta-Sanomien haastattelussa maanantaina.

Hynönen kehuu Linnan juhlia elämänsä hienoimmaksi tapahtumaksi.

- Tämä on vallan erikoista vanhalle miehelle. Tämä on enemmän kuin iloa!

Mitenkäs tämä tanssiminen tänään?, Helsingin Sanomien toimittaja Pipsa Palttala kysyy yli tuplasti häntä vanhemmalta Hynöseltä.

- No, minä olin ennen aika kova tanssimaan.

Entäs nyt?

- Kyllä minä olen vähän veivana vieläkin sitäkin.

Pitäisikö meidän mennä tanssimaan?

- Kokeiltaisiinko!


Onneksi olkoon Hannes Hyvönen, 102 vuotta. Päätän lähetyksen tähän.

VOISIKO HERRA ROTANMYRKKY KIRJOITTAA VETERAANIN NIMEN OIKEIN.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Hannes Hyvönen
Saulilla on rujo tarkoitus Hannekselle,nyt kun olemme huomanneet minkä
rikoksen Sale teki valtiovarainministerinä (sodan jälkeisen ajan suurin talousrikollinen)on syytä hyväksi käyttää kaikki myönteinen omaksi parhaaksi ja kiillotukseski siihen Hannes on oiva ukko. :o

--lopeta jo tuo Niinistön syyttely.Kyllä hän on yks Suomen parhaita miehiä. Presidentin syyttely on rumaa.Hän on meidän päämiehemme maailmalla ja edustaa meitä oikein hyvin.
Ei iputkaan pysty ratkaisemaan kaikkia ongelmia,se on varma :-\

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Hannes Hyvönen
mutta eikö jokainen ole korvattavissa ja salen ulosanti ei ole niitä parhaimpia, edustustehtäviin, kylläkään.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Hannes Hyvönen
Suomalaiset ihastuivat sotaveteraaniin, joka muun muassa haki Sofi Oksasen tanssimaan tanssilattialle. Hän tanssi Oksasen kanssa Sata salamaa -kappaletta.

Hanneksen perspektiivi on pitkä. Hän ponnisti torpparin pojasta itselliseksi maanviljelijäksi.

101-vuotias sotaveteraani Hannes Hynönen hurmasi positiivisella olemuksellaan koko Suomen tämänvuotisissa Linnan juhlissa. Kiinalainen uutistoimisto Xinhua huomioi Hynösen isossa artikkelissaan keskiviikkona.

Xinhuan mukaan Väinö Linnan kirjoittama Tuntematon sotilas on vaikuttanut suuresti ylipäätään mielikuvaan suomalaisista sotaveteraaneista.

 Jari Tervo : Tehdäänpä jälleen yksi asia selväksi. Luokkaretkeläiset saavat olla täsmälleen sitä mieltä kuin he ovat. He saavat tulla myös kadulle osoittamaan mieltään. Heille kuuluu tämä perusoikeus demokraattisen, länsimaisen yhteiskunnan kansalaisina. Tämän oikeuden heille taisteli muitten joukossa Hannes Hynönen.

Hynösen sanomana:

Toivon, että ymmärrettäisiin, että olen pieni vaatimaton vanha ukko. Ei siinä sen ihmeempää ole.

Oli kerrassaan hienoa, että rouva Haukio laittoi posken minun poskeani vasten. Olemme kuin vanhat tutut, sillä olen tavannut hänet aiemminkin. Hän on ihana nainen.

Ja kyllä me tanssiakin veivattiin, ei niin notkeasti kuin ennen, mutta peuhattiinpa kuitenkin, hyväntuulinen Hynönen kertoi Ilta-Sanomien haastattelussa maanantaina.

Hynönen kehuu Linnan juhlia elämänsä hienoimmaksi tapahtumaksi.

- Tämä on vallan erikoista vanhalle miehelle. Tämä on enemmän kuin iloa!

Mitenkäs tämä tanssiminen tänään?, Helsingin Sanomien toimittaja Pipsa Palttala kysyy yli tuplasti häntä vanhemmalta Hynöseltä.

- No, minä olin ennen aika kova tanssimaan.

Entäs nyt?

- Kyllä minä olen vähän veivana vieläkin sitäkin.

Pitäisikö meidän mennä tanssimaan?

- Kokeiltaisiinko!


Onneksi olkoon Hannes Hyvönen, 102 vuotta. Päätän lähetyksen tähän.

VOISIKO HERRA ROTANMYRKKY KIRJOITTAA VETERAANIN NIMEN OIKEIN.
Ei näköjään kiinnosta edes sen vertaa että kirjoittaisi nimen oikein  :(     Herääpi kysymys: miksi nimim 42 on tuonut ko asian esille..... ::)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hannes Hyvönen
Nuuh, yäk-mies eli Mr Reikä (O) on suoltanut tänne 789viestiä. Niistä taitaa olla 5kpl jossa ei ole apukoulutasosta kirjotus tai kielioppivirhettä.


Tsemppiä, suusauva ei ole syy kirjotusvirheisiin vaan se että on käyny sivuluokassa piirtämässä merkkejä taululle, ei kirjottamassa. ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hannes Hyvönen
No mikset sinä sitten ymmärrä, että tuo on vanha pieni ukko  :( Vaikka se sitä itse joka välissä toitottaa, anna äijän olla rauhassa vaan  ;D
Oho mielensäpahoittaja nillitää.  Tään piti olla positiivinen juttu, harmi kun sä pahoitit mieles.

 Mut hyräile mielessäs jotain biisiä, se pittää miele virkiänä, ajattele vaikka miten hulluja asioit, se voi auttaa sua tälläises pakkase.

Tässä on ristiriita. Jos sää olet mää ja mää olen sää, sekä bäkkis on minä ja mää olen bäkkis, niin miksi hemmetissä me kinataan keskenämme????

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Hannes Hyvönen
Nuuh, yäk-mies eli Mr Reikä (O) on suoltanut tänne 789viestiä. Niistä taitaa olla 5kpl jossa ei ole apukoulutasosta kirjotus tai kielioppivirhettä.


Tsemppiä, suusauva ei ole syy kirjotusvirheisiin vaan se että on käyny sivuluokassa piirtämässä merkkejä taululle, ei kirjottamassa. ;D ;D ;D
......Ja tuo on syy ja selitys  :o   Ka mikäpä siinä  ::)