Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ab-maitoa  (Luettu 2370 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
ab-maitoa
kattelin tuossa illalla kuin paljon on esim. tuottajain maidon alueella ja tuottajilla ollut noita mokia tuon antipoottimaidon kanssa!           aika monessa tapauksessa oli tuo automatio pettäny tavalla tahi toisella.      aika ikävää kun ei edes tuohon tekniikkaan voida luottaa, kun inhimillisyys olis saatu vähenemään.                   tuo tietotekninen lypsy näyttää vaativan aika paljon työtä hoitajiltaan sekin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: ab-maitoa
Siinä taitaa käydä niin, että ihminen pettää sen automaation, eli ei kerro koneelle mille lehmälle on mitäkin laitettu...

Tai sitten umpihoidettuja lypsetään tankkiin väärään aikaan
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: ab-maitoa
Ja aika moni uskottelee vieläkin sen umpihoidon jälkeen, ettei se testissä näy. Minä olen ottanut tiukan kannan ja kaiki lehmät testataan poikimisen jälkeen, ei tarvitse edes tarkistaa lääkekirjanpidosta onko umpituubeja laitettu vai ei. Osa hiehoistakin saa saman kohtelun, jos on imemistä syytä epäillä.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: ab-maitoa
Oliko tuolla eroteltu koska kyseessä oli hoitajan tekemä vihe ja koska puhdas tekninen virhe. Toisaalla oli ilmoitus ainakin yhdestä teknisestä virheestä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

mah

  • Vieras
Vs: ab-maitoa
Samoja syitä katselin. Syy oli joko lomittajan/ työntekijän tai automaattilypsimen. Jos ei ollut kumpaakaan, niin syy oli tuntematon... :-X

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: ab-maitoa
Ja aika moni uskottelee vieläkin sen umpihoidon jälkeen, ettei se testissä näy. Minä olen ottanut tiukan kannan ja kaiki lehmät testataan poikimisen jälkeen, ei tarvitse edes tarkistaa lääkekirjanpidosta onko umpituubeja laitettu vai ei. Osa hiehoistakin saa saman kohtelun, jos on imemistä syytä epäillä.

Tutkitaan  niiltä lehmiltä jotka on tuubin saanut.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9770
Vs: ab-maitoa
Ja aika moni uskottelee vieläkin sen umpihoidon jälkeen, ettei se testissä näy. Minä olen ottanut tiukan kannan ja kaiki lehmät testataan poikimisen jälkeen, ei tarvitse edes tarkistaa lääkekirjanpidosta onko umpituubeja laitettu vai ei. Osa hiehoistakin saa saman kohtelun, jos on imemistä syytä epäillä.

Aika samoilla linjoilla menen. Tosin en hiehoja testaa enkä lehmiä, jos olen ihan 100% varma, että ei ole laitettu, mutta harvoin noin varma voin olla ::) Joku mokahan on voinut tulla  ::) Mutta siitten umpituubi löytöihin ... umpimyciiiniä käytetty umpeutuksissa tämän Delvotestin aikana - ikinä ei ole ollut poittuaan jäämiä. T101 aikana taisi tulla yksi positiivinen, joka taisi lopulta johtua suht kovasta solutuksesta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: ab-maitoa
reakoiko muuten delvo soluihin samalla tavalla kuin tuo t101?