Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe volvo xc70  (Luettu 16898 kertaa)

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: volvo xc70
Mä en tiennytkään että mulla on noin huono auto 😂 no ei se mitään, hyvin kulkee ja mukava ajaa siitä huolimatta.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: volvo xc70
Mä en tiennytkään että mulla on noin huono auto 😂 no ei se mitään, hyvin kulkee ja mukava ajaa siitä huolimatta.



äläppäs nyt vedä liian suoria johtopäätöksiä. jos minulle sen alusta on pehmeänä paska, niin sehän voi toiselle olla hyvinkin sopiva. käytön tarvehan sen sanelee.

normivolvoista poiketen noissa 70-sarjaisissa on joitakin, onko sitten laatuvaihteluista kertovia mystisiä ylläreitä. mikä lie sitten selittää moottoreiden äkkikuolemat, yläkerrat räjähtää.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: volvo xc70
Mä en tiennytkään että mulla on noin huono auto 😂 no ei se mitään, hyvin kulkee ja mukava ajaa siitä huolimatta.



äläppäs nyt vedä liian suoria johtopäätöksiä. jos minulle sen alusta on pehmeänä paska, niin sehän voi toiselle olla hyvinkin sopiva. käytön tarvehan sen sanelee.

normivolvoista poiketen noissa 70-sarjaisissa on joitakin, onko sitten laatuvaihteluista kertovia mystisiä ylläreitä. mikä lie sitten selittää moottoreiden äkkikuolemat, yläkerrat räjähtää.

Tunnustettakoon että tuo alusta on ihan paska jos ajelee hyviä asfalttibaanoja, mutta täällä kynnöspellon tasaisten sorateiden helvetissä alusta toimii todella hienosti.
Ja myös tuo laatuvaihtelu pitänee paikkansa.

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: volvo xc70
Volvoja löytyy.. XC60 tällä hetkellä.. Ainakin vaikuttaa varsin kestävältä. XC 90 on enemmän kyllä sitten murheita lähinnä niveliä, automaattilaatikko-ongelmia ja nelivedon haldex-pumppu myös tyyppivikoja. Onkos XC70 se vanhempi 2001-2008 versio vai 2008 tai uudempi?

JackSparrow

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 343
Vs: volvo xc70
Nyt voisi ehkä ruotsista saada kohtuuhintaan näitä kun autoverotus muuttuu siten että vero alenee vm 07 ja vanhemmille. Esm http://www.blocket.se/sodermanland/Volvo_XC70_2_5t_AWD_57883631.htm?ca=10&w=3

Joku vähän alle 10v vanha ja 150tkm ajettu saisi varmaan 9-10 tonnilla sieltä + verot olisko jotain 3 tonnin luokkaa sen muutoksen jälkeen  :o

Ite olen tavallisella bensa v70 ajanu 200tkm, tuli taloon 100tkm lasissa ja nyt 300tkm kulutusosia vaihtanut ja ilmamääräanturi reistailu mut ei muuta. Tiedä sitten tosta xc mallista miten noi haldexit toimii. Onko näissä vanhemmissa juuri toi kytkeytyvä Haldex vai joku jatkuva systeemi? En tiedä muistanko oikein mutta kalliit ovat iskarit jos joutuu vaihtaa kun ne on jotain säädettäviä  ???
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: volvo xc70
Minä voisin myydä tuon oman xc:n pois halvalla, 5900€ ja pelaa.

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: volvo xc70
tiijän yhen v 70 juhlamallin  2002  vuosimallia 188000 ajettu...ei siis xc 70  ..olikohan ostajaa....?

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: volvo xc70
  Sukulais nainen tuossa joulun aikaan kävi miehensä kanssa,, näitä 4 veto Volvoja sillä, just oli ostanut, liikkeen piikkiin oli mottia rempattu pyöreästi 6000 e verran, puoliksi ostajan ja liikkeen maksettavaksi. Nyt ei muuta vikaa, kuin automaatti aika-ajoin temppuili. Tyhmä mielipiteeni, ei koskaan meirän pihaan tuollaasta.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: volvo xc70
Mä en tiennytkään että mulla on noin huono auto 😂 no ei se mitään, hyvin kulkee ja mukava ajaa siitä huolimatta.



äläppäs nyt vedä liian suoria johtopäätöksiä. jos minulle sen alusta on pehmeänä paska, niin sehän voi toiselle olla hyvinkin sopiva. käytön tarvehan sen sanelee.

normivolvoista poiketen noissa 70-sarjaisissa on joitakin, onko sitten laatuvaihteluista kertovia mystisiä ylläreitä. mikä lie sitten selittää moottoreiden äkkikuolemat, yläkerrat räjähtää.

Kallis auto ja ostaja kunta uutena porukkaa joka ei tajua moottori tekniikasta mitään.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: volvo xc70
Ekan googletuksen tulos   ;)

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=12090.0

Lainaus
Täällä ja vanhalla foorumilla on kirjoiteltu todella paljon XC70 Volvojen nelivedon ongelmista. Tällä palstalla olisi tarkoitus saada selkeä vastaus siihen missä vuosimalleissa esiintyy minkäkinlaisia vikoja nimenomaan voimansiirrossa.
Muut 70 sarjan nelivetojen viat ovat varmaankin samoja etuvetoisten 70 sarjalaisten kanssa joten ei mennä niihin vaan kertokaa  nyt vain ne voimansiirron heikot paikat vuosimalleittain. XC70 hankintaa harkitseva kiittää näistä tiedoista

Vähän huvitti nuo jutut "sulakkeena" toimivista mekaanista osista... siis nykyaikaisessa autossa tuommosia ?

Suomi24 auttaa kanssa..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8939392

Lainaus
Premium quality tai Ruotsalaista tuilua
Tuo on selvä juttu. Börjeltä ei oo riittäny vaseliinia siihen booriakseliin vaan kaikki on tuhlattu Åken kammarissa edellisiltana. "Jopa oli sutkautus"

 ;D

Viimeksi muokattu: 01.01.15 - klo:10:24 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

muumipeikko

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: volvo xc70
Elukkalääkärit näillä brassaili, joskus 10 vuotta sitten..Kaikki ovat hävittäneet ainakin tästä lähistöltä. Auton kun pitää pelata aina ja koska tahansa. Jaappanissa suunniteltuja tai tehtyjä, niillä enimmäkseen nykyään näkyy olevan..

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: volvo xc70
Land cruisereita ynm. maastureita alkaa elukkalääkäreillä olla. Eräällä oli jopa Range Rover.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: volvo xc70
Nuorilla naisieläinlekureilla on noita XC60 volleja  ???
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: volvo xc70
Mä en tiennytkään että mulla on noin huono auto  no ei se mitään, hyvin kulkee ja mukava ajaa siitä huolimatta.

Olet vähän kuin kimalainen. Tiedemiehet ovat laskeneet, että sen siivet suhteessa vartaloon ovat liian pienet lentämiseen. Mutta kimalainenpa ei tiedä sitä ja lentää vain.

Itsellänikin on ollut seitsemän Alfa Romeota. Vaihdoin pois, kun kuulin, että ovat huonoja. Sitä ennen ajoin niillä parhaimmillaan yli 60 000 km vuodessa. Vieläkin vähän harmittaa, kun tuli vaihdettua tylsään baijerilaiseen. Ei olisi pitänyt käydä Esson baarissa kahvilla. :(

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: volvo xc70
Elukkalääkärit näillä brassaili, joskus 10 vuotta sitten..Kaikki ovat hävittäneet ainakin tästä lähistöltä. Auton kun pitää pelata aina ja koska tahansa. Jaappanissa suunniteltuja tai tehtyjä, niillä enimmäkseen nykyään näkyy olevan..

Missä noin köyhiä eläinlääkäreitä on? :o