Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 3 Akselinen ppv  (Luettu 6158 kertaa)

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
3 Akselinen ppv
Tervehdys!

Aikeissa tehdä pitkä paalikärry 10,70m onko jollakin tiedossa mistä löytyisi/kannattaisi kysellä 3akselista puolikasta parabell jousillla.

Kiitokset vinkeistä

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: 3 Akselinen ppv
kauppila on kallis paikka köyhälle..
rm-trucks ok ja ylöjärvellä oli joku paikka muttei just muista nimiä (öö tuo vissihin http://www.auto-kolsoppi.fi/) , tavaraa ainaki on kun vain löytää omansa (ja reitin toimistoon).. ja nettikonees koski kauppaalee kans ok hintaan tavaraa toisinaan

Viimeksi muokattu: 21.12.14 - klo:08:55 kirjoittanut jusu

mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: 3 Akselinen ppv
Laittakaas niitä hintoja.... kärryn hinta! valoineen jarruinee, valmiina traktorin perässä jos teet sen ja myyt niin mikä on myynti hinta. Minulle yks jos toinen isäntä sano tees toinenki et minäki ostan tommosen....eipä vaan osta tuota ensimmäistäkään, vastaus on ollu tämä, liian iso kun ei nelosnuhvilla kulje

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: 3 Akselinen ppv
kyllä sä kympillä sen saat ostaa ;)
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: 3 Akselinen ppv
http://www.findit.fi/fin/search/732838.htm

Tämä osui silmään jonkin aikaa sitten kun etsin netistä lavettimittoja.

heavy cow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: 3 Akselinen ppv
Miksi siellä pitää olla ne baraapeli jouset? painoa turhaan ja sitte se huojuminen. Ilmajouset on paremmat, kun laskee ilmat pois pusseista ni runko nojaa akseleihin suoraan. Renkaat joustaa riittävästi, kun oma paino on noin 6500 kg +kuorma. Ainoastaan kaksi asiaa tarvitaan, riittävä omapaino veturissa ja hevosvoimia se 200 plus  8)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: 3 Akselinen ppv
Miksi siellä pitää olla ne baraapeli jouset? painoa turhaan ja sitte se huojuminen. Ilmajouset on paremmat, kun laskee ilmat pois pusseista ni runko nojaa akseleihin suoraan. Renkaat joustaa riittävästi, kun oma paino on noin 6500 kg +kuorma. Ainoastaan kaksi asiaa tarvitaan, riittävä omapaino veturissa ja hevosvoimia se 200 plus  8)

Mitenköhän mä oon pärjännyt jo 10 vuotta, eikä ole ollut kuin 120-150 hevosta peltien alla? Toi tyhjillä ilmapusseilla ajaminen kyllä toimii ihan hyvin ja joustaa se sen 5-10cm se pussikin, vaikka on tyhjänä. Jotkut ovat kyllä tehneet hydraulipytyistä jousituksia, jossa öljy virtaa sylkästä toiseen ja tekee ikäänkuin hydraulisen keinutelin. Hyvin toimee sekin!
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

vatanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
Vs: 3 Akselinen ppv
ei se tyhjä ilmapussi kyllä jousta yhtään!ajaa voi jos renkaat ei hinkkaa mihkään mutta jousta se ei.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: 3 Akselinen ppv
ei se tyhjä ilmapussi kyllä jousta yhtään!ajaa voi jos renkaat ei hinkkaa mihkään mutta jousta se ei.

 Joustaa, joustaa.. 
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: 3 Akselinen ppv
http://www.vta.fi/huolto-ja-varaosat

tuolla saattaisi olla  ilmajousiosaamista ja akselitekniikkaakin...

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: 3 Akselinen ppv
Miksi siellä pitää olla ne baraapeli jouset? painoa turhaan ja sitte se huojuminen. Ilmajouset on paremmat, kun laskee ilmat pois pusseista ni runko nojaa akseleihin suoraan. Renkaat joustaa riittävästi, kun oma paino on noin 6500 kg +kuorma. Ainoastaan kaksi asiaa tarvitaan, riittävä omapaino veturissa ja hevosvoimia se 200 plus  8)
mä laitoin sulle yvtä.

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: 3 Akselinen ppv
mitä se yv  on ..olisko yli voimaa...kenties...ydin..voimaa..