Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kirjautuminen  (Luettu 2778 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
kirjautuminen
olen monasti tänä syksynä, vai talviko lie, huomannut että tänne on kirjauduttava monasti  kun kiutenkin on laitettu rasti kohtaan pysy kirjautuneena.   mistä moinen johtuu?      onko se vaikutusta siitä että sonera pätkii kesken istunnon yhteyksiä vai mikä?                        tuo netin käyttö on joinain päivinä todella haastellista tuo pätkimisen takia mutta urhoollisesti tappelen vain vastaan!

T-Bone

  • Vieras
Vs: kirjautuminen
Oletko poistanut selaimen historian lomaketietoineen ja evästyksineen ja sitten agronet vaatii kirjautumista ?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: kirjautuminen
mulla joka kerta kun sulkee netin ym. muut eli sammutan tietsikan niin poistaa sivuhistorian.  mutta kyse onkin siitä että voin käydä täällä kolmekin viikkoa joka päivä ja aina olen kirj. ja sitten monta kertaa päivässä kirjaus kadonnu!                  ihme seuhtomista.                                       ihan niin kuin ylelle ei voi viestittää jos EI ole sähköpostiosotetta!   ja tunnen noin kymmenkunta jopa nuoria joilla ei sähköpostia käytössä.   vaikka netissä viihtyväkkin.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3479
Vs: kirjautuminen
kyllä minun joka kerta pitää kirjautua uudelleen.selain kyllä tyhjentää sivuhistorian kun koneen sammuttaa Firefox.En ole tuota isompana ongelmana pitänyt,harvoin kun tänne edes kirjaudun.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: kirjautuminen
ei tuossa vaiva mikään mutta kun ihmettelen että millä lokiikalla tuo oikein toimii!   vai onko kyse nyt siitä sumeasta lokiikasta?                     koko homma on ihan perseestä mutta näillä mennään.   kun ei ole parempaakaan.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3479
Vs: kirjautuminen
Niinpä ,tutkimattomat ovat nettiyhteyksien systeemit.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: kirjautuminen
Pientä paniikkia ilmassa, jos katkee yhteys akronettiin  :D
Tämmönen se on tämä somesukupolvi  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: kirjautuminen
Oletko poistanut selaimen historian lomaketietoineen ja evästyksineen ja sitten agronet vaatii kirjautumista ?
Pientä paniikkia ilmassa, jos katkee yhteys akronettiin  :D
Tämmönen se on tämä somesukupolvi  8)

Ilman agronettiäkin pärjää mainiosti, kun harjoittelee.   ;)  Vieroitusoireistakin selviää... ei tarvi ees konjakkia.   :P
  ::) niinpä näkyy pärjäävän  ::)   ::)  ;D  ......tuulikin se putkahtaa esiin milloin mistäkin puskista..... :D

Viimeksi muokattu: 17.12.14 - klo:21:07 kirjoittanut yks.9

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: kirjautuminen
Oletko poistanut selaimen historian lomaketietoineen ja evästyksineen ja sitten agronet vaatii kirjautumista ?
Pientä paniikkia ilmassa, jos katkee yhteys akronettiin  :D
Tämmönen se on tämä somesukupolvi  8)

Ilman agronettiäkin pärjää mainiosti, kun harjoittelee.   ;)  Vieroitusoireistakin selviää... ei tarvi ees konjakkia.   :P
  ::) niinpä näkyy pärjäävän  ::)   ::)  ;D  ......tuulikin se putkahtaa esiin milloin mistäkin puskista..... :D

Juu... mä oon ikäänkuin puskaryssätar.    ;D
Ei kait kunnon konjakkia tuhlata vierotusoireisiin?? Ja mihin ihmeen vierotusoireisiin?? Ei mulla ole sellasesta kokemuksia, kun ei tarvi siellä puskissa lymytä. ;)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Nykyaikaa?
::) ::) ::)
http://yle.fi/uutiset/jos_et_ole_lasna_sosiaalisessa_mediassa_sinua_ei_ole_olemassakaan/7113947

http://www.talouselama.fi/uutiset/etko+liity+facebookiin+joidenkin+mielesta+se+on+merkki+etta+olet+psykopaatti/a2139110

::) ::) ::)
Aika vähällä tuon psykopaatin diagnoosin saa, mihin sitä enään tarvitaan Niuvanniemeä??  Olen pärjännyt vielä tähän asti ilman naamakirjaa ja pärjään ehkä jatkossakin, on sitten psykopaatti tai ei. ;D



no voi sun perskeles. vai on se tervettä ja normaalia torottaa vasepookissa...
kyllä minä mieluummin olen sosiaalisesti rajoittunut ja psykopaatti

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Nykyaikaa?
::) ::) ::)
http://yle.fi/uutiset/jos_et_ole_lasna_sosiaalisessa_mediassa_sinua_ei_ole_olemassakaan/7113947

http://www.talouselama.fi/uutiset/etko+liity+facebookiin+joidenkin+mielesta+se+on+merkki+etta+olet+psykopaatti/a2139110

::) ::) ::)
Aika vähällä tuon psykopaatin diagnoosin saa, mihin sitä enään tarvitaan Niuvanniemeä??  Olen pärjännyt vielä tähän asti ilman naamakirjaa ja pärjään ehkä jatkossakin, on sitten psykopaatti tai ei. ;D




niih. mitäs me kapinalliset. varmaan katsovat meitä kylillä sääliä tuntien.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Nykyaikaa?
::) ::) ::)
http://yle.fi/uutiset/jos_et_ole_lasna_sosiaalisessa_mediassa_sinua_ei_ole_olemassakaan/7113947

http://www.talouselama.fi/uutiset/etko+liity+facebookiin+joidenkin+mielesta+se+on+merkki+etta+olet+psykopaatti/a2139110

::) ::) ::)
Aika vähällä tuon psykopaatin diagnoosin saa, mihin sitä enään tarvitaan Niuvanniemeä??  Olen pärjännyt vielä tähän asti ilman naamakirjaa ja pärjään ehkä jatkossakin, on sitten psykopaatti tai ei. ;D




niih. mitäs me kapinalliset. varmaan katsovat meitä kylillä sääliä tuntien.
Tunnehan se on säälikin.. Samahan se on miten sitä huomiota saa.. ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: kirjautuminen
jeeee, nyt saa olla pyköpaatti ihan reilusti!    ei meikä osaa käyttää naamalehteä jotta olisin olemasa!     kyllä rappiolla on hyvä olla , ei rastituta pollaa eikä muutenkaan olla!