Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.12.14 - klo:16:11Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:15:16Jos antavatkin kovat lippaisiin ja vievät Koillis-Suomeen Päkpeissi saa kuitata uazin ajoon saa ainakin sata kertaa paremman rassin ajoon millä nyt ajelee Mun rahoistani vajaa 0,6% on kiinni autossa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:15:16Jos antavatkin kovat lippaisiin ja vievät Koillis-Suomeen Päkpeissi saa kuitata uazin ajoon saa ainakin sata kertaa paremman rassin ajoon millä nyt ajelee
Jos antavatkin kovat lippaisiin ja vievät Koillis-Suomeen
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 10.12.14 - klo:16:07Lainaus käyttäjältä: Hervast - 10.12.14 - klo:15:29Ai prkl. empä tullut ajatelleeksi Käsky on kuin onkin kokoontua Paloaukean kentälle...Aiiaiaajai .Saatte nähdä että tulee kahina . Kahiseehan se jos tumputtaa makuupussissa...
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 10.12.14 - klo:15:29Ai prkl. empä tullut ajatelleeksi Käsky on kuin onkin kokoontua Paloaukean kentälle...Aiiaiaajai .Saatte nähdä että tulee kahina .
Ai prkl. empä tullut ajatelleeksi Käsky on kuin onkin kokoontua Paloaukean kentälle...
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:16:59Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.12.14 - klo:16:11Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:15:16Jos antavatkin kovat lippaisiin ja vievät Koillis-Suomeen Päkpeissi saa kuitata uazin ajoon saa ainakin sata kertaa paremman rassin ajoon millä nyt ajelee Mun rahoistani vajaa 0,6% on kiinni autossa No ei sul ole paljon rahaa kun ooppelis maksaa enintään satasen tankattuna
Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.12.14 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:16:59Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.12.14 - klo:16:11Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:15:16Jos antavatkin kovat lippaisiin ja vievät Koillis-Suomeen Päkpeissi saa kuitata uazin ajoon saa ainakin sata kertaa paremman rassin ajoon millä nyt ajelee Mun rahoistani vajaa 0,6% on kiinni autossa No ei sul ole paljon rahaa kun ooppelis maksaa enintään satasen tankattuna Tuo 0, 6% rahoista kiinni autossa tarkoitti siis sitä, että lattian massoihin on liimaantunut euron kolikko
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 10.12.14 - klo:16:09Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 10.12.14 - klo:16:07Lainaus käyttäjältä: Hervast - 10.12.14 - klo:15:29Ai prkl. empä tullut ajatelleeksi Käsky on kuin onkin kokoontua Paloaukean kentälle...Aiiaiaajai .Saatte nähdä että tulee kahina . Kahiseehan se jos tumputtaa makuupussissa... Sun liikevaralla ei peitto paljon heilu Yläkuolonkohtaan kolme sormenleveyttä
Viimeksi muokattu: 10.12.14 - klo:18:31 kirjoittanut supersammakko
Tuli nimittäin postissa kutsu kertausharjoituksiin Ja minähän toki menen, ihan virkistäviä sessioita ovat yleensä olleet. Huhtikuun lopulla on jo yleensä suht lämmintäkin.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 10.12.14 - klo:15:09Tuli nimittäin postissa kutsu kertausharjoituksiin Ja minähän toki menen, ihan virkistäviä sessioita ovat yleensä olleet. Huhtikuun lopulla on jo yleensä suht lämmintäkin.Onneks olkoon vaan! Oon kanssa odotellu että koska pääsis mutta ei kun ei Vissiin täysin osaava ko firman tehtäviin kun ei kutsuta
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:17:49Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.12.14 - klo:17:46Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:16:59Lainaus käyttäjältä: apilas - 10.12.14 - klo:16:11Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 10.12.14 - klo:15:16Jos antavatkin kovat lippaisiin ja vievät Koillis-Suomeen Päkpeissi saa kuitata uazin ajoon saa ainakin sata kertaa paremman rassin ajoon millä nyt ajelee Mun rahoistani vajaa 0,6% on kiinni autossa No ei sul ole paljon rahaa kun ooppelis maksaa enintään satasen tankattuna Tuo 0, 6% rahoista kiinni autossa tarkoitti siis sitä, että lattian massoihin on liimaantunut euron kolikko Entäs museopuimurissasi?
Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 10.12.14 - klo:19:07Lainaus käyttäjältä: Hervast - 10.12.14 - klo:15:09Tuli nimittäin postissa kutsu kertausharjoituksiin Ja minähän toki menen, ihan virkistäviä sessioita ovat yleensä olleet. Huhtikuun lopulla on jo yleensä suht lämmintäkin.Onneks olkoon vaan! Oon kanssa odotellu että koska pääsis mutta ei kun ei Vissiin täysin osaava ko firman tehtäviin kun ei kutsuta Pittää kouluttautua sitä ajatellen että jos paska munkki käy, niin ei joudu ihan tykinruuaksi tai miinanpolkijaksi...
Jos tulis sota, niin pitäis heti kääntyä muslimiksi. Kuolemanjälkeiset edut ovat tosi hyvät Kristinusko tarjoaa harpunsoittoa vanhojen harppujen kanssa