Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaihteeksi faktaa!  (Luettu 7357 kertaa)

mymmy

• Vieras
Vs: Vaihteeksi faktaa!

Aika moni kanssani keskustellut (tänään mm. hammaslääkäri-yrittäjä) on kertonut muuttavansa muualle kyllästyessään tämän maan päättäjiin jotka liberaliuden huumassaan ovat menettäneet perinteiset arvonsa ja rapauttavat yhteiskunnan päätöksillään.

Lapsilisiä leikataan mutta hinttareiden perheleikeistä puhutaan suut vaahdossa. Hyvin menee. Kumpikohan koskee enemm'än lapsen oikeuksiin, kumpikohan koskettaa useampaa suomalaista?
[/quote]Ai kumpiko koskettaa enemmän, hinttariko vaiko hammaslääkärikö? Hammaslääkärikäynti ainakin koskee enemmin, jos hän joutuu operoimaan.  :'(
[/quote]

Silti ennemmin annan hammaslääkärin operoida.
[/quote]
--------------------- ;D ;D ;D

jeep

• Vieras
Lainaus
Verotiedoista voi päätellä jotain tuloeroista. Tuloerot ovat Suomessa edelleen EU:n keskitasoa pienemmät. Vuoden 2007 jälkeen tuloerot eivät ole muuttuneet paljoa – välillä ne ovat hieman kasvaneet, välillä kaventuneet.

Tuoreimmat tiedot kertovat, että vuonna 2012 tuloerot kaventuivat.

http://yle.fi/uutiset/ovatko_tuloerot_pahasta/7592391?ref=leiki-uu

http://yle.fi/uutiset/40_000_euroa_vuodessa_ja_veroprosentti_30__tallainen_on_keskituloisen_palkkapussi/7577187

Lainaus
Vuodesta 2010 tuloveroprosentti on kivunnut ylöspäin. Tänä vuonna keskituloisen tuloveroprosentti on ollut 31. Veronmaksajain Keskusliiton laskelman mukaan ensi vuonna se arvioidaan kiristyvän aavistuksen eli 31,1 prosenttiin.

Todellinen veroprosentti on 50-60 kun kulutus, energia, kiinteistö ja eläkeverot lasketaan mukaan.

Nuorisolle sanon kysyttäessä johdonmukaisesti että lähtekää karkuun täältä. Teille ei tällä menolla jää muuta kuin verotus. Kaikki kotimainen toiminta lakkaa verojen ja vaatimusten alle, jäljelle jää ulkomaalaisomisteiset kaupat ja tehtaat. Eräs luxemburgilainen logistiikkayrityskin saa oikein uutisotsikoita aikaiseksi jos se perustaa toimipisteen johonkin pikkukaupunkiin. Tuulivoimatariffilla maksetaan joka vuosi pari miljardia suoraan ulkomaille tuulipropellien omistajille. jne jne.
Toivo etteivät tule "maitojunalla" takaisin :P ::) ;D
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2013/04/02/tilastoguru-suomen-yritysvero-ei-ollutkaan-kirea/20134792/12

Cynic

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus
Paljon oikeampi tapa laskea EU-maiden keskimääräinen yritysveroprosentti olisi Savelan mukaan ottaa huomioon maiden kokoerot ja painottaa veroprosentit esimerkiksi maiden väkiluvuilla.

Lauseen esittäjä on näköjään täysin pihalla todellisuudesta.

Lainaus
Hyvinkään kaupunginvaltuutettu (Vasemmistoliiton valtuustoryhmä) SKP:n jäsen

MOT

jeep

• Vieras
Taas vedettiin puoluekortti esiin ::)  :)

Cynic

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kommunismi toimii vain jos on itse pyramidin huipulla.

Minkähänlainen ääliö pitää olla esittääkseen tuollaisen väitteen yritysveroprosentin laskentatavasta. Punnittua keskiarvoa käytetään kuvaamaan eroja otannoissa joiden sisällä on suuri tilastollinen jakauma.
Veroprosentti (ja sen tarkoittama euromäärä, joka on yrityksen kassasta ja kehityksestä pois) taas on absoluuttinen numero jonka maiden lainsäätäjät määräävät.

Tilastoguru my ass. Helppo huutaa kun veronmaksajat maksavat palkan.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Kommunismi toimii vain jos on itse pyramidin huipulla.

Minkähänlainen ääliö pitää olla esittääkseen tuollaisen väitteen yritysveroprosentin laskentatavasta. Punnittua keskiarvoa käytetään kuvaamaan eroja otannoissa joiden sisällä on suuri tilastollinen jakauma.
Veroprosentti (ja sen tarkoittama euromäärä, joka on yrityksen kassasta ja kehityksestä pois) taas on absoluuttinen numero jonka maiden lainsäätäjät määräävät.

Heh, ei tarvita kuin ennalta päätetty lopputulos, laskelmat taivutetaan tarpeen mukaan,ja jeepit huutaa hoosiannaa....

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jeep

• Vieras

Sinulla on näköjään varaa kirjoittaa noin ::) :)

http://www.ilkka.fi/mielipide/kolumnit/hyvaosaisten-pyhat-tuet-1.545468

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Sinulla on näköjään varaa kirjoittaa noin ::) :)

http://www.ilkka.fi/mielipide/kolumnit/hyvaosaisten-pyhat-tuet-1.545468
Sinulla on näköjään varaa linkitellä toisten katkerien iankaikkisia mielipidekirjoituksia...

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jeep

• Vieras
Fantastista ::) :)

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Tosta jeepin jauhannasta tulee mieleen Ilkka Kanervan kertoma tarina. Puhui tämän joskus Kokoomuksen piirikokouksessa.

-Olin Turussa pitämässä vappupuhetta vuonna jotain. Väkeä oli paikalla ummet ja lammet ja itse kökötin pöntössä puhumassa. Siihen sitten hiipparoi sivummalta joku ulkoasustaan päätellen laitapuolen kulkija. Hän parkkeerasi siihen pöntön lähelle ja kuunteli hetken aikaa hiljaa. Sitten hän alkoi heittää kaikenlaisia väliheittoja, ensin vaimeasti, sitten vähän kovemmalla äänellä ja lopulta minulla oli aikamoisia vaikeuksia jatkaa puhetta. Mietin kuumeisesti puheen lomassa mitä tekisin. Lopulta laitoin kaikki yhden kortin varaan ja keskeytin puheen ja totesin kaverille. -Jos et nyt osaa olla hiljaa niin minä pidän taatusti siitä huolen, että sinulle löydetään työpaikka.

Kaveri meni sanattomaksi ja jatkoin puhetta. Hetken aikaa hän oli vielä paikalla ja liukeni siitä sitten enempää kommentoimatta pois...

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tosta jeepin jauhannasta tulee mieleen Ilkka Kanervan kertoma tarina. Puhui tämän joskus Kokoomuksen piirikokouksessa.

-Olin Turussa pitämässä vappupuhetta vuonna jotain. Väkeä oli paikalla ummet ja lammet ja itse kökötin pöntössä puhumassa. Siihen sitten hiipparoi sivummalta joku ulkoasustaan päätellen laitapuolen kulkija. Hän parkkeerasi siihen pöntön lähelle ja kuunteli hetken aikaa hiljaa. Sitten hän alkoi heittää kaikenlaisia väliheittoja, ensin vaimeasti, sitten vähän kovemmalla äänellä ja lopulta minulla oli aikamoisia vaikeuksia jatkaa puhetta. Mietin kuumeisesti puheen lomassa mitä tekisin. Lopulta laitoin kaikki yhden kortin varaan ja keskeytin puheen ja totesin kaverille. -Jos et nyt osaa olla hiljaa niin minä pidän taatusti siitä huolen, että sinulle löydetään työpaikka.

Kaveri meni sanattomaksi ja jatkoin puhetta. Hetken aikaa hän oli vielä paikalla ja liukeni siitä sitten enempää kommentoimatta pois...

Jeeppi saa slaagin...  ;D
It ain't over till the fat lady sings

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!

Jeeppi saa slaagin...  ;D
Paskahalvaus riittää... :D

jeep

• Vieras
Slaagin?  :)

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
Lainaus
Verotiedoista voi päätellä jotain tuloeroista. Tuloerot ovat Suomessa edelleen EU:n keskitasoa pienemmät. Vuoden 2007 jälkeen tuloerot eivät ole muuttuneet paljoa – välillä ne ovat hieman kasvaneet, välillä kaventuneet.

http://yle.fi/uutiset/40_000_euroa_vuodessa_ja_veroprosentti_30__tallainen_on_keskituloisen_palkkapussi/7577187

Lainaus
Vuodesta 2010 tuloveroprosentti on kivunnut ylöspäin. Tänä vuonna keskituloisen tuloveroprosentti on ollut 31. Veronmaksajain Keskusliiton laskelman mukaan ensi vuonna se arvioidaan kiristyvän aavistuksen eli 31,1 prosenttiin.

Todellinen veroprosentti on 50-60 kun kulutus, energia, kiinteistö ja eläkeverot lasketaan mukaan.

Nuorisolle sanon kysyttäessä johdonmukaisesti että lähtekää karkuun täältä. Teille ei tällä menolla jää muuta kuin verotus. Kaikki kotimainen toiminta lakkaa verojen ja vaatimusten alle, jäljelle jää ulkomaalaisomisteiset kaupat ja tehtaat. Eräs luxemburgilainen logistiikkayrityskin saa oikein uutisotsikoita aikaiseksi jos se perustaa toimipisteen johonkin pikkukaupunkiin. Tuulivoimatariffilla maksetaan joka vuosi pari miljardia suoraan ulkomaille tuulipropellien omistajille. jne jne.

yks k-järven läskipiähän kirjuutti taannon jotta tuulivoema on suomelle suuri mahollisuus enerkijan tuottamisesa.  ;D

Vaan Minä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus

Koskenkorva -Ilmajoki läskipää ;D

Lainaus

yks k-järven läskipiähän kirjuutti taannon jotta tuulivoema on suomelle suuri mahollisuus enerkijan tuottamisesa.  ;D