Trellet tosiaan jätän kesäpyöriksi. Palarenkaassa mietityttää surkea pito savella ja hangessa. Tiekarhun nastat toki laitan heti niihin jos hommaan ne. 818ssa tosiaan bkt. En oo vielä päässy ajamaan sillä näillä keleillä. Keskiviikkona varmaan hakkeen ajoa sillä niin sitte sen tietää.
Lainaus käyttäjältä: ktm87 - 07.12.14 - klo:11:22Saman ongelman kanssa. conti on tolkuttoman liukas, parhaimmillaam talvella jos pulkkamäkeen menis :/Palarenkaita harkinnassa..continentalhan ei oo liukas muihin verrattuna mulla contin sst ja on hyvä pidoltaan.
Saman ongelman kanssa. conti on tolkuttoman liukas, parhaimmillaam talvella jos pulkkamäkeen menis :/Palarenkaita harkinnassa..
Lainaus käyttäjältä: piki1 - 07.12.14 - klo:11:36Lainaus käyttäjältä: ktm87 - 07.12.14 - klo:11:22Saman ongelman kanssa. conti on tolkuttoman liukas, parhaimmillaam talvella jos pulkkamäkeen menis :/Palarenkaita harkinnassa..continentalhan ei oo liukas muihin verrattuna mulla contin sst ja on hyvä pidoltaan.contract ac. ***** liukas :/
Eikös BKT:llä ole kahta sarjaa? Toinen halvempi 50km/h rengas on alimittainen, ja toinen 65km/h malli on lähempänä muita? Näin ainakin vuosi sitten mulle kerrottiin kun etsin paria noille takana oleville firestoneille.
Mun mielestä olisi asiaa saada lakimuutos että paripyörinä sallittaisi nastapyörät ympäri vuoden. Helpottaisi monien rengaskuvioita.
Lainaus käyttäjältä: vms1 - 07.12.14 - klo:12:58Mun mielestä olisi asiaa saada lakimuutos että paripyörinä sallittaisi nastapyörät ympäri vuoden. Helpottaisi monien rengaskuvioita. Ei siihen mitään lakimuutosta tarvita, traktorissa saa käyttää nastarenkaita ihan vuodenajasta riippumatta.Asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä19 §Traktorin, moottorityökoneen, maastoajoneuvon ja niiden perävaunun liukuesteetTraktorin, moottorityökoneen, maastoajoneuvon ja niiden perävaunun renkaat ja telaketjut saa varustaa nastoin, lumiketjuin tai vastaavin liukuestein, jotka eivät oleellisesti vahingoita tien pintaa.
Työpaikan jcb mehumajassa on aliance tri2 tyyliset renkaat. Ne on aika yllätyksemättömät, lumitöissä ei huomaa että vain takaveto on päällä.
Viimeksi muokattu: 07.12.14 - klo:20:28 kirjoittanut retku
täytyypä huomenna kysästä bktn 520/85x46 riparengas taakse + 480/80x34 palarengas eteen.löytyyköhän mistään 520/85 48 tai 50 vanteella?edit: good yearina löytyy 520/85r50 korkeus 212cm