Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mielenkiintoisia näkökulmia itsenäisyyteen  (Luettu 1329 kertaa)

T-Bone

• Vieras
Kannattaa kuunnella tämä ajantasa .keskustelun ítsenäisyysosio alkaa 28,57 min kohdalta

http://areena.yle.fi/radio/2452578

Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:11:29 kirjoittanut T-Bone

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!
Mä, kikkelikokkeli-seta, kauri-seta, neke-seta ja kollois-seta seistään asennos lipputangon ympäril! Alasti! Hih!   :-*    :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

T-Bone

• Vieras
Mä, kikkelikokkeli-seta, kauri-seta, neke-seta ja kollois-seta seistään asennos lipputangon ympäril! Alasti! Hih!   :-*    :-*

No kai se käy noinkin kun monessa maassa on etsittävä  hajanaista kansaa yhdistäviä tekijöitä.  Mutta älkää nyt kuitenkaan julkisella paikalla.... ;) ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hitto kun ei ole enemmän pakkasta ja metallista lipputankoa....   noille!

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!

No kai se käy noinkin kun monessa maassa on etsittävä  hajanaista kansaa yhdistäviä tekijöitä.  Mutta älkää nyt kuitenkaan julkisella paikalla.... ;) ;D
Me treenattii sitä helikopterii ja! Hih!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hyvä vihollinen yhdistää aina, kansan kuin kansan  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes