eipä niiltä lapsilta kysytä sitäkään, syntyykö ne lestadiolaisperheeseen tai jehovantodistajiin.... Onneton pointti. Koko tekstistä jää käteen vain uskovaisen ylemmyys, kyky ja halu määritellä muiden ihmisten normaalius ja käyttäytymismalli

Enkä mää ole koulutettu ollenkaan. sivistyssanoja käytän silloin, kun suomalaista vastinetta ei ole tai sen ilmaisema vivahde ei aja tarkoitusta.
[/quote]
----------suomen kieli on niin rikasta,ettei sivistyssanoja tartte käyttää ollenkaan,

lestadiolaiset ja jehovantodistajat ovat normaaleita ihmisiä,niissä perheissä on isä ja äiti,eikä ne tongi toisen perä-aukkoa.

Taitaa aatamikin olla näitä "ritareita".

Toisten uskonnollista vakaumusta ei oo fiksua pilkata,mitä minä heitä tunnen,niin ovat työtätekeviä ja jopa hyvin koulutettuja,jotka osaa kasvattaa lapsensa. Aatami luulee,että kristittyjen perheiden lapset aivopestään ihan tietoisesti.
Minä synnyin lestadiolaiseen perheeseen ja kävin seuroissa vanhempien matkassa vuosikaudet.Silti valitsin itse toisen tien kuin he,mutta olen kiitollinen heille siitä,että he ottivat mukaansa seuroihin,joissa sain ensiopetukset Raamatusta.