Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vasemmistopuolue kokoomus  (Luettu 11040 kertaa)

mymmy

• Vieras
Vs: Vasemmistopuolue kokoomus

eipä niiltä lapsilta kysytä sitäkään, syntyykö ne lestadiolaisperheeseen tai jehovantodistajiin.... Onneton pointti. Koko tekstistä jää käteen vain uskovaisen ylemmyys, kyky ja halu määritellä muiden ihmisten normaalius ja käyttäytymismalli  :-[

Enkä mää ole koulutettu ollenkaan. sivistyssanoja käytän silloin, kun suomalaista vastinetta ei ole tai sen ilmaisema vivahde ei aja tarkoitusta.
[/quote]
----------suomen kieli on niin rikasta,ettei sivistyssanoja tartte käyttää ollenkaan, :-*

lestadiolaiset ja jehovantodistajat ovat normaaleita ihmisiä,niissä perheissä on isä ja äiti,eikä ne tongi toisen perä-aukkoa. >:( Taitaa aatamikin olla näitä "ritareita". :(
Toisten uskonnollista vakaumusta ei oo fiksua pilkata,mitä minä heitä tunnen,niin ovat työtätekeviä ja jopa hyvin koulutettuja,jotka osaa kasvattaa lapsensa. Aatami luulee,että kristittyjen perheiden lapset aivopestään ihan tietoisesti.
Minä synnyin lestadiolaiseen perheeseen ja kävin seuroissa vanhempien matkassa vuosikaudet.Silti valitsin itse toisen tien kuin he,mutta olen kiitollinen heille siitä,että he ottivat mukaansa seuroihin,joissa sain ensiopetukset Raamatusta.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
suvaitsevaisuus on edelleen yksisuuntaista.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

eipä niiltä lapsilta kysytä sitäkään, syntyykö ne lestadiolaisperheeseen tai jehovantodistajiin.... Onneton pointti. Koko tekstistä jää käteen vain uskovaisen ylemmyys, kyky ja halu määritellä muiden ihmisten normaalius ja käyttäytymismalli  :-[

Enkä mää ole koulutettu ollenkaan. sivistyssanoja käytän silloin, kun suomalaista vastinetta ei ole tai sen ilmaisema vivahde ei aja tarkoitusta.
----------suomen kieli on niin rikasta,ettei sivistyssanoja tartte käyttää ollenkaan, :-*

lestadiolaiset ja jehovantodistajat ovat normaaleita ihmisiä,niissä perheissä on isä ja äiti,eikä ne tongi toisen perä-aukkoa. >:( Taitaa aatamikin olla näitä "ritareita". :(
[/quote]

Tiesitkö mymmy, et ihan umpiheterotkin harrrastaa peppukivaa? Katto vaikka xhamsterista...
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
eikä ne tongi toisen perä-aukkoa. >:(

;D

Hauskasti sanottu
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die

lestadiolaiset ja jehovantodistajat ovat normaaleita ihmisiä,niissä perheissä on isä ja äiti,eikä ne tongi toisen perä-aukkoa.
He ovat ihan yhtä normaaleja kuin homotkin, sillä erotuksella että homot ei käy mun ovella jakamassa lappusia.
Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
kosemmistopuolue vakoomus
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mymmy

• Vieras

Tiesitkö mymmy, et ihan umpiheterotkin harrrastaa peppukivaa? Katto vaikka xhamsterista...
[/quote]

---homous ei oo normaalia,se lisääntyy ihmiskunnan rappion mukana. Se että sitä tuputetaan normaalina ilmiönä kierouttaa vähitellen kaikki.
En minä silti vihaa heitä,mutta säälin. Olen joskus lukenut entisten homojen kertomuksia ja he ovat myöntäneet,että homous on itse opeteltua ja siitä pääsee eroon,jos itse haluaa. Kysehän on ihmisen omista valinnoista.

mymmy

• Vieras

--kuka se käskee ihmisen suvaita kaikkea.?

minä en hyväksy rikollisuutta,sananvapauden riistoa,enkä sortamista.Olen kuitenkin sanonut,että hyväksyn homoille rekisteröidyn parisuhteen,mikä heillä jo on.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
juu. suvaitsemsttomuutta ei tarvi suvaita.
 ;D
ja minähän mymmy pilkkaan sinun uskoasi niinkuin sinä pilkkaat toisten rakkautta ja läheisyyttä. mulle ei sama sukupuoli kelpaa, mutta ei se ole syy kieltää sitä muilta.

suvaitsevaisuus tai hyväksyminen ei ole rikollisuuden tms suvaitsemista, vaan sellaisten asioiden joista ei muille ole mitään haittaa. Rikollisuudesta on, väkivallasta on. henkisestäkin. Uskonnoistakin on haittaa, kun niillä oikeutetaan henkistä väkivaltaa  :-X

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
juu. suvaitsemsttomuutta ei tarvi suvaita.
 ;D
ja minähän mymmy pilkkaan sinun uskoasi niinkuin sinä pilkkaat toisten rakkautta ja läheisyyttä. mulle ei sama sukupuoli kelpaa, mutta ei se ole syy kieltää sitä muilta.

suvaitsevaisuus tai hyväksyminen ei ole rikollisuuden tms suvaitsemista, vaan sellaisten asioiden joista ei muille ole mitään haittaa. Rikollisuudesta on, väkivallasta on. henkisestäkin. Uskonnoistakin on haittaa, kun niillä oikeutetaan henkistä väkivaltaa  :-X
Onko tosiaan homojen välinen "rakkaus" kiinni siitä laista,heikoilla on jos tuosta on kiinni ! :o :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !