Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vasemmistopuolue kokoomus  (Luettu 11074 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vs: Vasemmistopuolue kokoomus
Mihin panee siinäpä se SUURI ero!

Pitäiskö sun vaan myöntää taipumukses ja lakata pelkäämästä. Seksuaalisuutensa tuntevat heterot tietää, mistä kaapista tuo kammo kumpuaa.....

;D ;D
Homothan käyttää tuota sateenkaariaatamin sanontaa kun joutuvat puolustus kannalle,se on ikivanha fraasi johon he turvaavat.
Miten Aatamikin lähti tuohon vasemmiston ja vihreiden projektiin niin hankasti mukaan se tässä ihmetyttää,miten alas voi ihminen vajota periaatteissaan ? :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Mä väitän ett homoperhe joka on pitkään harkinnut lasten hankintaa kykenee huolehtimaan lapsistaan keskiverto perhettä paremmin.... Moni on kai kuullut taloustaantumasta.....

Toix joku esille tuollaisenkin aspektin.......

Lainaat sää ittees?  ;D

Haluut sä noobelin tuosta havainnosta......sä voit jatkaa ko. aiheessa eteenpäin...

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä väitän ett homoperhe joka on pitkään harkinnut lasten hankintaa kykenee huolehtimaan lapsistaan keskiverto perhettä paremmin.... Moni on kai kuullut taloustaantumasta.....

Toix joku esille tuollaisenkin aspektin.......

Lainaat sää ittees?  ;D

Haluut sä noobelin tuosta havainnosta......sä voit jatkaa ko. aiheessa eteenpäin...

Viskipullo riittää... mut kyl saa olet jäljillä tossa itse aiheessa.
It ain't over till the fat lady sings

mymmy

• Vieras

Väärä diagnoosi johtaa väärään loppupäätelmään  :o
Mielestäni kyse ei ole oikeastaan homojen tasa-arvosta, vaan ainoastaan lasten oikeuksista, avioliitto-oikeus toisi heille adoptio-oikeuden, jota en antaisi, lapsella on oikeus normaaliin perhe-elämään  :o
Lapsen oikeuden pitää aina mennä näiden erillisryhmien oikeuden edelle  8)
[/quote]

Sukupuolineutraalin ajattelun taustalla näyttää olevan postmoderni järkiperusteiden vähättely ja gnostilaistyyppinen aineellisten realiteettien sivuuttaminen.Tästä haaveilun varaan rakentuvasta yhteiskuntakokeilusta vastuun tulevat kantamaan lapset.
Lasten hyvinvointia ja yhteiskunnan perusrakenteita koskettava ratkaisu uudesta avioliittolaista on ajettu läpi rikkomalla järkiperäisen keskustelun perussääntöjä ja turvautumalla tunnemanipulaatioon. vastustajat leimataan pahoiksi ja ollaan itse olevinaan rakkauden asiantuntijoita,eikä ymmärretä,että yhteiskunnan perussääntöjen rikkomisella voi olla tuhoisat seuraukset. :o

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Homothan käyttää tuota sateenkaariaatamin sanontaa kun joutuvat puolustus kannalle,se on ikivanha fraasi johon he turvaavat.
Miten Aatamikin lähti tuohon vasemmiston ja vihreiden projektiin niin hankasti mukaan se tässä ihmetyttää,miten alas voi ihminen vajota periaatteissaan ? :o
Joojoo  ;D ;D

Olen jo monta kertaa sanonut sen. Ei ole syytä kieltää ihmisiltä sellaisia asioita, jotka eivät vahingoita muita. Sinäkin saat vapaaati huijata ihmisiä höpinöilläsi, kunhan et aiheuta heille henkisiä tai taloudellisia vahinkoja.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Väärä diagnoosi johtaa väärään loppupäätelmään  :o
Mielestäni kyse ei ole oikeastaan homojen tasa-arvosta, vaan ainoastaan lasten oikeuksista, avioliitto-oikeus toisi heille adoptio-oikeuden, jota en antaisi, lapsella on oikeus normaaliin perhe-elämään  :o
Lapsen oikeuden pitää aina mennä näiden erillisryhmien oikeuden edelle  8)

Sukupuolineutraalin ajattelun taustalla näyttää olevan postmoderni järkiperusteiden vähättely ja gnostilaistyyppinen aineellisten realiteettien sivuuttaminen.Tästä haaveilun varaan rakentuvasta yhteiskuntakokeilusta vastuun tulevat kantamaan lapset.
Lasten hyvinvointia ja yhteiskunnan perusrakenteita koskettava ratkaisu uudesta avioliittolaista on ajettu läpi rikkomalla järkiperäisen keskustelun perussääntöjä ja turvautumalla tunnemanipulaatioon. vastustajat leimataan pahoiksi ja ollaan itse olevinaan rakkauden asiantuntijoita,eikä ymmärretä,että yhteiskunnan perussääntöjen rikkomisella voi olla tuhoisat seuraukset. :o
[/quote]

Kerrotko mymmy mitä tarkoittaa "gnostilaistyyppinen  aineellisten realiteettien sivuuttaminen"... :o

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Kerrotko mymmy mitä tarkoittaa "gnostilaistyyppinen  aineellisten realiteettien sivuuttaminen"... :o
Tuon tekstin taitaa olla tuhertanut se huuhaapalkittu Puolimatka, suomalaisten vastine uskonnollisille tiedemiehille....

mymmy

• Vieras

[/quote]

[/quote]

------------http://fi.wikipedia.org/wiki/Gnostilaisuus :)

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

------------http://fi.wikipedia.org/wiki/Gnostilaisuus :)
[/quote]

Ihan omin sanoin... :P

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
mutta mitähän tekee lapsen kehitykselle kun homot naiskentelevat koko ajan vain estoitta ja kuinka moni on todella nähny heteroparien naivan ihan yhtä estotta?          joka paikassa on nuo homppelit vain tekemässä sitä yhtä, liekö joku rotesti tai joku mutta kuin monta on ihan oikeen aikuisesti hilipasemassa tööttiin julkisella paikalla?

No yksi hetero on ilmoittanut naiskelleensa Zeppeliinin parkkipaikal. ;D

posliinmummovako se siellä naiskhentel.  ::)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Mihin panee siinäpä se SUURI ero!
Sassi määrittää hyvän vanhemmuuden sen mukaan, minne aisa työnnetään.  ;D ;D ;D

Mielestäni kaikki jotka tykkäävät kerätä postimerkkejä, ovat automaattisesti huonoja vanhempia.

Viimeksi muokattu: 20.12.14 - klo:11:59 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

mymmy

• Vieras
----aatami väittää meitä itsekkääksi,koska emme sallisi sukupuolineutraaleitten mennä naimisiin. Minä taas pidän itsekkäänä sitä ajatusta,ettei kysytä lapsilta mitään,koska oma tahto ja halu menee kaiken edelle.Olen lukenut koko ikäni ihmisten omaelämänkertoja.Usein juuri näitä adoptiotarinoita,joissa sitten etsitään yhteyttä omiin vanhempiin ja kärsitään juurettomuudesta  monesti koko ikänsä.

Vaikka homot olisivat kuinka hyviä vanhempia,niin kaksi isää tai äitiä ei ole lapselle normaalitila.

Tämä kokeilu on verrattavissa eläinkokeisiin,joissa puolustuskyvyttömillä testataan epänormaaleita elämäntilanteita,mutta tulokset voidaan nähdä vasta kymmenien vuosien päästä. se on täysin edesvastuutonta ja osoittaa ihmisten suurta tyhmyyttä.

Minä itse viljelin tuossa edellä sivistyssanoja ihan tahallaan.Kun aatami pitää meitä muita tollukoina,niin pitäähän se meille näyttää,kuinka korkeasti koulutettu hän on ,jotta tietää varmasti,mikä on oikein ja  mikä väärin.Ylimielisyys on tosi inhottava piirre ihmisessä ja oman hännän nostaminen. :-*

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
----aatami väittää meitä itsekkääksi,koska emme sallisi sukupuolineutraaleitten mennä naimisiin. Minä taas pidän itsekkäänä sitä ajatusta,ettei kysytä lapsilta mitään,koska oma tahto ja halu menee kaiken edelle.Olen lukenut koko ikäni ihmisten omaelämänkertoja.Usein juuri näitä adoptiotarinoita,joissa sitten etsitään yhteyttä omiin vanhempiin ja kärsitään juurettomuudesta  monesti koko ikänsä.

Vaikka homot olisivat kuinka hyviä vanhempia,niin kaksi isää tai äitiä ei ole lapselle normaalitila.

Tämä kokeilu on verrattavissa eläinkokeisiin,joissa puolustuskyvyttömillä testataan epänormaaleita elämäntilanteita,mutta tulokset voidaan nähdä vasta kymmenien vuosien päästä. se on täysin edesvastuutonta ja osoittaa ihmisten suurta tyhmyyttä.

Minä itse viljelin tuossa edellä sivistyssanoja ihan tahallaan.Kun aatami pitää meitä muita tollukoina,niin pitäähän se meille näyttää,kuinka korkeasti koulutettu hän on ,jotta tietää varmasti,mikä on oikein ja  mikä väärin.Ylimielisyys on tosi inhottava piirre ihmisessä ja oman hännän nostaminen. :-*
eipä niiltä lapsilta kysytä sitäkään, syntyykö ne lestadiolaisperheeseen tai jehovantodistajiin.... Onneton pointti. Koko tekstistä jää käteen vain uskovaisen ylemmyys, kyky ja halu määritellä muiden ihmisten normaalius ja käyttäytymismalli  :-[

Enkä mää ole koulutettu ollenkaan. sivistyssanoja käytän silloin, kun suomalaista vastinetta ei ole tai sen ilmaisema vivahde ei aja tarkoitusta.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Sateenkaariaatami on myös vasemmistovihreä ,ei voi kuin nauraa hekottaa aatamin toilaluille. :D :D
Supersampiainen on samalainen vasemmistovihreä militantti. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sateenkaariaatami on myös vasemmistovihreä ,ei voi kuin nauraa hekottaa aatamin toilaluille. :D :D
Supersampiainen on samalainen vasemmistovihreä militantti. ;D

Kyl sammakka on enempi rahanaatteen miehiä... ::)