----aatami väittää meitä itsekkääksi,koska emme sallisi sukupuolineutraaleitten mennä naimisiin. Minä taas pidän itsekkäänä sitä ajatusta,ettei kysytä lapsilta mitään,koska oma tahto ja halu menee kaiken edelle.Olen lukenut koko ikäni ihmisten omaelämänkertoja.Usein juuri näitä adoptiotarinoita,joissa sitten etsitään yhteyttä omiin vanhempiin ja kärsitään juurettomuudesta monesti koko ikänsä.
Vaikka homot olisivat kuinka hyviä vanhempia,niin kaksi isää tai äitiä ei ole lapselle normaalitila.
Tämä kokeilu on verrattavissa eläinkokeisiin,joissa puolustuskyvyttömillä testataan epänormaaleita elämäntilanteita,mutta tulokset voidaan nähdä vasta kymmenien vuosien päästä. se on täysin edesvastuutonta ja osoittaa ihmisten suurta tyhmyyttä.
Minä itse viljelin tuossa edellä sivistyssanoja ihan tahallaan.Kun aatami pitää meitä muita tollukoina,niin pitäähän se meille näyttää,kuinka korkeasti koulutettu hän on ,jotta tietää varmasti,mikä on oikein ja mikä väärin.Ylimielisyys on tosi inhottava piirre ihmisessä ja oman hännän nostaminen.