http://www.hs.fi/kotimaa/a1416462482208?ref=tf_iHSisboksi300-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage&jako=32993966c829ec1169987e5f540322dfJuuri ennen kuolemaansa Elias ja hänen vanhempansa kertoivat Helsingin Sanomille tapahtumista, jotka muutama vuosi sitten suistivat koko perheen elämän raiteiltaan.SKN sami mouhopään mukaan kannabis on haitatonta pössyttelyä,Nykyinen häiriintynyt käytös jo osoittaa toista ja osoittavat kannagbiksen vaarat
Alkaa olla yleistä tuo pilven pössyttely ym.sienten käyttö.Lähes joka päivä poliisi huumeissa ajavia poimii liikenteestä.Ja kuinka paljon niitä todellisuudessa onkaan koska noita ratsioita on hyvin harvakseltaan.
http://mic.com/articles/87743/harvard-scientists-studied-the-brains-of-pot-smokers-and-the-results-don-t-look-good
Tämän logiikan perusteella runkkaaminen johtaa homouteen Kevyt miehinen kosketus johtaa vuosien kuluessa raavaiden urosten väliseksi mittelöksi Onko ape samaa mieltä tästä teoriasta
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:26Tämän logiikan perusteella runkkaaminen johtaa homouteen Kevyt miehinen kosketus johtaa vuosien kuluessa raavaiden urosten väliseksi mittelöksi Onko ape samaa mieltä tästä teoriasta Eikös siitä saa sakotkin jos sen tekee jonkun muun käsi? 50 eurolla olen kuullut käden tarttuvan toimeen valomerkin jälkeen. Sit siitä vielä rikesakko niin ei runkkaajalle jää mitään muuta ku läikkä hihaan ja pesuainekulut.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 22.11.14 - klo:15:35Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:26Tämän logiikan perusteella runkkaaminen johtaa homouteen Kevyt miehinen kosketus johtaa vuosien kuluessa raavaiden urosten väliseksi mittelöksi Onko ape samaa mieltä tästä teoriasta Eikös siitä saa sakotkin jos sen tekee jonkun muun käsi? 50 eurolla olen kuullut käden tarttuvan toimeen valomerkin jälkeen. Sit siitä vielä rikesakko niin ei runkkaajalle jää mitään muuta ku läikkä hihaan ja pesuainekulut. Yks A-net nimimerkki kerran mulle uhosi, että ******** joku lyyli tekee tuota ilmaiseksi jos se vaan viitsii tilata paikalle
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:39Lainaus käyttäjältä: SKN - 22.11.14 - klo:15:35Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 22.11.14 - klo:15:26Tämän logiikan perusteella runkkaaminen johtaa homouteen Kevyt miehinen kosketus johtaa vuosien kuluessa raavaiden urosten väliseksi mittelöksi Onko ape samaa mieltä tästä teoriasta Eikös siitä saa sakotkin jos sen tekee jonkun muun käsi? 50 eurolla olen kuullut käden tarttuvan toimeen valomerkin jälkeen. Sit siitä vielä rikesakko niin ei runkkaajalle jää mitään muuta ku läikkä hihaan ja pesuainekulut. Yks A-net nimimerkki kerran mulle uhosi, että ******** joku lyyli tekee tuota ilmaiseksi jos se vaan viitsii tilata paikalle