Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kevät sirkus  (Luettu 2580 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kevät sirkus
 Ensi keväänä nähdään mahtava sirkus ja katkeria pettynneitä kepulaisia. ;D

https://www.facebook.com/groups/paavo/

Minä olisin kyllä toivonut, että Paavo olisi pyrkinyt puheenjohtajaksi, koska Suomi tarvitsee seuraavaksi pääministerin, joka vastustaa EU:hun kuulumista ja saa aikaan kansanäänestyksen EU:iin kuulumisesta.
Eikö Paavo olisi ollut siihen juuri oikea mies, koska hänellä on kokemusta EU:sta ja sen toimimattomuudesta. Sehän syö kaikki suomalaisten rahat.

Minä kyllä ihmettelen miksi Paavo ei liity persuihin.

Juuso V

• Vieras
Vs: Kevät sirkus

Minä olisin kyllä toivonut, että Paavo olisi pyrkinyt puheenjohtajaksi, koska Suomi tarvitsee seuraavaksi pääministerin, joka vastustaa EU:hun kuulumista ja saa aikaan kansanäänestyksen EU:iin kuulumisesta.
Eikö Paavo olisi ollut siihen juuri oikea mies, koska hänellä on kokemusta EU:sta ja sen toimimattomuudesta. Sehän syö kaikki suomalaisten rahat.

Minä kyllä ihmettelen miksi Paavo ei liity persuihin

Jos valitsisivat puheenjohtajaksi.... ::)

Viimeksi muokattu: 13.11.14 - klo:11:25 kirjoittanut Juuso V

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei loikkaria voi suoraan johtajaksi valita ja kepua laisinkaan ;D Kyllä Timo muistaa mitä Veikko opetti.

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
katkera kaipurpukki tuas vaahissa.  ;D

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kokoomuksessa on paniikki päällä, eikä mikään ihme kun kattoo kannatuslukuja  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Juuso V

• Vieras

Ei loikkaria voi suoraan johtajaksi valita ja kepua laisinkaan ;D Kyllä Timo muistaa mitä Veikko opetti.

Niin onhan se melko mahdoton yhtälö ,mutta muutakaan ei oikein ole persuilla tarjolla ennen hallitusneuvotteluja  ;D

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Kokoomuksessa on paniikki päällä, eikä mikään ihme kun kattoo kannatuslukuja  ;D

Juu Sepet ja Veetieemelit on aktivoituneet ehkä tavallistakin aiemmin. Tuskin stuppikaan olis ikimailmassa tullut Outokumpuun jos ei alkais olla hätä !

Toki onhan siellä leikkipuisto jossa pääsee tekemään itsestään pellen. Taas kerran  :D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
... tekemään itsestään pellen!!!!   mitä tuo nyt tarkoittaa?   että kun pelle tekee itsestään lisää pelleä niin syntyy ruutia????     kyllä tuon paikka olisi jossain niuvaniemessä eikä maan johdossa!                         mutta eipä toi salekaan ihan kaiken järjenjätti näytä olevan.   ei kaikkea mitä ajattelee tartte sanoa julkisesti, kun ei ihan varma mitä sanoo muutenkaan.                              ryssät taas lisää takajaloillaan ja päkman juhliii!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
... tekemään itsestään pellen!!!!   mitä tuo nyt tarkoittaa?   että kun pelle tekee itsestään lisää pelleä niin syntyy ruutia????     kyllä tuon paikka olisi jossain niuvaniemessä eikä maan johdossa!                         mutta eipä toi salekaan ihan kaiken järjenjätti näytä olevan.   ei kaikkea mitä ajattelee tartte sanoa julkisesti, kun ei ihan varma mitä sanoo muutenkaan.                              ryssät taas lisää takajaloillaan ja päkman juhliii!

Mitähän kepu tekee sillä vaalivoitolla? Kerron itse, jos ettei itse keksi. Rupeaa taas rakentamaan korruptiota. Myy valtion omaisuutta ja jakaa sen kepufirmoille. Näin sanoi Kalle Isokallio äsken. Olen samaa mieltä.  ;D

Todellisuudessa tätä menoa, niin seuraavan hallituksen mahdollisuudet on aika vähissä. Seuraavat 4 vuotta tehdään vaan huonoja päätöksiä. Rinteen puheesta ymmärsin, että kosiskelee kepua kumppaniksi. Kaksi sosialistipuoluetta sopii hyvin yhteen. Paavosta pääkanisteri.

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Kuule Sepe. Tekis mieli kysyä sinulta jotain ihan vakavasti ja ilman *****iluja. Uskotko sinä tosiaan että näillä puolueilla ja poliitikoilla on aikuisten oikeasti jotain eroa näiden roolien lisäksi joita he kannattajiensa iloksi esittävät ?

En usko että kepu on piiruakaan vähempää korruptoitunut kuin vaikkapa kokoomus, mutta lapsenuskossani ehkä saatan haaveilla että kun "maakuntien" poliitikot on koplaamassa arkadianmäellä, niin ehkä niistä kepun murusista saattaa tippua tänne kehäkolmosen ulkopuolellekin hieman enempi. Ettei ihan kaikki veronmaksajilta sisäpiiriläisten omiin taskuihin kierrättämättä jäänyt raha mene länsimetroon ja mamujen hyysäämiseen.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

mymmy

• Vieras
Kuule Sepe. Tekis mieli kysyä sinulta jotain ihan vakavasti ja ilman *****iluja. Uskotko sinä tosiaan että näillä puolueilla ja poliitikoilla on aikuisten oikeasti jotain eroa näiden roolien lisäksi joita he kannattajiensa iloksi esittävät ?

En usko että kepu on piiruakaan vähempää korruptoitunut kuin vaikkapa kokoomus, mutta lapsenuskossani ehkä saatan haaveilla että kun "maakuntien" poliitikot on koplaamassa arkadianmäellä, niin ehkä niistä kepun murusista saattaa tippua tänne kehäkolmosen ulkopuolellekin hieman enempi. Ettei ihan kaikki veronmaksajilta sisäpiiriläisten omiin taskuihin kierrättämättä jäänyt raha mene länsimetroon ja mamujen hyysäämiseen.
--jos korhosen kirjaan on uskominen niin kepun touhut on ollut 80-90 luvulla pelkkää kähmintää ja kieroilua,paljon pahempaa kuin ne vaalitukijutut,joista syytettiin.Mutta mukana oli myös koko ja sdp.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hyvä kysymys. Ensin pitäisi sopia mikä on korruptiota ja mikä ei. Se nimittäin vaihtelee puolueiden ja ihmisten mukaan. Kepulaisten mielestä on korruptiota on Kansallissäätiö. Kepun mielestä ei ole korruptiota ei ole Nuorisosäätiö. Vaikka Nuorisosäätiön rahoittajana on ARA ja Ray. Nuorisösäätiön kassavirta tulee Kelalta. Nuoret jotka asuvat noissa taloissa saavat asuntotukea Kelalta. Ei ole korruptiota siirtää Nuorisosäätiön voittoa vaalirahoitukseen ostamalla tauluja varastoon, vaikka säätiön säännöt sen kieltävät.

Vastausta odotellaan.  ;D