Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eemeli  (Luettu 2094 kertaa)

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eemeli
 Eemelin ulostulot on niin stereotyyppistä kokoomusänkyröintiä että näkemys siitä että, hahmo on kepun likaisten temppujen osaston luomus vahvistuu.  Kepun kannatuksen ennätysmäinen nousu ja kokoomuksen painuminen maanrakoon osoittaa konseptin toimivuuden.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Eemeli
Jo vain näyttääpi Vahteramäen satuolennon """"työ"""" tuottavan tulosta...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Kepulla on odotettavissa Pyrrhoksen voitto keväällä. Vielä yksi voitto, niin olen hävinnyt.  ;D

Viimeksi muokattu: 11.11.14 - klo:20:19 kirjoittanut Sepeteus

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kepulla on odotettavissa Phyrhoksen voitto keväällä. Vielä yksi voitto, niin olen hävinnyt.

Sepähän on vain onneksi isänmaale, ku sie häviät...     ::)

(Mikähän se tuommonen Phyrhos muuten on...?)     ???
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kepulla on odotettavissa Phyrhoksen voitto keväällä. Vielä yksi voitto, niin olen hävinnyt.

Sepähän on vain onneksi isänmaale, ku sie häviät...     ::)

(Mikähän se tuommonen Phyrhos muuten on...?)     ???

Pyrhos oli kreikkalainen kenraali, joka soti roomalaisia vastaan, se voitti kyllä kaikki taistelut kahdenkymmenen vuoden ajan, mutta totesi lopussa että hällä ei ole varaa näihin voittoihin  :o
Ja lähti sitten kotia  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

mää vai

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 2015-ostajan markkinat
Ootteko te kaikki niitä kepulaisia? Mä tiiän ton eemelin oikeen henkilöllisyyden ja yllättäen totuus on tarua ihmeellisempää ;D ;D
Oon vaatimaton!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Päivän Hesari
kepun varjobudjetti +- 0 nykyiselle.

Siis ainoastaan ja vain yrityksiä rokottamalla ja verottomalla rahansiirtoa tundran taakse, synkeimmille lue varmimmille kannatusalueille.

Siis ei mitään uutta.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kuitenkin se nostaa suomen suosta joten mitä sitä ruutia uudestaan keksimään kun ottaa vaan vanhat konstit käyttöön ja suomi nousuun!                           siihen mitään selfiä tartte!

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
nojoo. mutta tietääkö ketään kehäteiden sisäpuolella, tai edes siinä välittömässä läheisyydessä ulkopuolella yhtään kalihvaattia tai toimistoa, johon sijoittamalla maamme talous lähtisi nousuun.

vai täytyykö mennä tuonne korkeudelle äänekoski, tai sotkamo. vai peräti melkein sodankylä ::)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
nojoo. mutta tietääkö ketään kehäteiden sisäpuolella, tai edes siinä välittömässä läheisyydessä ulkopuolella yhtään kalihvaattia tai toimistoa, johon sijoittamalla maamme talous lähtisi nousuun.

vai täytyykö mennä tuonne korkeudelle äänekoski, tai sotkamo. vai peräti melkein sodankylä ::)

Sun tarttis varmaan joskus käydä Helsingissä .Nimittäin menoa ja meininkiä ja vilskettä vilinää . Pienkoneasiakkaista Hesalaiset niistä parhaimpia . Rahaa kato löytyy .  ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Ootteko te kaikki niitä kepulaisia? Mä tiiän ton eemelin oikeen henkilöllisyyden ja yllättäen totuus on tarua ihmeellisempää ;D ;D
;D

Näin se yleensä on.

Mua lähinnä huvittaa se, miten änkyrätrollaajat (=ape,eemeli,veeti,icefarmer,vaanijat/korkenkorvalaiset) saavat jotkut hermostumaan tyhjänpäiväisyyksistään  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nii että se onki toellisuuesa kovettu komunisti, ja SN-seuran jäsen...?      ::)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
;D

Näin se yleensä on.

Mua lähinnä huvittaa se, miten änkyrätrollaajat (=ape,eemeli,veeti,icefarmer,vaanijat/korkenkorvalaiset) saavat jotkut hermostumaan tyhjänpäiväisyyksistään  ;D
osoota uks rolli minkä minä oon tänne laittanu >:( :o :P :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...