Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 1,5 senttiä  (Luettu 7336 kertaa)

agn830

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 106
1,5 senttiä
Kauheeta-mihinkähän tänkin ylimääräsen rahan pistää-naurettavaa touhua..

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 1,5 senttiä
Kauheeta-mihinkähän tänkin ylimääräsen rahan pistää-naurettavaa touhua..

Jaa mistä?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: 1,5 senttiä
Eihän asia minua sinänsä liikuta, mutta miksi nuokin sentit kohdistuu vaan tietylle alueelle. Enemmän niille olisi käyttöä alueilla, joissa muutenkin on vähemmän senttejä käytettävissä >:(

rookie

  • Vieras
Vs: 1,5 senttiä
Kauheeta-mihinkähän tänkin ylimääräsen rahan pistää-naurettavaa touhua..

mä en kyl kehtais itkee kun "ilmasta" rahaa sais

case_4230

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
Vs: 1,5 senttiä
Ääh, etelään nuokin tuet jois joutanu

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: 1,5 senttiä
Ääh, etelään nuokin tuet jois joutanu
elä nyt tommosia ala heti alkuun, myönnytyksiä. joka sentti on sul tärkee, kun alat oikkeen kunnolla ryskään ja laajentaan!
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

case_4230

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
Vs: 1,5 senttiä
hehe, kuitenniin ite oon sitä mieltä että koko suomeen tasatuki maidolle ehkä pohjosinta lappia lukuun ottamatta, ja lypsän varmaan parsnavetassa vielä ihan jonkun vuoden että en ruppee hätäilemään

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: 1,5 senttiä
Eihän asia minua sinänsä liikuta, mutta miksi nuokin sentit kohdistuu vaan tietylle alueelle. Enemmän niille olisi käyttöä alueilla, joissa muutenkin on vähemmän senttejä käytettävissä >:(
Eli haaroväliin  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: 1,5 senttiä
Eihän asia minua sinänsä liikuta, mutta miksi nuokin sentit kohdistuu vaan tietylle alueelle. Enemmän niille olisi käyttöä alueilla, joissa muutenkin on vähemmän senttejä käytettävissä >:(
Eli haaroväliin  ;D
Pitääkö kaikki aina ajatella noin kaksimielisesti :o Tosin kelpaishan mulle sen verran lisää ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: 1,5 senttiä
Eihän asia minua sinänsä liikuta, mutta miksi nuokin sentit kohdistuu vaan tietylle alueelle. Enemmän niille olisi käyttöä alueilla, joissa muutenkin on vähemmän senttejä käytettävissä >:(
Eli haaroväliin  ;D
Pitääkö kaikki aina ajatella noin kaksimielisesti :o Tosin kelpaishan mulle sen verran lisää ;D
Mää ottaisin sinne 20 senttiä enemmän kuin vaikka lihan hintaan  ;D

Tienaisi enemmän ja olisi hauskempaa  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: 1,5 senttiä
Kauheeta-mihinkähän tänkin ylimääräsen rahan pistää-naurettavaa touhua..
Vaihda maitotonkka robottiin, niin johan alkaa olla merkitystä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: 1,5 senttiä
Kauheeta-mihinkähän tänkin ylimääräsen rahan pistää-naurettavaa touhua..
Vaihda maitotonkka robottiin, niin johan alkaa olla merkitystä.
Tuo on kyllä totta, tonkka kokoluokassa tuota lisää ei edes huomaa, mutta kun siirrytään robotilliseen niin johan ottaa silmään.  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: 1,5 senttiä
mutta eikös tuolla ole monessakin suhteessa iso merkitys?   jos teet 1,5 senttiä liian ison oven normikarmeihin niin kyllä tuntuu laittaa ovi kiinni!

agn830

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 106
Vs: 1,5 senttiä
...ja tällä foorumilla ,kun ei ookkaan ku ökytilalliset kommentoimassa,ja TE c-alueen kadehtijat,tervetuloa vaan tänne viljelemään,lähtisitte vähän äkkiä häntä koipien välissä etelän maille.

navettapiika

  • Vieras
Vs: 1,5 senttiä
...ja tällä foorumilla ,kun ei ookkaan ku ökytilalliset kommentoimassa,ja TE c-alueen kadehtijat,tervetuloa vaan tänne viljelemään,lähtisitte vähän äkkiä häntä koipien välissä etelän maille.
Älä nyt noin nokastu, ei sitä tiedä, vaikka on navetan nurkat vastakkain...eikä tuota meitin kompleksia hyvällä tahdollakaan pysty ökytilaksi tituleerata. ;D