Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Katsastuksessa hylsy !  (Luettu 11847 kertaa)

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Meillä rouva (riittävän monta paidannappia auki) käy katsastamassa passatin, mä vanhan volvon, kun se menee läpi varmemmin. Ennen kuin mä käytin pasaatinkin inssillä tuli hylsy, nykyisin korkeintaan korjauskehotus.

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Katsastuksessa hylsy !
16v vanha hevoskoppi eteenpäin pitäs olla kuulemma äärivalot ei oo ollu koskaan mut nyt tuli loimaan mulkulta hylsy voi olla että en käy siä muutamaanvuoteen *****

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Mitäs noita katsastelemaan. Lienee pyöreät 10 v siitä kun polizei on viimeksi kysellyt rekisteriotetta.

Näkevät onko katsastettu ilman rekisteriotettakin
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/683295/Rekisterikilpien+lukulaite+tulee+poliisiautoihin+koko+maahan

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Mitäs noita katsastelemaan. Lienee pyöreät 10 v siitä kun polizei on viimeksi kysellyt rekisteriotetta.

Näkevät onko katsastettu ilman rekisteriotettakin
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/683295/Rekisterikilpien+lukulaite+tulee+poliisiautoihin+koko+maahan
Ihan hyvä ratkaisu. Taas ollaan hieman tasa-arvoisempia noiden pinnarien kanssa...  ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Katsastustoiminnam idea on saara romuautot pois liikenteestä.

Mut mun Opelia eivät vaan saa hylättyä  >:( Alkaa jo kyllästyttää.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Katsastustoiminnam idea on saara romuautot pois liikenteestä.

Mut mun Opelia eivät vaan saa hylättyä  >:( Alkaa jo kyllästyttää.
::) ::) ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Mitäs noita katsastelemaan. Lienee pyöreät 10 v siitä kun polizei on viimeksi kysellyt rekisteriotetta.

Näkevät onko katsastettu ilman rekisteriotettakin
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/683295/Rekisterikilpien+lukulaite+tulee+poliisiautoihin+koko+maahan
Paska laite. Kerran ajelin pari vuotta katsastamattomalla autolla ja talvirenkailla (nastallisilla, tosin paskoilla) kesät ja talvet.  ;D Samoin taannoin painelin suruutta ilman ajokorttia...  ::)
Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Katsastustoiminnam idea on saara romuautot pois liikenteestä.

Mut mun Opelia eivät vaan saa hylättyä  >:( Alkaa jo kyllästyttää.
::) ::) ::)
Jokos Transu on katsastettu  ::) Taanoinhan ostit katsastamattoman Transun ja ajelit sillä ratsiaan  ;)

Niinkuin pikkuisen nolo homma, eteenkin "pukki perässä"  ;)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Muistakaa pitää liikenne vakuutus voimassa,meinaan maksaa pikkusen jos jotakin sattuu.Paikallinen kylähullu jäi junan alle ,henki säästy ,junaan tuli jotakin pientä lasku tuli Vr:ä 65 000 ekua,ei muuta kuin maksamaan.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Muistakaa pitää liikenne vakuutus voimassa,meinaan maksaa pikkusen jos jotakin sattuu.Paikallinen kylähullu jäi junan alle ,henki säästy ,junaan tuli jotakin pientä lasku tuli Vr:ä 65 000 ekua,ei muuta kuin maksamaan.

Ookko Risto ihan varma??? :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1081
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Minusta se on ok että katsatusmies reputtaa koslan jos bongaa siitä liikenneturvallisuutta vaarantavia puutteita.
Miksi ihmeessä pitäisi jotain turvattomia rimpuloita päästää katsastuksesta läpi, auton omistajahan siinä viime kädessä pahiten kärsii jos jotain sattuu.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Nooh olihan tuo jo 14v vanha rottelo ja 250 donaa kolissu pikataipaleita,
Autofit Sievi hoitaa hommat ja ajoaikaa olis ollu viä helmikuuhun :-)
Kunhan kokeilin mitä nyt löytävät, mutta savua 0,25 ja jarrut, yms pelitti :-)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20029
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Muistakaa pitää liikenne vakuutus voimassa,meinaan maksaa pikkusen jos jotakin sattuu.Paikallinen kylähullu jäi junan alle ,henki säästy ,junaan tuli jotakin pientä lasku tuli Vr:ä 65 000 ekua,ei muuta kuin maksamaan.

Liikennevakuutuslaissa määritellään Liikennevakuutuskeskuksen velvollisuudet:  LVK:n vastuu vakuuttamattoman ajoneuvon aiheuttamasta vahingosta on periaatteessa samanlainen kuin vakuutusyhtiön vastuu vakuutetun ajoneuvon aiheuttamasta vahingosta. 

Ulkopuolelle jäävät omistajan tai haltijan henkilövahingot ja kuljettajan henkilövahingot, jos tiesi, että vakuuttamaton ajoneuvo kyseessä.

Ajoneuvon omistajalta/haltijalta voidaan kiinni jäädessä periä hyvikemaksua, onnettomuustapauksessa jopa 10x bonuksettomasta vakuutusmaksusta,

http://www.lvk.fi/fi/

-SS-

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Meillä rouva (riittävän monta paidannappia auki) käy katsastamassa passatin, mä vanhan volvon, kun se menee läpi varmemmin. Ennen kuin mä käytin pasaatinkin inssillä tuli hylsy, nykyisin korkeintaan korjauskehotus.

Sama taktiikka. Sanoin kesällä että osaathan tuon oman autosi ' käyttää härällä', itellä on jo kaks romua vuodessa käytettävä. Laakista läpi että heilahti.

Minulle kävi kesällä hieman ohrasesti tuon kameravalvonnan kanssa. Pienestä ylinopeudesta ei olis tullut kuin rikesakko, mutta katsastuksen unohtamisesta 115 ekun muistutus.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Vs: Katsastuksessa hylsy !
Meillä rouva (riittävän monta paidannappia auki) käy katsastamassa passatin, mä vanhan volvon, kun se menee läpi varmemmin. Ennen kuin mä käytin pasaatinkin inssillä tuli hylsy, nykyisin korkeintaan korjauskehotus.

Sama taktiikka. Sanoin kesällä että osaathan tuon oman autosi ' käyttää härällä', itellä on jo kaks romua vuodessa käytettävä. Laakista läpi että heilahti.

Minulle kävi kesällä hieman ohrasesti tuon kameravalvonnan kanssa. Pienestä ylinopeudesta ei olis tullut kuin rikesakko, mutta katsastuksen unohtamisesta 115 ekun muistutus.
osaakohan tuo automaattinen rekisterikilvenlukulaite myös heti herjata jotta omstajalta kortti pois, eukon nimissä olevalla autolla joutuu siinä tapauksessa ajeleen :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...