Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väkisten myyntiä  (Luettu 8488 kertaa)

mymmy

• Vieras
Väkisten myyntiä
Kuukausi sitten mulle tuli postissa pieni paketti,jonka päällyksestä näin,että se on joku luontaistuotefirma.
Heitin paketin kaapin nurkkaan,ajatellen,että se on joku näytepaketti.
Sitten tuli 3:n viikon päästä lasku:33ekua :o
Vein paketin postiin palautettavaksi.Muutaman päivän päästä paketti tuli takaisin postilaatikkoon >:(
Hain paketista firman puhelinnumeron,ja sain naisen pitkän odotuksen jälkeen puhelimeen.
Hän väitti pokkana,että ko.tuotetta oli tullut minulle kestotilauksena jo vuoden ajan.Silloin meni hermot .
Kysyin ,pitääkö minun ottaa yhteys kuluttajansuojaan,mitähän ne sanois tästä pakkomyynnistä.
Silloin nainen lupasi,että paketin saa palauttaa ja antoi uuden palautusosoitteen.Sanoin,että mulle ei saa ikinä lähettää mitään tietämättäni,seuraavalla kerralla laitan paketin suoraan roskiin. >:(
Kun otin keväällä seuraa 5 :n kuukauden jakson,niin eiköhän sekin muuttunut kestotilaukseksi.
Soitin sinne ja sanoin,että lehden tulon pitää loppua heti.No loppuihan kun suutuin ihan tosissaan.
Samoin kävi et-lehden kanssa.Mulle luvattiin pieni jakso sitä ja vannottiin,että tilaus ei jatku kestotilauksena.sitten kun tilausjakso oli lopullaan,alkoi puhelinhäirintä:väliin soitti mies väliin nainen,että huomaatteko,että tiausjakso on loppumassa.En vastaa enää mitään,jos joku kauppias soittaa. Eräs hyväntekeväisyysjärjestö soitti eilen:..olette olleet meidän pitkäaikainen tukijamme joten plaa,plaa jne.En ole ikinä antanut sille firmalle mitään,joten laskin puhelimen pois kädestäni.

On keksitty tällainen vanhusten huijjaus järjestelmä,jossa yritetään rahastaa vanhuksia olemattomilla sopimuksilla ja kestotilauksilla.
Onneksi vielä muisti pelaa,mutta entä sitten kun ei pelaa?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Väkisten myyntiä
jalovaara ku vie kerralla muutaman tonnin ni tutktaan vaan rauhassa ja odotellaan oikeuden päätöstä ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

• Vieras
Toivottavasti sinut laitetaan sitten holhoukseen ja joku ottaa sulta puhelimen pois, kun et enään muista. Voi joku viedä pian kolehtina koko eläkkeen. :o

mymmy

• Vieras
Toivottavasti sinut laitetaan sitten holhoukseen ja joku ottaa sulta puhelimen pois, kun et enään muista. Voi joku viedä pian kolehtina koko eläkkeen. :o
-----------------------------karmeeta.Mutta ei kolehti ole pakkomaksu,eikä rahalla pääse taivaaseen :'(
Pitääköhän mun vaihtaa puh.numero? Olen jo kertaalleen kieltänyt puhelinmyynnin,mutta muutaman kuukauden päästä se alkoi taas.
Yritän olla vastaamatta tuntemattomiin numeroihin,mutta mielessä käy,että jos joku tuttu kuitenkin soittaa!!

mymmy

• Vieras
--säälittää nuo yksin asuvat vanhukset.Mulla kuiteski ukko pitää jöötä,jos minä sekoan,mutta entäs jos kummaltaki menee muisti :o :o :o

Eikö tähän puhelin myyntiin saa mitään lakia.?

navettapiika

• Vieras
--säälittää nuo yksin asuvat vanhukset.Mulla kuiteski ukko pitää jöötä,jos minä sekoan,mutta entäs jos kummaltaki menee muisti :o :o :o

Yksinkertainen konsti: älä tilaa tai osta mitään puhelinmyyjältä. Näin toimien varmistat, ettei homma lähde lapasesta.
Itse en osta mitään tai tilaa puhelinmyyjän kautta. Jos haluaa tarjouksen tehdä laittakoon postin kautta, muuten ei kiitos. ;D

Köntys

• Vieras
-----------------------------karmeeta.Mutta ei kolehti ole pakkomaksu,eikä rahalla pääse taivaaseen :'(
Pitääköhän mun vaihtaa puh.numero? Olen jo kertaalleen kieltänyt puhelinmyynnin,mutta muutaman kuukauden päästä se alkoi taas.
Yritän olla vastaamatta tuntemattomiin numeroihin,mutta mielessä käy,että jos joku tuttu kuitenkin soittaa!!

Ei mymmy pidä lopettaa apuatarvitsevien auttamista keskenkaiken, eihän eläintenkään talviruokintaa voi noin vain lopettaa. Eikös Jessekin jakanut ainokaisen ruiskyrsänsä ja viiniputelinsa opetuslastensa kanssa. Joten jos sulla on mammonaa, se pitää jakaa pois  :-X

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kuule, puhelimessa on sellainen nappi jossa on punainen luurin kuva. Paina sitä. Toimii.

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Eräs perikunta sai kunnolla luettavaa kerran. Joku puhelinmyyjä oli onnistunut myymään samalle kaverille valittuja paloja 8 kestotilauksen verran. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Yksinkertainen konsti: älä tilaa tai osta mitään puhelinmyyjältä. Näin toimien varmistat, ettei homma lähde lapasesta.
Itse en osta mitään tai tilaa puhelinmyyjän kautta. Jos haluaa tarjouksen tehdä laittakoon postin kautta, muuten ei kiitos. ;D

Näin toimin minäkin.

Aika tyhmiä jotkut puh.myyjät. Kun nimeni mukaan listasta katsovat kenelle soittavat ja vastaan vielä koko nimellä, niin
kysyvät, että
oliko HH puhelimessa.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Näin toimin minäkin.

Aika tyhmiä jotkut puh.myyjät. Kun nimeni mukaan listasta katsovat kenelle soittavat ja vastaan vielä koko nimellä, niin
kysyvät, että
oliko HH puhelimessa.

Ei ne tyhmiä ole. Nauhoittavat puhelut ja sitä varten varmistelevat henkilöllisyyden.  ;D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Tuolleen se käy juu  ;D

Ja ihan jokainen kerta tilausehdoissa on maininta, että tilaus jatkuu kestona ellei tilausta peruta kuukausia ennen ilmaisjakson päättymistä. Tää on se mummopykälä -> eli saadaan laillisesti myytyä mummeleille kaikkea tarpeetonta  ;D ;D

Mun isoäidilleni, 95 v. yritettiin tuota samaa. Tai yritetään viikoittain.. Se käskee myyjiä painumaan *****un heti laakista  ;D Sitten sillä on heinähanko eteisessä. Joku kun käy ovella roplailemassa, niin se näyttää niitä piikkejä turvaketjun suojista  ;D

Itsekseen asustelee niin se on tuommoista  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Tuolleen se käy juu  ;D

Ja ihan jokainen kerta tilausehdoissa on maininta, että tilaus jatkuu kestona ellei tilausta peruta kuukausia ennen ilmaisjakson päättymistä. Tää on se mummopykälä -> eli saadaan laillisesti myytyä mummeleille kaikkea tarpeetonta  ;D ;D

Mun isoäidilleni, 95 v. yritettiin tuota samaa. Tai yritetään viikoittain.. Se käskee myyjiä painumaan *****un heti laakista  ;D Sitten sillä on heinähanko eteisessä. Joku kun käy ovella roplailemassa, niin se näyttää niitä piikkejä turvaketjun suojista  ;D

tokko sinä tohi miekkaa sille jättää :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Tuolleen se käy juu  ;D

tokko sinä tohi miekkaa sille jättää :D :D :D :D
Tulis liikaa verta rapuille. Heinähangolla tulis vain 2 pientä reikää, mutta miekalla yksi solisluusta nivusiin  :o

Ja miekalla huitominen/uhkailu on AINA törkeä pahoinpitely/sillä uhkailu -> joutuu itse putkaan  :P
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mymmy

• Vieras

Ei mymmy pidä lopettaa apuatarvitsevien auttamista keskenkaiken, eihän eläintenkään talviruokintaa voi noin vain lopettaa. Eikös Jessekin jakanut ainokaisen ruiskyrsänsä ja viiniputelinsa opetuslastensa kanssa. Joten jos sulla on mammonaa, se pitää jakaa pois  :-X
[/quote]

--mulla on omat kanavat ,mihin laitan,en laita oudoille avunpyytäjille.
Oottakaahan teki,kun tulette vanhaksi.Kyllä silloin rahanpyytäjät on kimpussa.-